Kankkunenkin ajoi seitsemän kisaa.Kyllä Tommi ajoi seitsemän kisaa. (Seitsemän parasta kahdeksasta laskettiin)
Portugali on Kallen lempparikisoja, mistä tällä ja viime kaudella yhteensä 60 pistettä, eiköhän Kalle siellä olisi mukana.Jos kalenterin nopeasti jakaa:
Monte: Ogier
Ruotsi: Kalle
Safari: Ogier (?)
Kroatia: Ogier
Portugali: Ogier (?)
Sardinia: Kalle (?)
Puola: Kalle
Latvia: Kalle
Suomi: Kalle
Kreikka: Ogier (?)
Chile: Kalle (?)
Keski-Eurooppa: Ogier
Japani: Molemmat (veikkaan että tämä ei ole Toyotan puolelta neuvottelukysymys)
Joo puolella kaudella ei mitään saumaa, mut esim. kaksi/kolme inhokkikisaa pois niin en laskisi ulos vielä tässä vaiheessa.Kyllä selkeästi on puhuttu noin puolesta kaudesta. Ei sillä ole kyllä mahdollisuutta ajaa Tänakia vastaan. Täydellä kaudellakin tekisi tiukkaa.
Ja taas Sardinia inhokkeja.Portugali on Kallen lempparikisoja, mistä tällä ja viime kaudella yhteensä 60 pistettä, eiköhän Kalle siellä olisi mukana.
Tämä nyt oli "kanada" tason vitsiheitto. Luulin että oli selkeää.Etenkin EP:n osalta täyttä horinaa
Minusta Kallen päätös tässä vaiheessa uraa on niin poikkeuksellinen että sen perusteella ei pidä lähteä tekemään muutoksia MM-sarjaan. Myös Kallen ura on ollut poikkeuksellinen kaikkiin muihin nähden.Voisi olla aiheellista ottaa mietintöön, onko MM-sarjassa sitenkin palattava muotoon, jossa kuljettajalle lasketaan pisteisiin vain osa kisoista. Tallit kuitenkin velvoitettaisiin osallistumaan jokaiseen kilpailuun kolmella autolla, kolmas voi olla vaikka maksukuski tarvittaessa.. Talli voisi talli käyttää vaikka paikallista, olosuhteet tuntevaa kykyä kolmantena, kahden tulisi olla sarjaan ennakkoon nimettyjä.
Tokkopa kuitenkaan...Toyotalle ei liene asiaa ja M-Sportille mies tuskin itse haluaa. Ja kyllähän Hyundaista on vuosien mittaan tullut Neuvillelle ikäänkuin toinen koti. Eiköhän organisaation sisältä ole duunia tarjolla, kun ajoura aikanaan loppuuNeuville ehkä etsii myös tallin vaihtoa
Jouhki ei omien sanojensa mukaan ees tee kuin max 2-vuotisia papereita ja siihen ehkä se 1 optiovuosi kylkeen.Minä veikkaan, että Kallen jatkosopimus tulee olemaan mallia 2+1, eli kaksivuotinen sopimus joka sisältää option kolmannesta vuodesta.
tai yleisemmin Rallin seuraamista muuallakin. Toki kaikilla omat kuskit ketä fanittaa.Kallen päätös tulee vaikuttamaan suomalaisten halukkuuteen tilata MTV Katsomo rallin takia.
Ovat varmaan omaa hautaansa kaivaneet, ainakin LG:llä toimivuus on sitä tasoa että katkeaa heti jahka Estonia on katsottu läpi. Harmi vaan, hyvää studiosettiä tullut.Kallen päätös tulee vaikuttamaan suomalaisten halukkuuteen tilata MTV Katsomo rallin takia.
M-Sport ei ole vielä julkaissut kuljettajiaan. Ari Mökkönen? Jari Viita?Ja Montesta mahdollisesti tulee ensimmäinen (?) MM-ralli sitten Korsikan 1993, jossa ei ole yhtään suomalaista mukana pääluokan autolla.
Nostetaan musta hevonen pilttuusta, "Jorma Kovanen"M-Sport ei ole vielä julkaissut kuljettajiaan. Ari Mökkönen? Jari Viita?
Valitettavasti ajanut yläkerran rallisarjassa jo lähes 30 vuottaNostetaan musta hevonen pilttuusta, "Jorma Kovanen"
Meni kyllä täysin ohi, ei ollut riittävän ”överi” , ehdota vaikka Helleriä?Tämä nyt oli "kanada" tason vitsiheitto. Luulin että oli selkeää.