invalid bernie
Guest
Terve.Antin kanssa olemme tässä käyneet hedelmällistä sähköpostidialogia ja tässä taannoin minulle palautettiin nick "bernie":n käyttöoikeus. Antin ohjeita kuunnelleen olen pysynyt vain ja ainoastaan asialinjalla(joku voi osoittaa jotain muuta?) bannin purun jälkeen. Kuitenkin, eilen sisään kirjoittautuessani systeemi totesi että username "bernie" ei ole toimiva enää.
Otin Anttiin huolissani yhteyden luullen että kyseessä lienee ongelmia serverin kanssa tms.teknisiä haasteita sillä vauhdoin tässä taannoin asetuksistani mm.e-mail-osoitettani ja epäilimme aluksi sen aiheuttavan näitä ongelmia.Koska tänään luin sähköposteistani seuraavanlaisen viestin Antilta:
">Modejen kesken oli vielä erimielisyyttä/tietämättömyyttä asiasta joten
>tunnuksesi ei taaskaan toimi. Minä en taida olla oikea henkilö tätä
>hoitamaan eikä aikani riitä moderointiin/tunnusten hoitoon... joten
>kirjoita vaikka ylläpitofoorumille ja kysy, pääsetkö bannatuista
>kirjoittavien kirjoihin."
Niin olisi ihan ok,jos Modet,voisitte kertoa sitten että mihin osoitteeseen pitäisi ottaa yhteyttä että pääsisi teidän kanssa asiasta keskustelemaan.Ja mikäli ette tahdo purkaa bannituomiotani koskaan(sain sen kutakuinkin vuosi sitten)/ette ainakaan vielä,niin olisinpa tyytyväinen jos edes kertoisitte sen minulle vaikka e-mailin avulla.
Tänks
Otin Anttiin huolissani yhteyden luullen että kyseessä lienee ongelmia serverin kanssa tms.teknisiä haasteita sillä vauhdoin tässä taannoin asetuksistani mm.e-mail-osoitettani ja epäilimme aluksi sen aiheuttavan näitä ongelmia.Koska tänään luin sähköposteistani seuraavanlaisen viestin Antilta:
">Modejen kesken oli vielä erimielisyyttä/tietämättömyyttä asiasta joten
>tunnuksesi ei taaskaan toimi. Minä en taida olla oikea henkilö tätä
>hoitamaan eikä aikani riitä moderointiin/tunnusten hoitoon... joten
>kirjoita vaikka ylläpitofoorumille ja kysy, pääsetkö bannatuista
>kirjoittavien kirjoihin."
Niin olisi ihan ok,jos Modet,voisitte kertoa sitten että mihin osoitteeseen pitäisi ottaa yhteyttä että pääsisi teidän kanssa asiasta keskustelemaan.Ja mikäli ette tahdo purkaa bannituomiotani koskaan(sain sen kutakuinkin vuosi sitten)/ette ainakaan vielä,niin olisinpa tyytyväinen jos edes kertoisitte sen minulle vaikka e-mailin avulla.
Tänks