Mitkä näistä romukoppaan?

Pois nämä


  • Äänestäjiä yhteensä
    21

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kaikkea hemmetin kissanristiäistä ja häppeninkiä on nykyään ympätty ihmisen eloa rasittamaan. Mitkä näistä voisi mielestäsi heittää huut helkkariin?
 

Niittis

Minähän se
Liittynyt
27.11.2015
Viestit
34
Sijainti
Tänään, tässä ja nyt
Ystävänpäivä. Jotenkin väkisinväännetty ja imelän tekopirteä juhlapäivä, toimii ehkä jossain amerikkalaisessa kulttuurissa, mutta täällä pohjolan perukoilla tuntee lähinnä vaivaantuneisuutta, kun kaikkien pitäisi juuri yhtenä päivänä olla yhtäkkiä niin hemmetin positiivisia. Kaupallista sontaa, sanon minä.

Vietetäänkö kiitospäivää nykyään jo Pohjois-Amerikan ulkopuolellakin?
 
Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Entä kun joku tulee punaisen tekonenän ja lippaan kanssa iholle Prisman kongissa?
Eihän siinä muuta kuin "Ei kiitos" jos ei kiinnosta.

Tänään juuri Prismassa tuli pari tyttöä iholle. Mä näin jo kaukaa että ne lähti heh, massan halki tulemaan mua kohti. En tiedä miksi just mä.
Olisi pitänyt alkaa arvaamaan kassin painoa ja osallistua sitten arvontaan. Se vaan jätetään kertomatta että sieltä soitellaan ja tyrkytetään kuntoklubin (vai mitä ne nykyään onkaan nimeltään) jäsenyyttä ja arvonnan palkinnotkin on tyyliin "Tutustumiskäynti ilmaiseksi."
Kieltäydyin siis ystävällisesti ja toivotin mukavat päivänjatkot.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Vietin torstaina Thanks giving dayta katsomalla footballia ja syömällä turkeyta.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ken haluaa viettää, viettäköön. Onhan osa noista puhtaasti kaupallisista lähtökohdista luotu (isänpäivä, Black Friday, ystävänpäivä jne...), osalla taas on ihan validi historiallinen syy, mutta kaupalliseksi on silti mennyt vietto.

Muistettakoon myös Braless Day, Go Topless Day ja National Commando Day!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Yksikään noista päivistä ei ole ihan suoraan minulta pois. Joten näillä mennään.

Kyllähän minua vituttaa ystävänpäivät ja muut. Perkele. Nimeäkään ei tullut tytöiltä sydämeeni yläasteella kun niihin nimiä kerättiin.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Yksikään noista päivistä ei ole ihan suoraan minulta pois. Joten näillä mennään.

Kyllähän minua vituttaa ystävänpäivät ja muut. Perkele. Nimeäkään ei tullut tytöiltä sydämeeni yläasteella kun niihin nimiä kerättiin.
Mutta pojilta tuli? En ihan siihen malliin, että tuli ihan oikeasti mutta edes sydänmerkkejä?
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
No ainakin tää Black Friday saa itseltäni ihan tervetulleen vastaanoton. Tavaraa saa huomattavasti halvemmalla ja en ole niin debiili tapaus, että silti alkaisin hankkimaan mitään tarpeetonta.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
No ainakin tää Black Friday saa itseltäni ihan tervetulleen vastaanoton. Tavaraa saa huomattavasti halvemmalla ja en ole niin debiili tapaus, että silti alkaisin hankkimaan mitään tarpeetonta.
Black Fridayn osalta kannattaa kuitenkin tiedostaa se, että Suomessa kyseessä on Marcus Grönholmin rekisteröimä brändi ja aika moni liike käyttää sitä luvatta. Puhtaasti kaupallinen juttu juu, mutta olen kyllä MG:n puolella tässä. Muut maksakoot lisenssimaksunsa Marcukselle siitä hyvästä, että toi tämänkin turhakkeen Suomeen. Materiaalisia ja immateriaalisia oikeuksia olisi syytä noudattaa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26880
Noista ainoastaan joulu aiheuttaa toimenpiteitä. Haudallakäynnin verran.
Ai nii ja juhannuksena oon perinteisesti lähteny maanpakoon.
 
Ylös