MM-kisat, Halifax ja Quebec City 2.-18.5.2008

• Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä

mjs

Long easy right sumppuun
Tuossa 1995 vuoden tarinassa oli toimittaja pistänyt pikkaisen Lapin lisää joukkoon - siinä vaiheessa kun Selänne ja Numminen oli tulossa kisoihin, kisajoukkueiden kokoonpanot oli lyöty lukkoon eli lisävahvistuksia ei voinut enää ottaa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Monet jaksaa arvostella Teemua rahan perässä juoksemisesta ja diivailusta, jota mie en totta puhuen ymmärrä. Teemu puolitti vapaaehtoisesti palkkansa siirtyessään Anaheimista Avalancheen vain jotta pääsisi semmoiseen joukkueeseen jossa ei tarvitse pelkästään Kariyan kanssa kahdestaan yrittää cupin voittamista. Tosin se suunnitelma karahti karille ja, ympäri käydessä yhteen tullaan, Teemu voitti viimein sen cupin juuri siinä joukkueessa josta aikanaan lähti cupia metsästämään. :eek:
Leijonapaidassakin Teemu on aina antanut kaikkensa, hyökkäämisen lisäksi kiiruhtanut puolustamaan ja hyppinyt kiekon tielle alivoimalla. Mikä diiva se semmoinen on..? Taitaa nämä parjaamiset olla vain kateellisten kitinää. :rolleyes:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Olihan se upea hattutemppu 2003 Ruotsia vastaan. :thumbup:

Muuten sitä matsia ei sitten muistellakaan!!! :mad_old:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
mjs sanoi:
Tuossa 1995 vuoden tarinassa oli toimittaja pistänyt pikkaisen Lapin lisää joukkoon - siinä vaiheessa kun Selänne ja Numminen oli tulossa kisoihin, kisajoukkueiden kokoonpanot oli lyöty lukkoon eli lisävahvistuksia ei voinut enää ottaa.
Eikä olis ollu kovin fiksuakaan pitää portteja auki välierään saakka. Curre teki ihan oikean päätöksen lyödessään kokoonpanon lukkoon alkulohkon jälkeen.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Trullinkaasu sanoi:
Nyt en ymmärrä. Milloin Saku on pelannut viimeksi laidassa? Oma valintani olisi (tietysti) Saku-Teme -akseli.

No, Shedden päättää, ei kansa. :ahem:
Kyllä mie luulen että Hahl nakataan laitaan ja Saku pääsee omalle tontilleen.. siis jos tulee.. ja kyllä mie luulen että tulee. Se on sen luontonen jätkä, se Saku, että pelaa vaikka pää kainalossa jos itse saa päättää. :ahem:

Toki Habsilla on myös sanansijansa tässä, kun tiedostetaan Sakun taannoinen jalkavamma.

Faustus

Well-known member
Suomi taitaa tänään käyttää niitä retropaitoja.

Mitä järkeä on laittaa kaikki maalintekijät yhteen ketjuun ja kaikki pelintekijät toiseen ketjuun?

:confused:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Device sanoi:
Ei pidä paikkaansa, Saku pelasi ensimmäisinä kausinaan Montrealissa väliin myös laidassa. Mikko taas on pelannut laidassa Minnesotassa suht vastikään jos en väärin muista, joten itse nakkaisin Mikon Sakun laitaan, mikäli halutaan kaksi selkeästi hyökkäävää ketjua. Itse taipuisin kuitenkin pitämään edellä mainitut kaksikot kasassa ja kasaamaan kolme hyvää ketjua niiden ympärille. Teemun ja Sakun kanssa tahtoisin nähdä Pihlströmin rouhimassa tasakentällisin.

Viimeksi muokattu:

mjs

Long easy right sumppuun
Veikkaus Norja-pelin tuloksesta: norskit ottaa takkiin jarkkoniemismäisesti 0-6.

Dev

Well-known member
Bobakki sanoi:
Ei pidä paikkaansa, Saku pelasi ensimmäisinä kausinaan Montrealissa väliin myös laidassa. Mikko taas on pelannut laidassa Minnesotassa suht vastikään jos en väärin muista, joten itse nakkaisin Mikon Sakun laitaan, mikäli halutaan kaksi selkeästi hyökkäävää ketjua. Itse taipuisin kuitenkin pitämään edellä mainitut kaksikot kasassa ja kasaamaan kolme hyvää ketjua niiden ympärille. Teemun ja Sakun kanssa tahtoisin nähdä Pihlströmin rouhimassa tasakentällisin.
Tässä se taas nähdään. Älkää ikinä luottako Iltalehteen! :jaska:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Pitkävetokertoimet:

Suomi - Norja
1: 1,02
X: 11,20
2: 15,00

edit: On muuten S-kohde myöskin, että nyt kaikki pelaamaan.. laita satanen peliin niin voittoa tulee huikeat 2 eunukkia. Älä missaa tätä!
:eek:

Viimeksi muokattu:

Moss

melkein mestari
Jos Ruotsi otti melkein turpaan Valko-Venäjältä, tarkoittaako se sitä että Sveitsi hakkaisi Ruotsin?

Thunder

Vihan aiheuttaja
:D :D Katsoin tuossa, että on nyt TV2:lla seloste ja haastattelut jääkiekossa, pistin teksti-TV:n päälle ja valitsin sivuksi 333, koska TV1:ssä on meneillään Kotikatsomo: Tuhlaajapoika.

Kyllä nauru raikaa aika ajoin kun seuraa tekstiä samalla kun kuvassa on haastattelua tai asiantuntijoiden selostusta.:D :D :D

Muok: Siinä oli makein kohta asiantuntijoiden kanssa:

"- En mää viitsi... - Et sä haluais panna mua kunnolla?" :D

Dev

Well-known member
Saku Koivu Leijoniin! :thumbup:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Hyvä. "Kesken Suomi-Norja -ottelun Suomen joukkueen GM Jari Kurri sai mieluisan puhelun.":D Saku katteli, että ei tuosta tule nyhjäämisestä tule mitään. Saksa-pelistäkö jäi liian hyvä tunne päälle?

NORJA!!! Turskat antaa kyytiä :eek:

mjs

Long easy right sumppuun
Huspatihupaaa, ehtiikö Saku toiseen erään mukaan - nyt tarvittais apuja. :eek!: :p

Dev

Well-known member
Saatana, Norja taas tasoihin. Pelattiinkohan Saksaa vastaan Jalosen pelikirjalla ja nyt Sheddenin pelikirjalla? :D

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Alussa mentiin naula päässä, vauhtia oli mutta järkeä ei. Saatiin helppo maali mutta unohdettiin puolustaa. Tasoituksen jälkeen meni palikat sitten ihan sekaisin.