Moi kaikki , kuka on haka missäkin tallissa ?

Racer21_90

Well-known member
Liittynyt
10.11.2004
Viestit
544
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
Kuka on haka missäkin tallissa ?
Tuntuu ehkä aikaiselta mutta olisi mukava katsoa kuinka paljon täytyy muuttaa mieltään ennekuin ensimmäinen kilpailu alkaa. Kuka uskaltaa tulla mukaan “veikkaamaan” omalta osaltaan ?

Tässä minun uskoni tänään :D

Ferrari (Schmacher tai Barrichello?)
Aika-ajot: Barrichello
Kilpailut: Schmacher
kaikki riippuu tietenkin siitä minkä asenteen talli ottaa mutta tänään uskon vielä että Scumi haluaa ottaa vielä yhden maailmamestaruuden jos voi ..

McLaren (Juan P tai Kimi? )
Aika-ajot: Kimi
Kilpailu: Kimi
Tulee olemaan tasapeli melkein koko ajan mutta veikkaan että Jäämies voittaa Kuumakallen

Williams (Webber tai Pizzonia ?)
Aika-ajot: Webber
Kilpailu: Webber
Pizzonia tulee saamaan hikiset paikat jos aikoo peitota Webberin (sesonki on molemmille tärkeä jos ajatellaan että Button on tulossa takaisin 2006)

BAR (Button tai Sato?)
Aika-ajot: Sato
Kilpailut: Button
Kilpailu kavereiden kesken on käymässä tiukemmaksi sitä mukaa kun Sato oppii pysymään viileämpänä koko kilpailun ajan mutta veikkaan että Button ottaa kisat.

Renault (Fisichella tai Alonso?)
Aika-ajot: Alonso
Kilpailut: Fisichella
Alonso on ollut vähän vaisu eikä oikein vastannut odotuksiin (vaikka tiukkaa tulee olemaan)

Sauber (Villeneuve tai Massa? )
Aika-ajot: Massa
Kilpailu: Jacques
Uskoisin tätä nykyä että Jacques Villeneuve on kokeneempana vielä ensi vuonna parempi kilpailija .

Toyota (Trulli tai Ralf? )
Aika-ajot: Ralf
Kilpailut: Ralf
Jostain syystä on tullut sellainen tunne että Ralf pelaa ensimmäistä viulua Toyotalla.

Red Bull Racing (Klien tai Liuzzi? )
Aika-ajot: Liuzzi
Kilpailut: Liuzzi
Liuzzi vaikuttaa tosi lahjakkaalta

Jordan ??
Minardi??

:rolleyes:
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8257
Sijainti
Helsinki
Muuten aika pitkälti samaa mieltä mutta en usko Villeneuven pärjäävän edes Massalle millään tasolla! Kaveri on jo menneen talven lumia, Massan maine kasvaa turhankin suureksi, kun hän päihittää entisen maailmanmestarin joka parhaina päivinään oli aivan uskomaton kuljettaja! Harmillista kun pilaa maineensa. :frown:

Toyota kaksikosta Ralf tulee jäämään Trullin jalkoihin, Trulli on kuitenkin aika-ajoissa aina ollut loistava! Kisoissa taas Toyotalla ei oikeastaan ole koskaan saatu mitään aikaiseksi mutta ensi kausi saattaa muuttaa hieman Toyon kurssia, koska Gascoyne pääsee työstämään autoa alusta loppuun! Joka tapauksessa uskoisin että Trulli pärjää paremmin, varsinkin nyt kun on hyvä kausi tavallaan takana, ja pääsi talliin sisälle sopivan aikaisin!
 

Giffen:[

The Horned Reaper
Liittynyt
14.5.2004
Viestit
3000
Sijainti
unknown
Tuo BAR:n tilanne on kyllä kiinnostava. Jossain vaiheessa kautta tulee väistämättä vastaan todella epämiellyttävä valinta, mikäli kuljettajien tasoerot pysyvät tämän kauden kaltaisina. Annetaanko Buttonille sama kalusto kuin Satolle? Hän ei saisi viedä mitään ylimääräistä lähtiessään, mutta mitä jos MM-sarja onkin tiukka...

Itse olen sitä mieltä, että Button voittaa mestaruuden ensi kaudella tai sitten ei koskaan. Hänen ainoa toivonsa se, että Honda kehittyy samalla tavalla ensi kaudelle, kuin se teki tälle kaudelle. Wiliamsilla tulee olemaan häntä lahjakkaampi tallitoveri. Satohan jossain vaiheessa tätä kautta alkoi valittelemaan jatkuvasti vaivaavia niskakipuja HANSsista.. Tiedä sitten oliko se huono tekosyy vai oikeastikkin selitys heikentyneeseen tulostasoon.
 

Racer21_90

Well-known member
Liittynyt
10.11.2004
Viestit
544
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
Giffen:[ sanoi:

Satohan jossain vaiheessa tätä kautta alkoi valittelemaan jatkuvasti vaivaavia niskakipuja HANSsista.. Tiedä sitten oliko se huono tekosyy vai oikeastikkin selitys heikentyneeseen tulostasoon.
Käsittääkseni se ei ollut tekosyy, ja jos oikein muistan niin myös parilla muulla kuskilla oli samat vaikeudet (ainakin Rubens valitteli aika kovaa yhteen aikaan ennekuin saivat HANSin sopivaksi hänen niskalleen. Ja sen voi kyllä ymmärtääkin jotenkin siinä kun ei pysty kääntelemään päätään ihan normaalisti.
Muuten minä pidän miehestä ja sen railakkaasta ajotyylistä (joskus vähän liiankin railakas) :cool:
 

Rintintin

Karanteenikapiainen
Liittynyt
28.9.2004
Viestit
753
Ferrari:
1) aika-ajot: Schumi
2) kisat: Schumi


B.A.R.
1) Sato
2) Button


Renault:
1) Alonso
2) Alonso


Williams:
1) Webber
2) Webber (paitsi JOS toisena kuskina on Heidfeld..)


McLaren:
1) Montoya
2) Räkäklimppi


Sauber:
1) Villeneuve
2) Massa


Toyota:
1) Trulli
2) Trulli


Red Bull:
1) Klien
2) Klien


Minardi ja Jordan - ei tietoa edes kuskeista, joten sanotaan, että molemmissa ykköskuskit on parempia sekä aika-ajoissa että itse kisassa.


näin kommentoi hölmö Rintintin jumalan selän takaa... ja talitintit (tai niin kuin minulle usein mainitaan talilililaiset...) laulaa!

Joten jos nyt joku oikea asiantuntija kommentoisi välillä...

:dunno:
 

hjuw

Well-known member
Liittynyt
29.3.2004
Viestit
66
Sijainti
Tammerfors
Racer21_90 sanoi:

Red Bull Racing (Klien tai Liuzzi? )
Aika-ajot: Liuzzi
Kilpailut: Liuzzi
Liuzzi vaikuttaa tosi lahjakkaalta
Kovin muistaisin muuan ennenkautta-puheissaan jo moninkertaisen maailmanmestarin David Coulthardin olevan RudBullin toinen kuljettaja. Tosin toivon, kuljetti toista autoa sitten kuka tahansa, tämän toisen päihittävän DC:n.

Muutoin listani olisi:
Aika-ajo - Kisa
Schumi-Schumi
Pablo-Kimi
Webber-Webber(jos kaverina on Heidfeld, menee ihan arvailuksi)
Button-Button
Fisico-Fisico
Massa-Massa
Trulli-Ralf

Onkos muuten Williamsilla, jos NH tulee MW:n tallikaveriksi, tällöin sarjan pisin ja lyhyin kuljettaja?
 
Viimeksi muokattu:

hjuw

Well-known member
Liittynyt
29.3.2004
Viestit
66
Sijainti
Tammerfors
Noiden välillä minäkin arvoin, Sato on niukasti lyhyempi. Olisi siinä kuitenkin Webberiin yli 20cm eroa, ja molemmille pitäisi saada auton hallintapuikot sovitettua.

Sato: 1,63m / 60kg
Heidfeld: 1,64m / 59kg
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
hjuw sanoi:
Noiden välillä minäkin arvoin, Sato on niukasti lyhyempi. Olisi siinä kuitenkin Webberiin yli 20cm eroa, ja molemmille pitäisi saada auton hallintapuikot sovitettua.

Sato: 1,63m / 60kg
Heidfeld: 1,64m / 59kg
Kyllä on pieniä poikia. Mutta ei näytä siitä pienuudesta olevan hyötyä ykkösissä. Hyöty lienee suurempi uraa kartingilla aloitellessa mutta Sato tais aloittaa suoraan oikean auton ratista :thumbup:

Mun veikkaus:

Ferrari 1) MS 2) MS
McLaren 1) JM 2) KR
Williams 1) NH 2) NH
BAR 1) JB 2) JB
Sauber 1) JV 2) FM
Toyota 1) JT 2) RS
Renault 1) GF 2) FA
RedBull 1) DC 2) DC
Jordan 1) ** 2) **
Minardi 1) CA 2) CA
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
J.Heldenview sanoi:
Hyöty lienee suurempi uraa kartingilla aloitellessa mutta Sato tais aloittaa suoraan oikean auton ratista :thumbup:
Sato osti ainakin omien sivujensa mukaan karting auton vuonna 1996 ja meni 1997 Honda Suzuka Racing Schooliin, josta voitti palkintona kauden Japanin F3:ssa. Tämän mahdollisuuden Sato kuitenkin skippasi ja siirtyi Englantiin kilpailemaan. Ennen ensimmäistä kartingautoaan Taku kilpailikin vain polkupyörällä...
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
hjuw sanoi:
Noiden välillä minäkin arvoin, Sato on niukasti lyhyempi. Olisi siinä kuitenkin Webberiin yli 20cm eroa, ja molemmille pitäisi saada auton hallintapuikot sovitettua.

Sato: 1,63m / 60kg
Heidfeld: 1,64m / 59kg
No kyllähän nuo pätkät on saatu aina sopimaan työkaluihinsa, ongelmia muistan tulleen vain kun auto on suunniteltu pienemälle kaverille ja sinne on tungettu joku justinwilson. J-C Bouillonista ei tosin tainnut aikanaan näkyä kuin päälaki.
 

Rintintin

Karanteenikapiainen
Liittynyt
28.9.2004
Viestit
753
Saattaa tulla ongelmia vara-auton säätöjen kanssa, jos ne on laitettu toiselle ja sitten toinen tarttee sitä. No, siitä sille tallihenkilökunnalle maksetaan.
:rolleyes:

Hölmönä kysymysenä: mikä on tämän hetkisten f1-kuskien keskimitta? tai -paino?
Kaikkihan tietää, että ne on pieniä ukkoja, mutta kuinka pieniä...
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Muuten topicin aloittajan kanssa samoilla linjoilla, mutta en kyllä usko
1) Villneuven pärjäävän Massalle sen enempää kisassa kuin aika-ajoissakaan, kyllä miehen viime kauden suoritukset olivat niin surkeita että tuskin on jaskasta enää haastajaksi kuin korkeintaan minardeille.
2) Toyotalla taas pistäisin rahani Trullin puolesta ennemmin kuin pikkuschumin. Hyviä kuljettajia molemmat, mutta uskoisin trullin vievän aika-ajot, sekä kilpailut nimiinsä.
 
Ylös