Paikka oikein, tapahtuma väärin. OMG:n maalasin itse tuohon lakanaan, ettei lakanan tekstit olisi paljastaneet tapahtuman luonnetta ilman arvaamista lain'.Siinä on varmaan sen Dubailaisen tornikolossin harjakaiset ja lapussa lukee OMG siksi kun tajusivat, että kuohuvissyt jäi alakertaan.
Maailmanennätysukkelin homokorkkaus?Paikka oikein, tapahtuma väärin. OMG:n maalasin itse tuohon lakanaan, ettei lakanan tekstit olisi paljastaneet tapahtuman luonnetta ilman arvaamista lain'.
Eli sen taiwanilaisen 101:n korkeuden, ellen väärin muista.Torni ylitti vanhan ennätyskorkeuden??
Joo, Taipei 101. Korkeus 508mEli sen taiwanilaisen 101:n korkeuden, ellen väärin muista.
Ainaki ovat ajoossa:thumbup:Porukka siinä vartoo Schumin seuraavaa homohyppyä. Korkeutta tulee piisaamaan. :ahem:
Vai onko kyseessä vasta harjoitushypyt, jota kuvassa seurataan?Nehän katsoo kaikki ylöspäin.
"vddu, tuo on vielä korkeempi"
Torni ylitti vanhan ennätyskorkeuden??
Juu, tuosta päivästä alkaen rakennettiin korkeammalla kuin missään aiemmin.Eli sen taiwanilaisen 101:n korkeuden, ellen väärin muista.
Miks tuolla pitää olla kypärät? Meinaaks ne että taivaalta putoo jotain?Juu, tuosta päivästä alkaen rakennettiin korkeammalla kuin missään aiemmin.
156 kerrosta alla ja taivas yllä jos tuota lakanaa oikein tulkitsen.
Näytä liitetiedosto 11108
Niiltä puuttuu huomioliivit, toivottavasti on edes turvakengät jalassa. :thumbdownMiks tuolla pitää olla kypärät? Meinaaks ne että taivaalta putoo jotain?
Liekö työturvallisuuslaki velvoittaa sielläkin. Ei tietoa.Miks tuolla pitää olla kypärät? Meinaaks ne että taivaalta putoo jotain?
Valtioneuvoston asetus rakennustyön turvallisuudesta
Valtioneuvoston päätöksen mukaisesti, joka on tehty sosiaali- ja terveysministeriön esittelystä, säädetään 23 päivänä elokuuta 2002 annetun työturvallisuuslain (738/2002) nojalla:
71 §
Henkilönsuojainten tarve rakennustöissä
Sen lisäksi, mitä henkilönsuojainten valinnasta ja käytöstä työssä annetussa valtioneuvoston päätöksessä (1407/1993) säädetään, on rakennustyössä otettava huomioon, mitä tämän pykälän 2–8 momenteissa säädetään.
Työnantajan on valittava henkilönsuojaimet työntekijän turvallisuudelle ja terveydelle aiheutuvien vaarojen tunnistamisen ja niiden merkityksen arvioinnin perusteella.
Rakennustyömaalla on käytettävä suojakypärää. Tarvittaessa kypärä on varustettava alushupulla.
Rakennustyössä on käytettävä työn ja työolosuhteiden edellyttämää henkilökohtaista silmien suojausta. Työnantajan on annettava työntekijöille käyttöön suojalasit niissä töissä, joissa on merkittävä silmätapaturmanvaara.
Käytettäessä valjastyyppistä turvavyötä köysineen on käytettävä itsetoimivalla pituuden säätimellä varustettua varmistusköyttä, jos köyden pituutta joudutaan jatkuvasti säätämään.
Rakennustyömaalla on yleensä käytettävä turvajalkineita.
Lattiatöissä ja muissa vastaavissa polvia rasittavissa töissä on käytettävä polvensuojaimia.
Rakennustyömaalla on käytettävä heijastavaa varoitusvaatetusta, jotta työntekijä näkyy hyvin. Työskenneltäessä tie- ja katualueella tai muilla liikenteeseen käytetyillä paikoilla on käytettävä varoitusvaatetusta, josta säädetään erikseen.
Lähde: FINLEX ®- Säädökset alkuperäisenä 205/2009 www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2009/20090205
Ei se mitään. Laki ei nolostu näsäviisasteluista.Kypärästä on paljon apua muutaman sadan metrin korkeudessa.
En minä näsäviisastellut, vaan sanoin jotta siitä on paljon hyötyä Eihän sitä tiedä vaikka horjahtaisikin vähän.Ei se mitään. Laki ei nolostu näsäviisasteluista.
Ok, mä tulkitsin tuon sarkasmiksi. Sori :thumbup:En minä näsäviisastellut, vaan sanoin jotta siitä on paljon hyötyä Eihän sitä tiedä vaikka horjahtaisikin vähän.