Moderaattorien linja toikkien yliviljelystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Paljonko saa perustaa toikkeja päivässä? Onko keskustelu tarkoitus tappaa sillä että ensimmäinen sivu on täynnä yhden hahmon luomia toikkeja?

Mikäs on virallinen linja?

Aika harvoinpa tällaisia tapauksia ilmenee. Viimeksi taisi joku valittaa samasta asiasta kun KY ja kumppanit tekivät vapaaseen "pari" uutta topikkia. Sen rinnalla taisi Stigun touhutkin tällä saralla olla aika vähäisiä. Kysehän taitaa lopulta olla siitä, että osa haluaisi pitää vapaan mahdollisimman vähän moderoituna ja osa haluaisi tiukempaa kuria. Tällä hetkellä linja on aika vapaa...

Vapaan moderointi on mun mielestä ollu normaalisti ihan ok eikä sen suhteen välttämättä tarvitse mitään muuttaa, mutta jos kirjoittajan selkeä tarkoitus ei ole kuin toistuva v*ttuilu ja provoilu, sopii siihen ainakin mun puolesta puuttua.

OoPee sanoi:
Vapaan moderointi on mun mielestä ollu normaalisti ihan ok eikä sen suhteen välttämättä tarvitse mitään muuttaa, mutta jos kirjoittajan selkeä tarkoitus ei ole kuin toistuva v*ttuilu ja provoilu, sopii siihen ainakin mun puolesta puuttua.
Allekirjoitan tän.