Renessanssinero
Perusfeidaaja
Itse haluaisin lopettaa aseteollisuuden Suomesta. Sillä perusteella, että on eettisesti erittäin kyseenalaista valmistaa sellaisia laitteita, joiden ensisijainen tarkoitus on joko tappaminen tai vahingoittaminen.
Itse haluaisin lopettaa aseteollisuuden Suomesta. Sillä perusteella, että on eettisesti erittäin kyseenalaista valmistaa sellaisia laitteita, joiden ensisijainen tarkoitus on joko tappaminen tai vahingoittaminen.
Mutta et aseteollisuutta?Turkistarhauksen ja ulkolaiset kaivosyhtiöt.
Mutta et aseteollisuutta?![]()
Ethän säkään turkistarhausta tai ulkolaisia kaivosyhtiöitä.![]()
Entäs jos ne olisi kansallisia? Jokaiselle oma kerran kolmeen vuoteen olisi sopiva määrä kiväärien valmistukselle. Kansallistetaan teollisuus ja opetetaan kansa ampumaan niin maa pysyy rauhallisena. Toki voisi kansallinen kivääriyhtiö myydä muuallekin. Niin se ennenkin teki.Stahanovilainen rasisminvastaisessa työssä sekä sodanvastaisen työn sankari.
Yksityiset parkkipirkot ja pikavipit sais lailla kieltää. :mad_old:
Tuohon lisäksi vielä puhelinmyyntifirmat.
Ilman puhiksia ois paljon enämpi sossupummeja, huoraamista ja huumeiden diilaamista.
Peaken Oy, Finnlines Oy, StoraEnso Oyj ja Fortum Oyj.
Peaken Oy, Finnlines Oy, StoraEnso Oyj ja Fortum Oyj.
Ei Finnlinesii! Meen sillä kotiin syyskuussa ja ilman sitä tarttis kiertää Ruåttin kautta!
Just se. Kerta toisensa jälkeen tappaa kilpailijansa polkemalla hintoja ja kun on taas monopoliasemassa, nostaa hinnat pilviin.