Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Meinasin kyllä vähän sellasta mustaa silhuettia? Jonista. Ja just se kuva jossa se seisoo mikä tuolla on laitettukki mitä erinäisiin paikkoihin.

No onhan toiki helvetin hieno

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Meinasin kyllä vähän sellasta mustaa silhuettia? Jonista. Ja just se kuva jossa se seisoo mikä tuolla on laitettukki mitä erinäisiin paikkoihin.

No onhan toiki helvetin hieno
Eikös tuossa minun versiossani vähän semmoista tyyliä ole?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Eikös tuossa minun versiossani vähän semmoista tyyliä ole?
Ja sikäli hyvä, että ei ole ulkopuolisilla vaaraa tunnistaa kuvassa olevaa heppua. Sen verran voisi ehkä modifioida girlie-versioon (kuten kuvassasi), että siirtää LET'S ja FUCK! tekstejä hiukan kauemmaksi toisistaan ja varjo-Jonin pää siihen keskelle, kiva paikka ja silleen. Väännänpä vielä kuvalliseen muotoon tän ehdotukseni.

edit. Vaikka tähän tyyliin:
Näytä liitetiedosto 15365

Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Jonin virallinen fanituspaita naisille :thumbup:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kuvasarjasta puuttui ainakin yksi kuva. Vielä hieman käännöstä vasemmalle ja kuva. Tuossa jää sarja kesken.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Mistäs tämä metsänpoltto-juttu on oikein saanut alkunsa? Ihan tähän aikaan ei jaksaisi selata koko Jonin massiivista tuotantoa lävitse. Valaiskaa tietämätöntä :eek:

Hookah

Elämäntapaintiaani
Poimin tuolta hyvän quoten:

Mie polttelin metsää viimeks noin 10v sit 10 vuotiaana kavereiden kans. :alppu: Paloautot saapu paikalle mut ei jääty kii! :wink:

Muutenkin 90-luvulla oli kivasti naisia mulla ympärilla ja kerran melkeen pääs panee naapurissa mutta talon koira kävi mun selän päälle kimppuu.... :(
Eli tuo(kin) legendatoikki valaisi minulle Joni-kaanonin sanoja taas yhden kappaleen verran, kiitos siitä! :thumbup: