Siis Coltia ei myydä Suomessa, mutta varmasti se jossain menee kaupaksi, eihän Mitsu sitä muuten valmistaisi.patriot:
Coltilla ei tulla ralliin, koska Colttia ei myydä. Colt on markkinointi osaston painajainen!!!![]()
jos kyseessä on sama vehje minkä minä olen nähnyt niin mieleen tulee lähinnä suzuki ignis korkeutensa puolesta doubtfulsooda:
Uusi Colt näyttää ainakin kuvissa selvästi joltain Polo-luokan kulkuvälineeltä. Uskon että on mittojen puolesta alimittainen. Kai sitten puskuriviritelmillä voisi tästäkin....
Eli uusi auto tehdään Evo 8:sta (olettaen, että talli edes palaa MM-sarjaan; latojan huomautus).wrc.comista lainattua:
...Much depends on Mitsubishi's test programme, as the team is developing an all-new car based on the Lancer Evo VIII throughout this season.
Jos nyt aivan väärin muista on Mitsu suunnittelemassa sen rinnalle myös matalampaa sporttiversiota. Jossain TM:ssä muistaakseni oli sellaista juttua.Ambomaan Mambo:
jos kyseessä on sama vehje minkä minä olen nähnyt niin mieleen tulee lähinnä suzuki ignis korkeutensa puolesta doubtfulsooda:
Uusi Colt näyttää ainakin kuvissa selvästi joltain Polo-luokan kulkuvälineeltä. Uskon että on mittojen puolesta alimittainen. Kai sitten puskuriviritelmillä voisi tästäkin....
Mitsu ei voi tuoda Colttia EU-markkinoille, koska se olisi tupakki mainontaamclaren:
Siis Coltia ei myydä Suomessa, mutta varmasti se jossain menee kaupaksi, eihän Mitsu sitä muuten valmistaisi.patriot:
Coltilla ei tulla ralliin, koska Colttia ei myydä. Colt on markkinointi osaston painajainen!!!![]()