maradona
Resistive User
Se on vain oikeudenmukaista, koska se on jo varastanut kaiken omistamansa duunareilta.Kai kapitalistilta saa varastaa kaikki mitä irti saa?:doubtful:
Se on vain oikeudenmukaista, koska se on jo varastanut kaiken omistamansa duunareilta.Kai kapitalistilta saa varastaa kaikki mitä irti saa?:doubtful:
Jospa sulta vietäisiin mielipide, mitäpä sitten tekisit?Mun mieleen ette kajoa ettekä sieltä mitään vie, jumalauta!
Jonkun muun täytyisi sitten kertoa mulle, mitä mieltä olen asioista :idea:.Jospa sulta vietäisiin mielipide, mitäpä sitten tekisit?
Se riippuu siitä, irtosiko puluilta päät. Jos niin, niin se oli kyllä kaikkien aikojen kesä.Varastin kerran dallaspullia lavallisen ja syötin niillä iltapäivän puluja ja pulsuja Aurajoen varrella.
Olinko varas vai hyväntekijä?
Tota nyt ei voi oikein kutsua varkaudeksi, vaan sun jättämien sotkujen siivoamiseksi.Kerran minulta varastettiin tyhjä panttipullo. Olin jättänyt sen ruusunmarjapensaan alle ettei tarvii kantaa mukana, ja poimisin sen pois lenkin päätyttyä, mutta niin vaan joku oli korjannut parempaan talteen. En paheksunut.
Näköjään myös tiettyjä puhetyylejä/roolihahmoja saa varastaa.Mun mieleen ette kajoa ettekä sieltä mitään vie, jumalauta!
Vai onko kyseessä luvaton käyttöönotto? Moni mieltää autonsa kadottua sen tulleen varastetuksi, mutta suurimmassa osassa tapauksia näin ei ole käynyt.Eli voiko varastaa internetin kautta musiikkia, elokuvia jne?
:ahem: Paitsi että kyseessä on lainaaminen, tai jotain. Apuuva! Onks Viljoo näkyny?Näköjään myös tiettyjä puhetyylejä/roolihahmoja saa varastaa.