Niin, pitkillä vedoilla ei Monacossa paljoa tee jos autoa ei saada aika-ajoissa iskuun. Kimi ole varmaan vieläkään löytänyt täydellisiä säätöjä, joten eiköhän Massa vie tämänki kisan:doubtful:mh_84 sanoi:Kimi veti aika hyvän pitkän vedon. Vakuuttavan tasaista jälkeä. Joko alkaa löytyä.. :dunno:
Jos ekan harjoituksen perusteella tehdään päätelmiä, niin McLaren on viemässä ja muut vikisee. On tosin vaarallista näitä aikoja vielä tuijotella. Aika-ajoihin on vielä matkaa. Jotkut huhuili, että Ferrarin pitkä akselväli ei ole hyväksi Monacossa. Ross Brawn tyrmäsi kuitenkin tämän näkemyksen haastattelussa.Lisko sanoi:Niin, pitkillä vedoilla ei Monacossa paljoa tee jos autoa ei saada aika-ajoissa iskuun. Kimi ole varmaan vieläkään löytänyt täydellisiä säätöjä, joten eiköhän Massa vie tämänki kisan:doubtful:
Toivottavasti muut ei ota mallia Hamilosta.Tomacu sanoi:Hamilton siellä nyt näyttää kouluttavan muita.
Jos pitkän akselivälin hyöty (parempi painonjakauma ja parempi aerodynamiikka) saataisiin ilman pitkää akseliväliä, niin siitä olisi hyötyä Monacossa. Eli kyllä siitä pitkästä axeliwälistä haittaakin on. Se on selvä. Noissa mikkihiirimutkissa kun ei ole aerodynamiikasta mitään hyötyä, vaan kyse on mekaanisesta pidosta ja siitä, kuinka näppärästi auto saadaan käännettyä. On ihan loogista, että lyhyellä akselivälillä varustettu auto kääntyy kätevämmin kuin joku limousine.patriot sanoi:Jos ekan harjoituksen perusteella tehdään päätelmiä, niin McLaren on viemässä ja muut vikisee. On tosin vaarallista näitä aikoja vielä tuijotella. Aika-ajoihin on vielä matkaa. Jotkut huhuili, että Ferrarin pitkä akselväli ei ole hyväksi Monacossa. Ross Brawn tyrmäsi kuitenkin tämän näkemyksen haastattelussa.
Samaa mieltä. Mutta eihän sitä tiedä, vaikka Hämi teki sen tahallaan, jotta tietää rajat.trotwood sanoi:Hamilton kaiteessa. Tulihan se sieltä. Alkoi jo olla kikkailu sen näköistä, että oli vain ajan kysymys.
Joo, siltä näyttää. Aika mielenkiintoista, että ensimmäisellä sektorilla McLaren on selvästi nopeampi ja viimeisellä taas Ferrari. Tiukinta on pisimmällä keskisektorilla, jolla ilmeisesti myös nähdään ratkaisut.formulastara sanoi:Hyvä veto Kimiltä. Se alkaa löytyä! Tästä lähtien Massa voi vaan ihmetellä Kimin menoa, veikkaan.
mh_84 sanoi:Joo, siltä näyttää. Aika mielenkiintoista, että ensimmäisellä sektorilla McLaren on selvästi nopeampi ja viimeisellä taas Ferrari. Tiukinta on pisimmällä keskisektorilla, jolla ilmeisesti myös nähdään ratkaisut.
Jep. Luultavasti Mclarenilla on vain hirvittävän hyvä traction verrattuna Ferrariin ekassa mutkassa että ne lähtee kuin ohjus kun vetävät siitä kanttarin päältä ja myös se pitkä Massanetin mutka taas on jotenkin Mclarenille sopiva. En tiedä miksi mutta selvästi siinä on jotain.formulastara sanoi:Vaikea ymmärtää ennenkaikkea sitä, miksi Ferrari jää niin pahasti juuri ensimmäisellä sektorilla. Oletin sen olevan Ferrarin heiniä.