MM-2010. Jatkolohko Venäjä - Suomi. Liveseuranta.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Minä lasken asian toisin. Kolme erää, jokainen 20 minuuttia.. eli yhteensä 60 minuuttia ja NOLLA maalia. En ilkeä olla sanomatta, että tehottomuutta perkele!
Tehottomuuttahan se on. :ahem:

Kompromissin voi varmaan tehdä siinä, että vaikka ne tolppalaukset eivät ole tarpeeksi laadukkaita maaliin niin kyllähän se on onnestakin kiinni.

Joillakin joukkueilla on maalinteossa enämpikin onnea....Suomella EI koskaan...tai ehkä joskus, mutta todennäköisemmin harvemmin kuin muilla joukkueilla. Varsinkin Ruottilla. ;)

mauke

Well-known member
Kyllä mun mielestä on täysin eri asia laukoa 4 tolppaa kuin joka kuti metreittäin ohi maalista, kuten Suomella YLEENSÄ on tapana. Itte lasken tommoset tolppakudit 50-50 tasoisiksi. Tuurista riippuen ne joskus uppoaa, joskus ei. Eilen ei uponnut.

En ilkeä lähteä tehottomuudesta syyttämään neljän tolppalaukauksen jälkeen.
Juu oli tolppalaukaukset jo lähemmäs oikeeta. Yleensä kun peleissä on 1/3 laukauksista ollut sellaisia ettei vastustaja tartteis maalivahtia ollenkaan ja loput sitten melkein suoraan rintapanssariin.

Kyllähän tuossa pelissä viimeistään näkyi joidenkin pelaajien kohdalla kokemattomuus ja juuri se pieni taidon puute kansainvälisissä peleissä. Välillä veivät kuin pässejä narussa. Hyvin pystyy kyllä senkin puutteen paikkaamaan jos kykenee pelin pitämään samalla tasolla kuin ensimmäisen erän alussa. Sitten yhteistyössä tuomarit ja venäläisten sika onnistuivat pilaamaan tuon vauhdin.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Minä lasken asian toisin. Kolme erää, jokainen 20 minuuttia.. eli yhteensä 60 minuuttia ja NOLLA maalia. En ilkeä olla sanomatta, että tehottomuutta perkele!
Totta. Lopputulos kielii jälleen tehottomuudesta, mutta joskus täytyy katsoa vähän matsiakin, eikä pelkkää lopputulosta. Yritykset, paikat ja laukaustarkkuus olivat kuitenkin paljon paremmalla tasolla kuin edellisissä otteluissa, VAIKKA maaleja ei tullut, ottaen huomioon vastustajakin.

Voihan nää olla mun itse keksimisiä tekosyitä, mutta mä luulen, että Suomipoika turhautui niihin tolppalaukauksiin ja loppumatsihan menikin sitten tuomareiden itsetunto-ongelmia analysoidessa.

Jos ja jos, niin tai näin. Päivänä toisna oltais voitu päästä Venäjänpojan paidan alle, kuten eilenkin oli lähellä. Silloin punanuttua ois viety kuin metrin mittaa ja loput ajat ne ois istunu penkillä ja sooloilleet hyökkäyksensä suoraan Suomen rintamaan.

Viimeksi muokattu: