Monacon GP - Jälkipöhinät

Froilan Gonzales

Well-known member
Liittynyt
21.7.2008
Viestit
897
Kuulostaa enemminkin siltä, että Fefen moottori meni extreme-säästömodiin. Veikkaanpa, että energiantalteenkeräysyksikkö saattoi olla osasyy osumaan. Sadekelillä, kun ei välttämättä sillä lailla energiaa pureta. Ja sehän joissakin tapauksissa saattaa jarrutuksessa antaa pienen tönäyksen. Tai tällaisia kommentteja ainakin on kuskeilta kuulunut.

Jotain tuollaista se saattaa olla. Ei niin varmasti vain kuljettajan virhe kuin lähetyksessä vaikutti.

Mielenkiintoisia nuo muutkin videot. Rosbergin auto oli hirvittävän hidas, Ericksonin ajo näytti ymmärrettävämmältä. Sen sijaan Bottaksen virhe oli päivänselvä.
 

Turboruuvi

Well-known member
Liittynyt
23.3.2013
Viestit
1004
Kattokaapa uudestaan. Laittakaa näytön kirkkaus täysille.
Se tärinä-ääni tulee siitä kun Kimi ajaa oikealla olevien mustien "palojen" päältä.
Ei sen kummempaa. Mikä lie niiden funktio, mutta siitä johtuu myös Kimin ulosajo.
Kaikki muut ajaa sisempää reunaa tuosta.
 

Horace

Well-known member
Liittynyt
24.6.2015
Viestit
140
Kattokaapa uudestaan. Laittakaa näytön kirkkaus täysille.
Se tärinä-ääni tulee siitä kun Kimi ajaa oikealla olevien mustien "palojen" päältä.
Ei sen kummempaa. Mikä lie niiden funktio, mutta siitä johtuu myös Kimin ulosajo.
Kaikki muut ajaa sisempää reunaa tuosta.
Näimpä näkyy. Varmaan jotain överiliukasta muovia kun noin helposti lähti irti. Mikähän lie pointti sitten noilla laatoilla.
 

skvi

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
2056
Kattokaapa uudestaan. Laittakaa näytön kirkkaus täysille.
Se tärinä-ääni tulee siitä kun Kimi ajaa oikealla olevien mustien "palojen" päältä.
Ei sen kummempaa. Mikä lie niiden funktio, mutta siitä johtuu myös Kimin ulosajo.
Kaikki muut ajaa sisempää reunaa tuosta.
Aika monessa Euroopan maassa on nuo nännit keskiviivalla ja reunassa muistuttamassa kuskia rajoista. Eli ovat ns "samoja" kuin meidän uusista asfaltoinneista löytyvät uritukset.
 
Ylös