Voi poijat sentään. Mites Kimi voittoja saa ku McLaren tulee pyörimään siellä 6-10 sakissa ensi kaudella. Williams ja Ferrari ratkasevat mestaruuden ja kun Renault tulee jälleen F1:sarjaan kunnolla ja se tarkoittaa ,että Benetton nousee kärkikastiin. Toyota on mustana hevosena Jordanin kanssa.
Kaasuttaja
McLarenin tämänkauden luomus ei ollut kilpailukykyinen, koska Neweyn ajatukset olivat Jaguarin suuntaan. Eikä näin ollen auton 100%:een panostukseen ollut realistisia mahdollisuuksia.
Vähemmästäkin saadaan aikaan sekasortoa. Eikä Neweyn siirtoruletti Jaguarille varmasti edistänyt McLaren auton kehitystyötä.
Neweyn Jaguar-hasardi on kuitenkin menneentalven lumia ja näin ollen uskoisin kauden 2002 auton olevan Neweyn suunnittelemana huippuluokkaa.
Rengasmerkin vaihto saataa myöskin olla harppaus eteenpäin. Onhan Mizhelin jo debyyttikaudellaan näyttänyt kyntensä kilpailijalleen.
Vielä kun Mercedes pääsee eroon berylliumin aiheuttamasta siirtymäkaudesta, niin saadaan tämäkin osakokonaisuus omiin uomiinsa.
McLarenin vuoden 2002 auto tulee olemaan jälleen kerran Ferrarin, Renaultin ja Williamsin lyömiseen erittäin kilpailukykyinen kokonaispaketti. Näin uskon...
McLarenin uusi tehdasrakennus uusine huippu tuulitunneleineen taitaa olla myöskin loppusuoralla? Mikä edelleen edesauttaa auton kehittelytyötä.
Joten, Kimille annetaan mahdollisuudet saavuttaa jo toisella formula-1 kaudellaan huippuluokan tuloksia.