Monacossa aina sattuu ja tapahtuu.
Oma veikkaus on että Kimi lähtee yhdellä stopilla liikkeelle ja ottaa alussa muutaman päänahan kovalla riskillä. Mitään hävittävää ei ole, on aivan sama keskeyttääkö kierroksella 10 mälliin tai varmasti ottaa sijan 9. Joten pakko ottaa kovia riskejä, jos meinaa tuolta kunnialla selvitä. Kaikki muutkin takapäästä on varmasti painavalla liikkeelläja jos Ferkku on tikissä, niin ei ohittaminen mahdotonta ole, vaikeaa kylläkin. Riskillä ja tuurilla ja hyvällä pelisilmällä. Toisaalta miten renkaat kestää tuon kovan yrittämisen?
Eikös tänä vuonna tuoturva-autosääntö muuttunut niin, että varikon portit sulkeutuu auton tullessa radalle, joten siinäkään ei oteta nyt muuta kuin raot kiinni. Tietysti parasta olis lyödä turva-auto radalle juuri kun tulee kärkimiesten stopit ja muutama kierros kun vedetään höyryillä ja jännitetään että riittääkö, niin ai ai ai... Eli huomenna nähdään kun joku puna-asuinen jeesustelija hyppää radalle juuri kun kärjen varikkokäynnit tulee... Tässä paras taktiikka, jolla MM-taistoon saadaan vielä lisää miehiä mukaan ja uusi mies Monacon voitton.