Mitä pidät käsilaukussasi!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kännykälle saisi olla oma taskunsa kun näyttö tykkää naarmuuntua jos avainten kanssa samassa taskussa.
IB-PB1.jpg

Voi olla, että vaikeuttaa liikaa elämää, jos puhelin soi ja pitää vastata nopeasti.

Höps, pyhä kolminaisuus on aamukahvi, aamurööki, aamupaska.. mutta se ei nyt oikeastaan liity tähän toikkeliin.

Liittyy. Voihan niitäkin pitää käsilaukussa.

Oikeassa olet kyllä. Ajattelin erheellisesti. Kolmion viiminen kulma saattaa tosin aavistuksen alentaa käsilaukun esteettistä vaikutelmaa jonsei ole huolellisesti pakattu.

Kolmion viiminen kulma saattaa tosin aavistuksen alentaa käsilaukun esteettistä vaikutelmaa jonsei ole huolellisesti pakattu.

Huolellisesti pakattunakin se aiheuttaa pahennusta työpaikan jääkaapissa. :dunno: Mutta kun salmonellanäytettä pitää säilyttää kylmässä, jos pääsee vastaanotolle vasta puolita päivin.

Olishan tuommonen käsilaukku kätevä, mutta toistaiseksi pitää säilyttää vasemmassa taskussa avaimia, nenäliinoja, kännykkää ja tarvittaessa kameraa. Oikeassa taskussa lompakko, bussikortti ja tarvittaessa passi. Shortsien reisitaskussa oon myös yrittänyt kännykkää pitää, mutta ärsyttävää kävellä, kun jotain suurta hankaa lahkeessa.

Minä oon nyt pahasti pettynyt teihin, kun kukaan ei vieläkään oo tarttunut tohon edellisen postauksen loppuun.

Minikannettavat on homojen hommaa. Pitäisi olla käsilaukku, kun ei ihan lahkeeseen mahdu. Heteromiehet kantaa pöytäkoneita urheilukasseissa.

Minikannettavat on homojen hommaa. Pitäisi olla käsilaukku, kun ei ihan lahkeeseen mahdu. Heteromiehet kantaa pöytäkoneita urheilukasseissa.

:mad:

Olet varmasti ihan söpö, mutta tuskin kuitenkaan minun tyyppiäni....sori

Ehkä tollanen Icepeak-olkalaukku vois olla näpsäkkä ja sopivan homo henkilökohtaisten varusteiden kantamiseen.

Töissä tulee käytettyä 15vuotta vanhaa koulureppua. Hyvin on kestänyt. Sinne mahtuu kaikki kannettavat, kännykät, asiapaperit, puuterit, huulip...eiku ei mitään