Quest
Active member
Tulipa hankittua Canon SmartBase MPC190, jossa on tulostin,
skanneri ja kopiokone samassa koneessa. On kyllä erittäin
kätevää!
kätevää!
Itse ostin vastaavan HP:n tuotteen (HP 2175). Mitä maksaa Canoniin väriaineet?Quest sanoi:Tulipa hankittua Canon SmartBase MPC190, jossa on tulostin,
kätevää!
Sitä en nyt tähän hätään muista, taisivat olla kuitenkin halvempiaIlmari sanoi:Itse ostin vastaavan HP:n tuotteen (HP 2175). Mitä maksaa Canoniin väriaineet?
Joo, no itseasiassa mun vanha Canon lähti mäkeen juuri silloin, kun siitä hajosi se kirjoituspää, tosin vasta 3 vuoden käytön jälkeen. Ei se kallis olisi ollut, vähän yli 40 euroa olisi maksanut ja mukana olisi ollut muste, joko värilliset tai musta riippuen siitä kumman kirjoituspään olisin ostanut. Ongelma vain oli siinä, että Canon ilmoitti piippauskoodein kirjoituspään olevan sökönä, mutta ei sitä kumpi niistä kahdesta on rikkiZep sanoi:No mitä noista "normaali-Canoneista" on kokemuksia, niin pitäisin kyllä HP:tä parempana. Ensinnäkin se kirjoituspää... Canonissa on tiettävästi ollut ongelmia niiden kanssa, elikkä se kun käsähtää (meni about 1½ vuotta vanhasta laitteesta) niin ei paljon ole iloa erillisestä tulostuspäästä. On meinaan sen verran kallis, että kannattaa ennemmin uusia koko tulostin. HP:n tapauksessa siis tarvis vaan uuden värikasetin...
En tiedä mistä Epsonista on kyse, mutta ainakin oma Epson osaa tulostaa mustavalkoisena. Outoa olisi, jos joku muu malli ei sitä osaisi :doubtful:Zep sanoi:Epsonin lähes uudesta mallista taas on se kokemus, että vaikka laite tekee parasta jälkeä -vertailukohteet toki sen verran vanhempia, että niin pitääkin- niin pitää huomattavasti kovempaa meteliä kuin about 5 vuotta vanha HP ja se parin vuoden takainen Canoni + tulostimesta puuttuu monta sellaista perusominaisuutta, jotka noista vanhemmista löytyivät. Huippuna se, ettei kyseinen Epson taida osata tulostaa mustavalkoisena!