Monenko F1-Forumistin numero tallessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Luurinumeroitten määrä

• 0

Äänet: 17 32,7%
  • 1

Äänet: 9 17,3%
  • 2-3

Äänet: 9 17,3%
  • 4-5

Äänet: 3 5,8%
  • 6-7

Äänet: 1 1,9%
  • 8-10

• 11-15

Äänet: 1 1,9%
  • 16-20

• 21-30

Äänet: 0 0,0%
  • 31-106

• 107 ainakin

• Äänestäjiä yhteensä
    52
35-40. Saatoin mennä sekaisin laskuissa ja pari ei enää kirjoita foorumille.

Eikun se on sen takia, että jos joku kysyy sitä multa. En muista sitä ulkoa.
Sehän on siis mun oma numeroni.

Mulla sama juttu.

Ja ruksasin polliin, ettei ole yhtään! :jaska: :mad: :mad_old:

Lasketaankohan multinikkien telefunkkenin numerot mukaan tuohon pollin kyssäriin.
Jos on siis tallessa jonkun hahmon puhelinnumero, niin se sama numerohan pätee myös saman hahmon kaksois-, kolmois-, nelois,- jne nimimerkeille.

Lasketaankohan multinikkien telefunkkenin numerot mukaan tuohon pollin kyssäriin.
Jos on siis tallessa jonkun hahmon puhelinnumero, niin se sama numerohan pätee myös saman hahmon kaksois-, kolmois-, nelois,- jne nimimerkeille.
Tai jos omistaa usemman puhelimen ja niissä on sitten muiden puhelinten numerot. Jos esim. ei meinaa löytää yhtä kännykkäänsä niin voi soittaa siihen löytymisen helpottamiseksi.

Eli 4-5 minulla. Ääh vittu kun ei voi täällä poistaa viestejä... :D Todistusaineistoa voida pyyhkiä! :alppu:

Yksi ainoa numero on tarttunut omien lisäksi. Tiedä vaikka vielä joskus tarttiskin jos kerjää kyytiä karting-tapahtumiin :alppu:

7 näyttää olevan. Periaatteessa olis enemmän kun pitäis noiden kisailijoiden numeroita tallentaa kanssa.

Soiteltua tulee nykyään parin, kolmen tyypin kanssa.

Laskekaa ihan rauhassa vaikka kaksoisnikit triplana, jos siltä tuntuu. Laskin mukaan vain nykyiset forumin ykkösnikit.

Tallessa reilu tusinan mutta nykyisessä kännykässä 7-8 forumistia.

Jahas... lartsu näkyy soittaneen taas kun olin tavoittamattomissa illalla eli mummolassa saunomassa. Oisko se halunnu kylpee?