Monaco 21.4.2004

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
jeesatkaa tyhmää:

mitenkäs tätä gpl:lää pääsee pelaamaan verkossa? ja mikä versio teillä on? käykö orkkisversio ilman mitään päivityksiä??

Tane

Well-known member
um, 1.2.0.2-päivitys pitää olla ainakin, samaten kannattaa asentaa esim d3d-päivitys jotta graffakortti pistää peliin potkua. Servuille liittymistä vartenWinvroc
Tuo tosin korvautuu näillä näkymin Igorilla 30. päivä, kun 65-mod julkastaan. Varmaan vielä muutakin, joku paremmalla muistilla varustettu vois auttaa.

Niin ja auto-graffojen päivitykset täältä

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Itsehän pistin jonkun d3d-päivityksen, joka teki radoista ja autoista vähän kummallisia. Radoista poisti objekteja, ja auton vaihderitilä meni suttuiseksi. Ainakin se muutti rastd3d7.dll 1.0.0.0 -versiosta 1.0.0.1:ksi.
Otin sitten järjestelmän palautuksella päivityksen pois, kun ei muuten tainnut saada.
Tietääkö joku tästä jotain?

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Joni, kusetat? :D Tuntuu niin evolta tuo teksti että sitä ei osaa yhdistää suhun.

Viralliset patchit yhdessä paketissa:
GPL all-in-one Papyrus patch - ver. 1.2.0.2

Tuon lisäksi Tanen linkittämä VROC-ohjelma, niin pitäis nettipelaaminen onnistua. Tietysti alkuperäiset graffat on pelissä vähän yksinkertaiset.. niitä voi päivitellä sitten kun saa pelin perusjutut toimimaan ilman ongelmia.

edit: typot ;)

Viimeksi muokattu:

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
AEWH!
Kyllä mun gpl on ihan 1.2.0.2 :p.
Ja vrocia olen käyttänyt alusta asti menestyksekkäästi! Ettet vain luullut, että Minardi Fanin viesti olisi minun kirjoittama :p.