Mitähän pahaa minä olen nyt mukamas tehnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Frank
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ilmeisesti olet kyllä nyt tehnyt jotain todella pahaa kun et livetsättiin pääse.

Sinun täytyy ensin tunnustaa pahat tekosi täällä ylläpidon rippituolissa ja vasta sitten taas pääset livetsättiin. Antaas tulla tunnustuksia. Noh!

No mutkun mä olin eileen selvinpäin ja täten tiedän että mitään tunnistettavaa syntiä ei nyt ole tässä, että.

Synnit ovat todennäköisesti kertyneet jo pidemmältä ajalta ja livetsätissä on tänään sitten lyönyt rajottimen päälle. Purapas nyt synnin taakkaasi, poikaseni.

--

Padre Kallu

Don padre Kallu sai juuri puhelun tsättitaivaasta ja tsättipietari kertoi padre Kallulle syntisen Frankin tilanteen:

"Syntinen Frank ei pääse toistaiseksi livetsättiin, koska hänellä on todettu olevan piilevä länsimainen yhteiskuntakriittinen anarkistiluonteenpiirre."

Eli selvästi potentiaalista maanpetosainesta epäillään ko. henkilöstä. Siksi Banni livetsättiin. Arveluttavan sanoman levitysesto, niinsanotusti.

Noniin, nyt ymmärrän tilanteen kyllä, tosin maanpetos ei ole mahdollinen mutta piilevä länsimainen yhteiskuntakriittinen anarkistiluonteenpiirre löytyy kyllä. Menen nurkkaan häpiämään aasinhäntä perseessä.

Ei tarvitse hävetä. Saanet synninpäästön (muutaman aavemaarian myötä) ja livetsättikin sinulle taas aukenee lähiaikoina. Eikö nyt olekin sielulla taas mukavan puhdas olo?

aave maaria, aave maaria ja aave maria.

Kiitos vaan Padre Kallu, kyllä helpotti. Nyt vedänkin kevyen kumaran tässä sätin ovien avautumista odotellessa.

Ovat ilmeisesti bannanneet tuolta kaikki soneran käyttäjät :eek:

Siis koko verkosta, tolla f1forumin kanavalla ei oo ton bannin kanssa mitään tekemistä vaan tolla koko kyseisellä irc-verkolla.

[ 07-08-2001: Message edited by: Jmt ]

Ehkä pitäisi sitten vaihtaa tuota, jotain systeemiä, miten se nyt menikään. Muut saa selittää.

Eikä mutta oikeesti, mäkin voisin mennä live-sättiin mutta kun mun kone kaatuu kun tää on vissii commander 64 vai mikä tää on. :mad:

:confused: :confused: :confused:

Originally posted by Clair:
<STRONG>Eikä mutta oikeesti, mäkin voisin mennä live-sättiin mutta kun mun kone kaatuu kun tää on vissii commander 64 vai mikä tää on. :mad:

:confused: :confused: :confused:</STRONG>

Sun kannattas kyllä selvittää ittelles toi juttu.

Enpä pääse näköjjään vieläkään, lienee aika turvautua kovimpaan mahdolliseen pakkokeinoon....

Rupean lakkoon! En tule tänne kommentoimaan ennen kuin joskus vasta maanantaina, jos vielä silloinkaan!

Originally posted by DiegoPele:
<STRONG>
Tää on lähes yhtä hyvä ku txt-tsätin "Mä en tajuu miten joku voi maksaa tästä 5 markkaa" viestit. :D</STRONG>

Nörtti poijjat ja murkkuikäiset tytöt :rolleyes:

Hei hei hei...

Mikäs nyt on kun Eugen Pontius "vaikka-kävin-kymppiluokan-joudun-silti-kauppikseen-tuhertelemaan" Hakkarainen ei ole ottanut tähän asiaan mitään kantaa????