Olga
hiljaisuus
Valitse tärkeintä 5 varustetta uuteen autoosi oheisesta listasta.
Mitkä otat?
Valitsin. Suurin osa valituista on jo nykyisessäkin autossa.
Valitse tärkeintä 5 varustetta uuteen autoosi oheisesta listasta.
Mitkä otat?
Miksi listalla ei ole ilmastointi? Yhä myydään uusia autoja joissa se ei ole vakiovarusteena.
Pollin perusteella sitten menet autokauppaan?Juuri siksi, että se on vakiona kaikissa autoissa joiden lisävarusteluettelosta löytyy pollissa mainitut varusteet (kuten nahkaverhous, sport alusta tai luxus poppivehkeet)
Eli oletuksena ilmastointi on jo vakiona autossa, johon noita loppuja varusteita lähdetään valkkaamaan.
Pollin perusteella sitten menet autokauppaan?![]()
Pollista puuttui ehkäpä tärkein: säädettävä maavara :thumbup:
Lada? Harmillisen yleinen vakiovarusteena. Turha vikaantuva osa jota ei suomessa tarvitse.Miksi listalla ei ole ilmastointi? Yhä myydään uusia autoja joissa se ei ole vakiovarusteena.
Muuten sama homma mulla, paitsi että musiikki on oleellinen juttu mulle. Siis nimenomaan musiikki. Ei se, millaisilla vehkeillä sitä musiikkia kuuntelen.Enkä kyllä poppivehkeitäkään ottaisi tolla hinnalla, tosin en ole kyllä ns. musiikki-immeisiä. (normaali radio/cd kaiuttimineen on kyllä ihan hyvä)
Mistään muusta en sano mitään mutta automaatti tuntuu vähän eläkeläiskuskin jutulta....
Olisin mielellani kylla DSG:n Skodaan ottanut, mutta neliveto on tarkeampi. Jaa automaatti pois, kun ei saa nelivedon kera dieselilla.... :thumbfh:
Automaattilaatikko, vakionopeudensäädin, automaattiset tuulilasinpyyhkijät, moottorinlämmitin ja vetokoukku.
Mistään muusta en sano mitään mutta automaatti tuntuu vähän eläkeläiskuskin jutulta....
Olen nauttinut suunnattomasti DSG:stä.
Sen lisäksi olen ärsyyntynyt siitä, että se edellisestä autosta uupui.:mad_old:
Eläkeläiskuski siis.
Olen nauttinut suunnattomasti DSG:stä.
Sen lisäksi olen ärsyyntynyt siitä, että se edellisestä autosta uupui.:mad_old: