Mitä pidät käsilaukussasi!?

• Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Höps, pyhä kolminaisuus on aamukahvi, aamurööki, aamupaska.. mutta se ei nyt oikeastaan liity tähän toikkeliin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Liittyy. Voihan niitäkin pitää käsilaukussa.
Oikeassa olet kyllä. Ajattelin erheellisesti. Kolmion viiminen kulma saattaa tosin aavistuksen alentaa käsilaukun esteettistä vaikutelmaa jonsei ole huolellisesti pakattu.

jjv

Arschloch
Kolmion viiminen kulma saattaa tosin aavistuksen alentaa käsilaukun esteettistä vaikutelmaa jonsei ole huolellisesti pakattu.
Huolellisesti pakattunakin se aiheuttaa pahennusta työpaikan jääkaapissa. :dunno: Mutta kun salmonellanäytettä pitää säilyttää kylmässä, jos pääsee vastaanotolle vasta puolita päivin.

Olishan tuommonen käsilaukku kätevä, mutta toistaiseksi pitää säilyttää vasemmassa taskussa avaimia, nenäliinoja, kännykkää ja tarvittaessa kameraa. Oikeassa taskussa lompakko, bussikortti ja tarvittaessa passi. Shortsien reisitaskussa oon myös yrittänyt kännykkää pitää, mutta ärsyttävää kävellä, kun jotain suurta hankaa lahkeessa.

Ria

Jäässä
Minä oon nyt pahasti pettynyt teihin, kun kukaan ei vieläkään oo tarttunut tohon edellisen postauksen loppuun.

Mangelo

Well-known member
Minikannettavat on homojen hommaa. Pitäisi olla käsilaukku, kun ei ihan lahkeeseen mahdu. Heteromiehet kantaa pöytäkoneita urheilukasseissa.

DW

2009-2016
Minikannettavat on homojen hommaa. Pitäisi olla käsilaukku, kun ei ihan lahkeeseen mahdu. Heteromiehet kantaa pöytäkoneita urheilukasseissa.
:mad:

Olet varmasti ihan söpö, mutta tuskin kuitenkaan minun tyyppiäni....sori

DW

2009-2016
Ehkä tollanen Icepeak-olkalaukku vois olla näpsäkkä ja sopivan homo henkilökohtaisten varusteiden kantamiseen.
Töissä tulee käytettyä 15vuotta vanhaa koulureppua. Hyvin on kestänyt. Sinne mahtuu kaikki kannettavat, kännykät, asiapaperit, puuterit, huulip...eiku ei mitään