No mitä se sun mielestä teki?poko sanoi:Ottelun lopussa muuten J.Jokinen rikkoi kirjoittamattomia sääntöjä ja aivan ansaitusti ajettiin pystyyn.
No mitä se sun mielestä teki?poko sanoi:Ottelun lopussa muuten J.Jokinen rikkoi kirjoittamattomia sääntöjä ja aivan ansaitusti ajettiin pystyyn.
Kerro nyt edes lisää kun kerran aloitit?poko sanoi:Ottelun lopussa muuten J.Jokinen rikkoi kirjoittamattomia sääntöjä ja aivan ansaitusti ajettiin pystyyn.
Meni vielä hakemaan tyhjää maalia pari sekuntia ennen loppua, kun kiekko oli vastustajan maalin takana. Täysin turhaan laittoi itsensä tuohon tilanteeseen.Moe Szyslak sanoi:No mitä se sun mielestä teki?
Ai tuota ei muka saa tehdä???poko sanoi:Meni vielä hakemaan tyhjää maalia pari sekuntia ennen loppua, kun kiekko oli vastustajan maalin takana. Täysin turhaan laittoi itsensä tuohon tilanteeseen.
poko sanoi:Meni vielä hakemaan tyhjää maalia pari sekuntia ennen loppua, kun kiekko oli vastustajan maalin takana. Täysin turhaan laittoi itsensä tuohon tilanteeseen.
Tää kuulostaa ihan Jussin äidin puheelta.poko sanoi:Meni vielä hakemaan tyhjää maalia pari sekuntia ennen loppua, kun kiekko oli vastustajan maalin takana. Täysin turhaan laittoi itsensä tuohon tilanteeseen.
Päävalmentaja Shedden: Koistinen joutuu puhutteluun
12.05.2008 02:55
Puolustaja Ville Koistinen yllätti Halifaxissa sunnuntaina aamujäiden jälkeen ja kritisoi voimakkaasti Leijonien puolustajien peluutusta Ylen haastattelussa.
- Ei sitä tiedä, monellako pakilla pelataan. Siellä voi olla vaikka kahdeksan puolustajaa tai kymmenen. Katsotaan jos ne kertoisivat sen ennen peliä, Koistinen sanoi.
USA:ta vastaan Suomen ykköspuolustajan minuutit viimein kohosivat yli kahdenkymmenen, mutta päävalmentaja Doug Shedden kävi kohtalaisen kuumana Koistisen lausunnoista.
- Jos itket mediassa jääajan perään, niin kai sitä on sitten annettava, Shedden tuhahti.
- Ville on iso poika. Hänen ei pitäisi puhua asioista tiedotusvälineiden kautta, vaan tulla suoraan minun puheilleni, jos hänestä tuntuu ettei saa tarpeeksi vastuuta.
Puhuitko asiasta Koistisen kanssa?
- En vielä, mutta aion kyllä.
Koistisen lausunnot ovat kiekkokoodiston mukaan hiukan arveluttavia, mutta samaa voidaan kyllä sanoa Sheddenin puheista melkein jokaisen pelin jälkeen.
Päävalmentajalla on tapana suolata omiaan aika railakkaasti median edessä - tyyli, jota ei ihan odottaisi pelaajien suuressa suosiossa olevalta valmentajalta.
Tuomas Nyholm, Halifax
Ville Koistinen "maalistaan": Lämäri rautojen läpi!
12.05.2008 12:23
Puolustaja Ville Koistiselle USA-ottelu oli iso, monessakin mielessä. Koistinen sai päävalmentaja Doug Sheddenin hermostumaan Ylelle antamistaan peliaika-kommenteista, mutta pelasi unelmaottelun.
Olli Jokisen suihkukomennus vapautti Koistiselle paikan ylivoimakentässä, ja muutenkin hänen jääaikansa kasvoi merkittävästi. Koistinen pelasi Suomen puolustajista eniten, 20 minuuttia ja 13 sekuntia.
Shedden napautti puolustajaa sanomalla, että hän voisi tulla päävalmentajan toimistoon puhumaan jääajoista eikä itkeä niistä mediassa.
Koistinen oli sanonut Ylelle, että "ei sitä tiedä, monellako pakilla pelataan. Siellä voi olla vaikka kahdeksan puolustajaa tai kymmenen." - Kyllä mää varmaan käyn jossain vaiheessa. Haluan korjata asian. En halua joutua hankaluuksiin tämän takia, Koistinen sanoi.
- Mielestäni en ole missään vaiheessa sanonut, että minä tarvitsen lisää peliaikaa. Olen sanonut, että mielestäni kuudella pakilla olisi parempi pelata. Siihen kaikki Pohjois-Amerikassa pelaavat pelaajat ovat kuitenkin tottuneet, Koistinen sanoi.
- En ole itsestäni puhunut missään vaiheessa.
Sheddenin ja Koistisen sananvaihto jatkui pelinkin aikana.
- Kerran Shedden kävi kuumana aitiossa, kun olin syöttänyt Niskalalle enkä ampunut ylivoimalla. Huusin jotain fuckia takaisin. Seuraavassa tilanteessa, kun olin taas syöttänyt Niskalalle, hän tuli sanomaan, että hyvin pelattu.
Koistinen aloitti Suomen huiman kirin laukomalla Suomen avausmaalin. Tai, maalin ja maalin. Kaikki näkivät hidastuksesta, että kiekko meni sisään sivuverkon läpi tai, kuten Koistinen näki, maaliraudan alta.
- Näin tilanteen tv:stä jälkeenpäin. Itse asiassa kiekko meni sivuraudan alta, mun mielestä.
- Mutta sanotaan, että se oli niin törkeän kova veto, että meni rautojen läpi, Koistinen nauroi.
Hän myönsi suoraan, ettei maalia olisi pitänyt hyväksyä.
- Ei sitä monta kertaa katsottu, enkä tiedä kuka oli katsomassa. Mutta eihän se mun vika ole. Kaikki otetaan.
Koistinen nousi Suomen kiistattomaksi ykköspakiksi USA-pelin perusteella. Vaikka hän tarkensikin lausuntojaan, kuullaan pelaajien suusta hyvin harvoin peliaikoihin liittyviä kommentteja.
Kärjistäen asetelma oli sellainen, että Koistisen oli pakko pelata hyvin, muuten ilmeet eivät olisi olleet iloisia pelin jälkeen.
- Toivottavasti siitä nyt ei mitään... ei auta kun pelata hyvin sitten vaan.
- Olin alussa aika innokas lähtemään tukemaan hyökkäyksiä ja välillä tuntui vähän jaloissakin. Siitä on aikaa, kun olin pelannut isoja minuutteja.
Vesa Rantanen
Mikä siinä on, että monet eurooppalaiset yrittävät tapella hanskat ja jopa maila kädessä? Eihän siiitä tule mitään, kun ei saa kaverin paidasta mitään otetta ja se vielä näyttääkin aivan naurettavalta. Pudotetaan ne hanskat ja maila jäähän tai sitten ei tapella ollenkaan.Trullinkaasu sanoi:- Salmela on Todellinen Soturi, joka lähti jenkin kanssa nyrkkitalkoisiin.
Tämä oli varmaan provo(?). Saa niitä pelejä katsella...Faustus sanoi:Onko kenekään muun mielestä Selänteen luistelu näyttänyt vaisulta? Alkaako ikävuodet painamaan?
Katsos huviksesi ylös liitetystä kuvasta, kumman kädessä se maila oikein pyörii.Faustus sanoi:Mikä siinä on, että monet eurooppalaiset yrittävät tapella hanskat ja jopa maila kädessä? Eihän siiitä tule mitään, kun ei saa kaverin paidasta mitään otetta ja se vielä näyttääkin aivan naurettavalta. Pudotetaan ne hanskat ja maila jäähän tai sitten ei tapella ollenkaan.
Todellakin, lörppöhuulelle voisi antaa vaikka siivojan roolin, siitäkin huolimatta, että näytti saavan juonesta edes hieman kiinni. Jänis täydentää hyvin Mikko-Ruutu -akselia. Kolmonenkin on jo pyhitetty Kapaselle ja Pillu sekä joku muu siihen. Eikä nelonen oli Ollin paikka. Tällasta tää on...Bobakki sanoi:Toivottavasti OJ:lle keksitään jonkunlainen statistin rooli, kun hän palaa. Tähän asti täysin hyödytön ja keksin ulosajosta Suomen pelin kannalta enemmän plussaa kuin miinusta.
Olet kieltämättä oikeassa, mutta tuo oli enemmänkin sellainen yleisluontoinen huomio. Esimerkiksi Kovalchuk ja Strålman eivät tainneet pudottaa missään vaiheessa hanskojaan.Bobakki sanoi:Katsos huviksesi ylös liitetystä kuvasta, kumman kädessä se maila oikein pyörii.
Ei ollut provo. Olen edelleen sitä mieltä, että Selänteen luistelussa on toivomisen varaa.Trullinkaasu sanoi:Tämä oli varmaan provo(?). Saa niitä pelejä katsella...
USA rikkoi kirjoittamatonta sääntöä yrittämällä tasoitusmaalia vaikka Suomi oli mennyt jo johtoon kolmannessa erässä.poko sanoi:Meni vielä hakemaan tyhjää maalia pari sekuntia ennen loppua, kun kiekko oli vastustajan maalin takana. Täysin turhaan laittoi itsensä tuohon tilanteeseen.
Luistelu oli samanlaista jo viime vuonna (eli sanoisin, että aika hyvää ikäiseksi), kun se Kuppi voitettiin.Faustus sanoi:Ei ollut provo. Olen edelleen sitä mieltä, että Selänteen luistelussa on toivomisen varaa.
Jos OJ:lle pitää siitä tilanteesta saada vielä tuotakin kovempi penaltti niin Brown ansaitsee vähintään elinikäisen pelikiellon..Rusina sanoi:Tiedä sitten onko mainittu täällä, mutta USA:n joukkue aikoo viedä Jokisen tempun direktoraatin käsittelyyn ja aikovat vaatia Jokiselle kovempaa rangaistusta kuin nyt tullut. Toivottavasti onnistuvat