Montako Formula 1-kisaa olet nähnyt paikan päällä?

Montako Formula 1-kisaa nähnyt paikan päällä?

  • 1

    Äänet: 17 25,8%
  • 2

    Äänet: 9 13,6%
  • 3-4

    Äänet: 5 7,6%
  • 5-7

    Äänet: 1 1,5%
  • 8-12

    Äänet: 0 0,0%
  • 12-20

    Äänet: 2 3,0%
  • 21-

    Äänet: 2 3,0%
  • En yhtään

    Äänet: 30 45,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    66
  • Äänestys suljettu. .

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Noista äänistä ja niiden muuttumisesta en jaksa olla huolissaan. Mulle ne on täysin yhdentekevä osa lajia, saman fiiliksen saisin moottoriurheilun seuraamisesta, vaikka autoista ei lähtisi ääntä ollenkaan.
Mieleni tekisi vetää tähän väliin sellainen kortti, että eihän porilaiset osaa muutenkaan kuunnella. Mutta en nyt vedä sitä kuitenkaan.
Tyydyn vain sanomaan, että kyllä se niiden vehkeiden meteli oli jopa huimempi livekokemus kuin sen vauhdin toteaminen. Mutta kyllä niissä neloskoneissakin meteliä tulee riittämään yhden tinnituksen aikaansaamiseksi.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Moon vaan niin outo, että en ole koskaan jaksanut innostua polttomoottorin käyntiäänestä. Onhan se hyvä olla olemassa, ihan merkkinä siitä, että männät liikkuu, mutta siihen se jää.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Kyllä mä pidän autojen ääniä aika tärkeänä osana moottoriurheilua. Vähän riippuu lajista, rallissa äänet nyt ei niin tärkeitä ole, mutta olen joskus todennut meneväni Nitro Nationalsiin, vaikka sokeutuisin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Kyllä mä pidän autojen ääniä aika tärkeänä osana moottoriurheilua. Vähän riippuu lajista, rallissa äänet nyt ei niin tärkeitä ole, mutta olen joskus todennut meneväni Nitro Nationalsiin, vaikka sokeutuisin.
Mun kokemukset nitroista on juurikin Nitro Nationalsista. Kaverit oli onnesta ihan soikeina: "kuuntele nyt tota saundia" jne. Mulle ei tee yhtään mitään. Lähinnä vitutti se pauke. Tosin tuo suora-ajo nyt on mulle muutekin katsojaurheiluna yhkä kiinnostavaa kuin ovaalit.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Moon vaan niin outo, että en ole koskaan jaksanut innostua polttomoottorin käyntiäänestä. Onhan se hyvä olla olemassa, ihan merkkinä siitä, että männät liikkuu, mutta siihen se jää.
Juu. Varsinkin kaikki ylimääränen pakoputken pauke ja turbon sihahtelu, ei vois vähempää kiinnostaa. Puhdas moottorin murina, sirinä, ulina, huuto tai mikä tahansa on ok. Mut mielellään sellanen ettei korvat mene rikki.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Aiemmin kertomani tapauksen perusteella kyllä mä Monacoon menisin formuloita katsomaan, jos johonkin tulisi lähdettyä. Jo yhdenkin formulan ääni siellä talojen välissä kuulosti melko huimalta. En tiedä paljonko sellanen reissu kustantaisi, veikkaan, että lompakostani valuisi suolaisia kyyneliä, jos tosissani Monacon gp-matkaa suunnittelisin.

Itse asiassa olen mä yhden f1-kisan nähnyt, mutta se oli historic f1-kisa. 6-pyöräisellä Tyrrellillä voitettiin tuolloin.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
11 kpl ja tänä vuonna 2 lisää.

96 Unkari
98 Unkari
99 Unkari
00 Unkari
01 Unkari
03 Unkari
05 Unkari
07 Monaco
07 Unkari
08 Montreal
09 Monza

2011 Turkki ja yllätys....Unkari

äänestin väärin, muistin että niitä oli 12 mutta tarkistuslaskenta antoi tulokseksi yhden vähemmän.
 

KL-petteri

Old Fart
Liittynyt
26.5.2008
Viestit
1393
Sijainti
On the Road
Eipä o tullu käytyy vaik mieli on tehny. Milanossa käydessä piti radalla käydä mut sekin meni ajan puutteen vuoksi ohi.:jaska:

Öö ruz, kun siellä unkarissa noin monta kertaa oot käyny niin kumpaan oot jääny koukkuun telttoihin vai rataan:p
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
En tiedä paljonko sellanen reissu kustantaisi, veikkaan, että lompakostani valuisi suolaisia kyyneliä, jos tosissani Monacon gp-matkaa suunnittelisin.
Summia en osaa lotota lain. Mutta Nürrella tapasin kaksi tanskalaista jotka olivat kiertäneet 1-2 kisaa vuodessa likimain 30 vuoden ajan. Kaikki muut Euroopan GP:t oli kierretty, paitsi Monaco, koska se on niin julmetun kallis.
Kai se on sitten se majoitus mikä siellä kustantaa, liput lie aika samoissa hinnoissa kuin muuallakin.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Summia en osaa lotota lain. Mutta Nürrella tapasin kaksi tanskalaista jotka olivat kiertäneet 1-2 kisaa vuodessa likimain 30 vuoden ajan. Kaikki muut Euroopan GP:t oli kierretty, paitsi Monaco, koska se on niin julmetun kallis.
Kai se on sitten se majoitus mikä siellä kustantaa, liput lie aika samoissa hinnoissa kuin muuallakin.
Kyllä mä veikkaan, että ne pääsyliput on sinne paljon kalliimpia, kuin muihin kisoihin. Sinnehän mahtuu paljon vähemmän yleisöä muihin ratoihin verrattuna. Majoituksen voi aina ottaa vähän kauempaa. Mutta ehkäpä jollain on tästä faktaakin, kun ei nyt jaksa ruveta sellasia hintoja etsimään :D
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Kyllä mä veikkaan, että ne pääsyliput on sinne paljon kalliimpia, kuin muihin kisoihin. Sinnehän mahtuu paljon vähemmän yleisöä muihin ratoihin verrattuna. Majoituksen voi aina ottaa vähän kauempaa. Mutta ehkäpä jollain on tästä faktaakin, kun ei nyt jaksa ruveta sellasia hintoja etsimään :D
Tuolta löytyy Vihdin liikenteen hinnasto Monacoon. Myös muita kisoja tarjolla.

http://www.vihdinliikenne.fi/formula1liput.html#monaco
 

turssi

Well-known member
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
885
Oman penthousen ikkunasta katsoin Interlagoksella porraavia autoja 2010.

Tana vuonna varmaan uudestaan, kun ei ihan joka vuosi jaksa muuttaa asunnosta toiseen.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Hmmm. Ausseihin pääsis Etihadilla 1 043,07€ (menopaluu)/hlö. Sitten liput 320€/kpl, hotelli: n. 1000AUD.

Heh. Menolento Etihadilla on yhteensä 42h (Münchenin ja Abu Dhabin kautta, Abu Dhabissa on 14h vaihtoaika :D). Mutta rikollisiahan ei saa rahoittaa, joten ensimmäinen rehellinen lento olis 1120,23€/hlö, ja siinä olis vaan yks välilasku (BKK) ja lentoaikakin vaan 24h.

Mutta enhän mää ny oikeesti. Kuhan vaan kattelin. En ole aikonut käydä. Telkkarista näkee paremmin.
 

Capello

Well-known member
Liittynyt
25.8.2010
Viestit
352
1 kisa tullut paikanpäällä nähtyä, Silverstone -09. Kyllä tuo kannattaa jokaisen fanin vähintään kerran kokea. Ei ois voinu uskoa, että vaihteiden vaihtaminen ja moottorin ääni tuntuu kirjaimellisesti sydämessä asti vaikkei oltu ees kovin lähellä rataa, siinä ekan mutkan isossa katsomossa.

Ellei mitään ihmeellistä tapahdu niin ei varmasti ollut viimeinen kisa, minkä paikanpäältä katson. Hieno fiilis oli :thumbup:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Eipä o tullu käytyy vaik mieli on tehny. Milanossa käydessä piti radalla käydä mut sekin meni ajan puutteen vuoksi ohi.:jaska:

Öö ruz, kun siellä unkarissa noin monta kertaa oot käyny niin kumpaan oot jääny koukkuun telttoihin vai rataan:p
Ei niitä telttoja siellä tainut olla kun yhtenä vuotena. koukkuun olen jäänyt lähinnä Budapestiin, nasta kaupunki, halpaa ja siellä on Elokuussa hyvä rokkifestarikin: Sziget. Sielläkin on tullut juosta muutamaan otteeseen.
 
Ylös