Tane
Well-known member
Kyllähän minä kilpailusta pidän, mutta en vippas-konsteista.Mikkoz84 sanoi:Huh huh onpa ollut kovia romuralleja :alppu: Et taida pitää yleensäkkään kilpailemisesta/kilpailuista.
Kyllähän minä kilpailusta pidän, mutta en vippas-konsteista.Mikkoz84 sanoi:Huh huh onpa ollut kovia romuralleja :alppu: Et taida pitää yleensäkkään kilpailemisesta/kilpailuista.
Huoh aika matalaa lähteä vanhempia haukkumaan :thumbdownTane sanoi:Pakko se on nyt uskoa että Televisio ei ole hyvä sijais-vanhempi. :alppu:
Minä kylläkin puhuin televisiosta. :doubtful:Mikkoz84 sanoi:Huoh aika matalaa lähteä vanhempia haukkumaan :thumbdown
Tiedoksi sinullekkin, että vaikka formuloissa ajaa miljonäärejä niin ei formulat kuitenkaan mitkään herrasmies ajot ole. Sun kannattaisi ehkä ruveta seuraamaan formuloiden sijasta joitain herrasmies sarjoja joissa vanhemmat henkilöt ajelevat huvin ja harrastuksen vuoksi näennäisesti kilpaa.
joo ei nykyään enää ole, ennen siellä ajoi herrasmiehetMikkoz84 sanoi:Huoh aika matalaa lähteä vanhempia haukkumaan :thumbdown
Tiedoksi sinullekkin, että vaikka formuloissa ajaa miljonäärejä niin ei formulat kuitenkaan mitkään herrasmies ajot ole. Sun kannattaisi ehkä ruveta seuraamaan formuloiden sijasta joitain herrasmies sarjoja joissa vanhemmat henkilöt ajelevat huvin ja harrastuksen vuoksi näennäisesti kilpaa.
Johan ratkesin...Tane sanoi:Whitmarshin kommentit: aika-ajo
No joo ethän sinä suoraan puhunut vanhemmista vaan hiukan mutkan kautta, mutta ei nyt takerruta siihen.Tane sanoi:Minä kylläkin puhuin televisiosta. :doubtful:
On ero kovan kisan ja cheatin välillä, tiedoksi.
Niin millähän vuosisadalla kenties?jerico sanoi:joo ei nykyään enää ole, ennen siellä ajoi herrasmiehet
Ei tuo kovin tuomitsevalta vaikuta :doubtful: Iltalehti taitaa taas vaihteeksi revitellä omiaan.Shammy sanoi:Johan ratkesin...
"The best comment I heard was from Kimi. He said Michael should have used his right hand and covered the camera while he did it."
Huijaaminen osoittaa vaan mielen heikkoutta, Sorrutaan helppoon reittiin.Mikkoz84 sanoi:No joo ethän sinä suoraan puhunut vanhemmista vaan hiukan mutkan kautta, mutta ei nyt takerruta siihen.
Yleensä kisoissa, joissa on kovat panokset, saatetaan myös huijata ja se vain osoittaa henkilön kovaa voitontahtoa.
Tuomaristo on siis todennut Schumacherin syyttömäksi ja näin viikonloppu voi jatkua normaaleissa merkeissä.Eurosport :
Race stewards later denied any wrongdoing on Schumacher's behalf, rendering the German's 67th career pole as official.
herrasmies säännöt päätty, sennan ilmestymiseen formuloihin.Mikkoz84 sanoi:Niin millähän vuosisadalla kenties?
Totta!Tane sanoi:Huijaaminen osoittaa vaan mielen heikkoutta, Sorrutaan helppoon reittiin.
Niin eli mikäs yhdistää näitä kahta lajin kovinta kuskia.. :wink:jerico sanoi:herrasmies säännöt päätty, sennan ilmestymiseen formuloihin.
Eipähän tarvitse katsoa huomistakaan kisaaFerrari 4ever sanoi:Tuomaristo on siis todennut Schumacherin syyttömäksi ja näin viikonloppu voi jatkua normaaleissa merkeissä.
Good for You Henkilökohtaisesti huomenna on tuon päätöksen takia pakko katsoa kisa, muutoin olisi jäänyt väliin jos Schumi olisi tiputettu hännille.Sam sanoi:Eipähän tarvitse katsoa huomistakaan kisaa
Olen ennemmin lasten kanssa ulkona :ahem:
LOL, tämmöstä maFIAlta tällä kertaa. :alppu:Ferrari 4ever sanoi:Tuomaristo on siis todennut Schumacherin syyttömäksi ja näin viikonloppu voi jatkua normaaleissa merkeissä.
Paskan marjat, osoittaa vain mielen lujuutta, harvalla kuskilla olisi ollut pokkaa tehdä tuollaista temppua.Tane sanoi:Huijaaminen osoittaa vaan mielen heikkoutta, Sorrutaan helppoon reittiin.