Täydet kuus tuumaa! :ahem: :ahem: :ahem:leipurihiiva sanoi:mites pitkälle liuku?
Täydet kuus tuumaa! :ahem: :ahem: :ahem:leipurihiiva sanoi:mites pitkälle liuku?
No siistii :thumbup: Missäs tää tapahtuu... Eiköhä tältäki forumilta tulis heti sinne apaut puoletMatxi sanoi:Aloin työntämään höyläämätöntä kakkosnelosta perseeseen ilman rasvaa, sekin on mielenkiintoisempaa hommaa.
Eiku mä myyn maksullisia kortteja että pääsee kattomaan!Timppa78 sanoi:No siistii :thumbup: Missäs tää tapahtuu... Eiköhä tältäki forumilta tulis heti sinne apaut puolet
No kelpaiskos toi MTV3 Plus kortti...mukana on TV1000kanavatMatxi sanoi:Eiku mä myyn maksullisia kortteja että pääsee kattomaan!
Merkityksettömiä pisteitä. MM-haaveet saa jälleen haudata.kessel sanoi:Kimsteri melkein pisteillä
Yhden surkean suorituksen.Matxi sanoi:Merkityksettömiä pisteitä. MM-haaveet saa jälleen haudata.
Ja Ferrarikin on McLarenia perässä aika paljon vain ja ainoastaan Kimin surkeiden suoritusten takia!
Kyllä kauden lopussa jokaisella pisteellä on merkitystä.Matxi sanoi:Merkityksettömiä pisteitä. MM-haaveet saa jälleen haudata.
Ja Ferrarikin on McLarenia perässä aika paljon vain ja ainoastaan Kimin surkeiden suoritusten takia!
Ainoa ei-surkea-suoritus on Melbourne. Muualla enemmän tai vähemmän flopannu.Banaani sanoi:Yhden surkean suorituksen.
hienoa! nainen lähti töihin, joten kokeilen kisan jälkeen itse samaa :alppu:Matxi sanoi:Täydet kuus tuumaa! :ahem: :ahem: :ahem:
Migeli sanoi:Unohditko Massan flopit?