Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

Joni

Well-known member
Hyvää pukeutumista 10v! Miten on teidän pukeutuminen muuttunut tässä vuosikymmenen aikana vai pysynyt vakiona? Valitettavasti koronan takia ei voida pitää bileitä muuten kuin etänä eli täällä foorumilla!

Bukko

Voorumisti
Kesällä ajattelin pukeutua sortseihin ja pikee-paitaan, jotka juuri tilasin. Pärjään kulloisenkin vuodenajan muutamalla vaatekerralla. Käytän kenkinä lenkkareita vuoden ympäri.

Bukko

Voorumisti
Et ole ajatellut partaa kasvattaa? Jotain voisi tehdä tuolle teini lookille.

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Lopetin viime syksynä farkkujen käytön, kun ne eivät mulla tuntuneet kestävän. Siirryin reisitaskuhousuihin ja paluuta vanhaa ei ole.

Toukokuussa vaihdoin kesämoodiin, elikkäs mauttomiin huumoriteepaitoihin ja shortseihin. Paria viileämpää päivää lukuunottamatta olen niissä pysytellyt. Ja aion pysyä; tavoitteena on luopua niistä kun kalenterin sivut käännetään lokakuulle.

Niin, kesäpukeutumiseni kruunaa yhdistelmä valkoiset sukat kera sandaalien.

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Lopetin viime syksynä farkkujen käytön, kun ne eivät mulla tuntuneet kestävän. Siirryin reisitaskuhousuihin ja paluuta vanhaa ei ole.

Toukokuussa vaihdoin kesämoodiin, elikkäs mauttomiin huumoriteepaitoihin ja shortseihin. Paria viileämpää päivää lukuunottamatta olen niissä pysytellyt. Ja aion pysyä; tavoitteena on luopua niistä kun kalenterin sivut käännetään lokakuulle.

Niin, kesäpukeutumiseni kruunaa yhdistelmä valkoiset sukat kera sandaalien.
Jostain syystä mulla farkut ratkeaa nivusista alle vuodessa, vaikkei reidet ole lähelläkään sitä mitä talviolympialaisten pikaluistelussa näkee. Nyt on käytössä oranssit ns. retkeilyhousut.

Huumoriteepaitoja en kyllä. Mulla on yksi Kummelien keikalta ostettu paita, jossa noin 1:1 kokoinen Heikki Silvennoisen naama etupuolella. Huutonetistä yritin kerran ostaa aitoa "Karpolla on asiaa" T-paitaa. Karpo siis jakoi noita aikanaan ohjelmansa yhteydessä olleessa joulupukki-visassa. Hävisin viime metreillä huudon, se on harmittanut.

Kymiring T-paitaa olen käyttänyt aika paljon töissä. Ihmetyttää, miksi jengi aina luulee että ajan kilpaa moottoripyörällä. Suomessa ei kai tajuta, että rata-auto ja pyörätapahtumissa voi oikeasti olla 10-200 000 casuaalimpaakin katsojaa eikä niillä ole välttämättä prätkäkorttiakaan.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Shortshit, teepaita ja feikki-kroksit. Päässä Marimekon Nadja-kuosin lierihattu.

Bukko

Voorumisti
Kotona kesälomalla pitkät kalsarit ja huumori-t-paita.

Bukko

Voorumisti
Pukeuduin yöksi Nike Aeroswift juoksuvaatteisiin. Shortsit ja hihaton paita.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Senna-teepaita, collarit ja nuorisosukat. MIB tyyli.