Mitenkä lotto toimii?

pendellstock

Well-known member
En ole ennen lotonnut.

Noni, laitoin 5 laatikkoa (onko ne nyt rivejä?) numeroita lottolappuun ja palautin kiskan tädille. Luonnollisesti käytin mahdollisimman eri numeroita joka rivissä, nostaakseni todennnäköisyyttä voittoon. Lisäksi rastitin kohdan, jossa luki jotain lottoplussasta. Maksoi koko lysti muistaakseni tasan 5e.

Ilmeisesti lauantaina tulee tulokset, ysiltäkö siis? En löytänyt kupongista lisänumero-kohtaa joten onko mulla automaattisesti jotain lisänumeroita käytössä vai ei? Mitä toi lottoplussa-kohta oikein meinaa? Eikö se rehellisesti niin vaan ole, että jos osuu rivissä 7 oikein niin olen miljonääri. Tuleeko se arvonta telkkarista vielä? Aika vaikeeksi toikin tehty, lottoplussat huoh.

Kiitti asiallisista vinkeistä jo etukäteen!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Voitto tulee parhaiten, kun pitää foliohattua arvonnan aikana päässä. Foliohattu kannattaa tehdä myös pikkuveljelle.

Foliohatusta lisätietoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Foliohattu

Parhaat numerot (voittavat) ovat: 1,2,3,4,5,6 ja 7

ps. Laita foorumille kuva foliohatusta ja itsestäsi arvonnan jälkeen!

pendellstock

Well-known member
:thumbup: Heh yli puolet säännöistä ihme lässytystä jostain Online-järjestelmästä tai sitten Onnet-järjestelmästä kun ihminen kaipaa lähinnä tietoa siitä, mikä hitto on lottoplussa ja näkyykö lottolähetys telkkarissa ja jos näkyy niin monelta ja missä. Tyypillistä virkamiesänkeröintiä siis.

Edit: Foliohattua pidän muutenkin arjessa, koska se tuo paitsi onnea myös kauniin golden bronze tanin. Kiitti vinkeist silti!

Estate

Well-known member
Parhaat numerot (voittavat) ovat: 1,2,3,4,5,6 ja 7
Eikös nuo nyt ole huonoimmat numerot?
Sama todennäköisyyshän niillä on kuin muillakin mahdollisilla numeroilla, mutta luin jostain tuon olevan niin pelattu (Suomen pelatuin?) rivi, ettei 7 oikein tuloksellakaan hirveisiin summiin pääse käsiksi.

Makkonen

Guest
Sama todennäköisyyshän niillä on kuin muillakin mahdollisilla numeroilla, mutta luin jostain tuon olevan niin pelattu (Suomen pelatuin?) rivi, ettei 7 oikein tuloksellakaan hirveisiin summiin pääse käsiksi.
:doubtful:

Suomalaiset lottoajat luottavat vanhoihin, hyviksi koettuihin numeroihin.
Numerosarja 1, 2, 3, 4, 5, 6 ja 7 on säilynyt vuodesta toiseen yhtenä Suomen kansan suosikkiriveistä. Viikoittain seitsemän ensimmäisen numeron suoraan uskoo noin
3 000 pelaajaa. Suuriin voittorahoihin luottorivillä ei kuitenkaan pääse käsiksi, sillä jos myös arvontakone valitsisi seitsemän pienintä numeroa, täysosumalla voittaisi normaalikierroksella noin 333 euroa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
NE ON PARHAAT NUMEROT! :mad_old: Käyttäkää niitä (niin omat mahdollisuut paranee saada isompi voitto).

Toinen hyvä tapa on tehdä numeroista kuvioita (esim. vinoittain) niihin ruudukkoihin tai olla muuten järjestelmällinen.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Mun mielestä sellaset on parhaita jotka tietää oikeat numerot. Ei siihen tartte järjestelmällisyyttä. Menee vaikka aikamatkalle tulevaisuuteen kattoo vastaukset jossei muuta.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
NE ON PARHAAT NUMEROT! :mad_old: Käyttäkää niitä
Toinen hyvä tapa on tehdä numeroista kuvioita (esim. vinoittain) niihin ruudukkoihin tai olla muuten järjestelmällinen.
Nää nuoret opiskelijat yrittää vain päteä keksimällä jotain teoreettisia perusteluja tuon rivin paremmuuden vastaiseksi! Älkää uskoko tollaisia vaan kirjoittakaa lappuunne 1-2-3-4-5-6-7!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ei niitä sääntöjä kannata liikaa tavata.
Katsoppas:
Jos sun kupongissa on jossain ruudukossa kaikki numbat tasan samoja kuin lottokoneesta tulee lauantaina ulos, niin se tarkoittaa, että kannattaa toimittaa se kuponki mulle mahdollisimman pikaisesti.
Selvitän voititko mitään - ja jos voitit niin toimitan voittamasi rahat sulle. Helppoa, nopeaa ja ilmaista! Jos voittoa ei tullut, niin ei tule postiakaan. Simppeliä ja tehokasta!

Oikeastaan voisit lähettää sen kupongin jo etukäteen mulle, niin pystyn toimittamaan voittorahnat sulle sitten nopeammin.

Mihinkään kioskeille sun ei kannata sen lapun kanssa lähteä kyselemään, että onkohan tässä lipukkeessa kioskintäti voittoa? Sanoo kumminkin ettei ole ja pitää rahat itsellään! Houkka!

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Voitonjako viime kierroksella.

Arvotaan 7 numeroa ja 3 lisänumeroa. Lottoplussalla voi voittaa hiluja.
eli toisin sanoen: Lisänumerolla voi saada paremman lohdutuspalkinnon. Niitä ei valita itse, vaan ne vain arvotaan. Jos siitä sun 7 rivistä löytyy 6 oikein ja 1 lisänumero niin voitat enämpi kuin jos olisi vain 6 oikein.
Lottoplussa on veikkauksen keino rahastaa lisää ja enämpi. Eli silloin on vaan enemmän näitä lohdutuspalkintoja voitonjaossa.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Ei niitä sääntöjä kannata liikaa tavata.
Katsoppas:
Jos sun kupongissa on jossain ruudukossa kaikki numbat tasan samoja kuin lottokoneesta tulee lauantaina ulos, niin se tarkoittaa, että kannattaa toimittaa se kuponki mulle mahdollisimman pikaisesti.
Selvitän voititko mitään - ja jos voitit niin toimitan voittamasi rahat sulle. Helppoa, nopeaa ja ilmaista! Jos voittoa ei tullut, niin ei tule postiakaan. Simppeliä ja tehokasta!

Oikeastaan voisit lähettää sen kupongin jo etukäteen mulle, niin pystyn toimittamaan voittorahnat sulle sitten nopeammin.

Mihinkään kioskeille sun ei kannata sen lapun kanssa lähteä kyselemään, että onkohan tässä lipukkeessa kioskintäti voittoa? Sanoo kumminkin ettei ole ja pitää rahat itsellään! Houkka!
Ja puolipöhkön osoitteen (johon kupongin lähetät) saat vain laittamalla privaa minulle! :ahem:

pendellstock

Well-known member
:D

Ainoa oikea lähetysosoite on kuule ollut aloittajan privalaatikossa jo hyvän aikaa! :frank:
joo no mä otin just kopiot tosta pelitositteesta ja huitasin postiin, että saatte kaikki sit omat ku noin paljon tykkäätte niist.

Mut kiitti, eli lottoplussaa en enää jatkos pelaa ja pelaan vaan rehellisesti isoa kovaa eli yhden 7 raksin rivin ja jos on oikein ni on. Lisänumeroita en ees tarkista jos nekin on vaan hilujuttuja.

Ilmotan lauantaina miten kävi, lupaan ostaa Foorumille yleiseen käyttöön Nissan Micran jos voitan päävoiton.