Siis Coltia ei myydä Suomessa, mutta varmasti se jossain menee kaupaksi, eihän Mitsu sitä muuten valmistaisi.patriot:
Coltilla ei tulla ralliin, koska Colttia ei myydä. Colt on markkinointi osaston painajainen!!!
jos kyseessä on sama vehje minkä minä olen nähnyt niin mieleen tulee lähinnä suzuki ignis korkeutensa puolesta doubtfulsooda:
Uusi Colt näyttää ainakin kuvissa selvästi joltain Polo-luokan kulkuvälineeltä. Uskon että on mittojen puolesta alimittainen. Kai sitten puskuriviritelmillä voisi tästäkin....
Eli uusi auto tehdään Evo 8:sta (olettaen, että talli edes palaa MM-sarjaan; latojan huomautus).wrc.comista lainattua:
...Much depends on Mitsubishi's test programme, as the team is developing an all-new car based on the Lancer Evo VIII throughout this season.
Jos nyt aivan väärin muista on Mitsu suunnittelemassa sen rinnalle myös matalampaa sporttiversiota. Jossain TM:ssä muistaakseni oli sellaista juttua.Ambomaan Mambo:
jos kyseessä on sama vehje minkä minä olen nähnyt niin mieleen tulee lähinnä suzuki ignis korkeutensa puolesta doubtfulsooda:
Uusi Colt näyttää ainakin kuvissa selvästi joltain Polo-luokan kulkuvälineeltä. Uskon että on mittojen puolesta alimittainen. Kai sitten puskuriviritelmillä voisi tästäkin....
Mitsu ei voi tuoda Colttia EU-markkinoille, koska se olisi tupakki mainontaa Ja jenkkiläisille se ei uppoa koska eihän nyt jotain haaleaa wokkipannua voi assosioda perinteiseen kuudesti laukeavaan... yuckmclaren:
Siis Coltia ei myydä Suomessa, mutta varmasti se jossain menee kaupaksi, eihän Mitsu sitä muuten valmistaisi.patriot:
Coltilla ei tulla ralliin, koska Colttia ei myydä. Colt on markkinointi osaston painajainen!!!