Anteeksi mitä?Toi selittääkin paljon.
Viimeksi muokattu:
Anteeksi mitä?Toi selittääkin paljon.
Jumaliste! Nyt vasta huomasin tämän. Toi on ehdoton nou-nou. Ei saa pojalle moisia opettaa lain. Ennemminkin pitäis opettaa jotta mitenkä liikutaan yleisissä tiloissa niin, ettei kukaan huomaa. Lisäks voi omassa kodossa käydä kirjallisena läpi parhaita vinkkejä miten välttää sosiaalinen kanssakäyminen, mikäli vahingossa joku henkilö osuu portaikkoon samaan aikaan.- voi kiusata rappukäytävän Tolea. Aina kun hampuusi yrittää rappukäytävään, rynnätään mekin, jolloin varjo hiipii takaisin sisälle. Parin viikon arestin jälkeen "Tole" yrittää paeta ränniä pitkin, putoaa ja halvaantuu. Taas saa ilakoida pojan kanssa!
Polli tehty 2011.Haa.
Thyellakin vastannut polliin, vaan eipä ole aikoihin kirjoitellut mit'n.
:frown:Polli tehty 2011.
Tolen postiluukusta voi käydä työntämässä paperinkeräysroskiksesta haettuja vanhoja lehtiä ja mainoksia ja kun tyhjentää kerralla koko paperinkeräysroskiksen Tolen postiluukkuun ei hän pääse ovestaan ulos ennen kuin on raivannut eteisensä lattian ja samalla Tole saa myös ilmaista luettavaa itselleen.- voi soitella tuomiopäivän pasuunaa naapureiden kiusaksi
- voi ruuvata naapurimummon polkupyörän eturenkaan löysälle ja nauraa parvekkeelta kun mummo ottaa asfaltti-ihottumaa
- voi illistellä talkkarille parvekkeelta, kun äijä leikkaa ruohoa/tekee lumitöitä. Voi myös heitellä tyyppiä kävyillä.
- voi kiusata rappukäytävän Tolea. Aina kun hampuusi yrittää rappukäytävään, rynnätään mekin, jolloin varjo hiipii takaisin sisälle. Parin viikon arestin jälkeen "Tole" yrittää paeta ränniä pitkin, putoaa ja halvaantuu. Taas saa ilakoida pojan kanssa!
Mun on tehny jo monta kertaa pistää hymiö tälle mutta en pistä koska pelkään joutuvani vankilaan.Insesti on koko perheen huvia.
"hei pörröpää. Minä ostin juuri sinut savukeaskilla"Mun on tehny jo monta kertaa pistää hymiö tälle mutta en pistä koska pelkään joutuvani vankilaan.
Mä tekisin tulitikun avulla tulen paperikasaan ja odottaisin rauhassa kunnes palohälytin alkaisi huutamaan ja sitten naapuri kuulisi sen ja tunnistaisi palohälyttimen huudon palohälyttimen huudoksi ja ymmärtäisi että koska palohälytin huutaa jossain luultavasti palaa ja soittaisi palokunnan paikalle koska palohälytin huutaisi ja palomiehet tulisivat palohälyttimen ääntä kohden rikkoen oven kirveellä ja sitten mä pyytäisin palokirvestä lainaksi ja rikkoisin sillä ikkunan koska meillä ei ole koneellista savunpoistoa ja partsin oven edessä on nukenrattaat eikä ole hyvä elää savussa ja lehtiroskiksen sisältökin olisi ihan märkää.Tolen postiluukusta voi käydä työntämässä paperinkeräysroskiksesta haettuja vanhoja lehtiä ja mainoksia ja kun tyhjentää kerralla koko paperinkeräysroskiksen Tolen postiluukkuun ei hän pääse ovestaan ulos ennen kuin on raivannut eteisensä lattian ja samalla Tole saa myös ilmaista luettavaa itselleen.