Monte Carlo -ralli 2022

jjx

Well-known member
Liittynyt
20.11.2019
Viestit
249
Piti joidenkin mukaan saada jo ennen kauden alkua. Mihin asti nyt pitää odottaa?
Itse sanoin kausi 22 veikkauksessani, että Korean exit tulee kauden 22 jälkeen. Tarkista veikkaukseni. Foorumilla kausi 22-osiossa, sivu n.20 paikkeilla. Veikkaukseni on siis totuus.
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
10366
Sijainti
Savon ja Pengonpohjan välimaasto
Kuten sanoin, nyky R1 hinnoilla pääluokkaan pääsee kaikki harjoittelemaan, joilla on todella rahakkaat taustajoukot, viis kokemuksesta ja taidoista ja nopeudesta Ja samaan aikaan Mikkelsenit, Suniset ynnä Ostbergit pikkuluokassa joilla olis kokemusta tehokkaammista autoista.
Suninenhan suoritti viime vuonna ihan samat kuviot
 

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1028
Kuten sanoin, nyky R1 hinnoilla pääluokkaan pääsee kaikki harjoittelemaan, joilla on todella rahakkaat taustajoukot, viis kokemuksesta ja taidoista ja nopeudesta Ja samaan aikaan Mikkelsenit, Suniset ynnä Ostbergit pikkuluokassa joilla olis kokemusta tehokkaammista autoista.
Tämä alkaa käymään vähän väsyneeksi, mutta näistä sinun kokeneista kuskeista Mikkelsen viimeksi Monte Carlon pääluokassa rikkoi auton ja keskeytti, Suninen ajoi seinään ennen ensimmäisen ek:n maalia ja keskeytti ja Östberg ajoi viimeksi 2016, jolloin tuli tosin neljänneksi mutta autot oli tehottomampia. Eli aika heikot tulokset noilla sinun ehdotuksilla.
 

Hekazi

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
126
Kuten sanoin, nyky R1 hinnoilla pääluokkaan pääsee kaikki harjoittelemaan, joilla on todella rahakkaat taustajoukot, viis kokemuksesta ja taidoista ja nopeudesta Ja samaan aikaan Mikkelsenit, Suniset ynnä Ostbergit pikkuluokassa joilla olis kokemusta tehokkaammista autoista.
Eihän se FIA:n vika ole jos tiimit näkevät enemmän potentiaalia kuin edellämainitussa kolmikossa. Sunisessa Hyundai tosin näkee, ajaen 7 kisaa rally2:lla tällä kaudella ilmeisesti tehdasautoa.
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
3888
Sijainti
Maalla
Löppöseltä taas huima veto.
Noin in carista katsottuna niin ajo on todella hienoa. :)

Parasta on tosiaan tuo että kisa kiihtyy. Nyt alkaa Hundaitkin olemaan hyvässä vauhdissa.
 

Timppa_

Member
Liittynyt
3.2.2019
Viestit
15
Oliko tuossa nelospätkässä jotain erilaista aiempiin kun Hyundait (Tänak, Neuville) oli ihan hyvässä vauhdissa päihittäen mm. kaikki Toyotat? Samoin muutenkin kärki oli tiiviimpi kuin aiemmilla ek:lla ja pelkkä muutaman kilsan lyhyempi-ek ei tuota selitä.
 

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1028
Oliko tuossa nelospätkässä jotain erilaista aiempiin kun Hyundait (Tänak, Neuville) oli ihan hyvässä vauhdissa päihittäen mm. kaikki Toyotat? Samoin muutenkin kärki oli tiiviimpi kuin aiemmilla ek:lla ja pelkkä muutaman kilsan lyhyempi-ek ei tuota selitä.
Oliko ensimmäinen ek jossa ei ollut alamäkeä?
 

jjx

Well-known member
Liittynyt
20.11.2019
Viestit
249
Eihän se FIA:n vika ole jos tiimit näkevät enemmän potentiaalia kuin edellämainitussa kolmikossa. Sunisessa Hyundai tosin näkee, ajaen 7 kisaa rally2:lla tällä kaudella ilmeisesti tehdasautoa.
Nyt kun Fia on tehnyt rallista erittäin kallista pääluokassa, useimmin vain rahakkaat kuskit saa näyttöpaikkoja pääluokassa
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
3888
Sijainti
Maalla
Jeps. Muuten tuo näyttää just siltä miltä pitääkin, ohjaamon ulkopuolelta osat menevät kasaan ja irtoavat sitoen energiaa, mutta ovien kyllä pitäisi pysyä paikoillaan ja kiinni.
Juu pääasia on että ohjaamon turvakehikko on suht hyvin muodossaan. Vaikka kartturin puoleta tuo näyttää hieman kärsineeltä.
Sekä se että hybridi yksikkö on myös turvassa se kun on takaperän edessä ja penkkien takana.

Miten vaan mahtaa tämän vuoden säännöt sallia turvakehikon korjaamisen kisan aikana ?
 

Tsiiem

Well-known member
Liittynyt
24.11.2017
Viestit
404
Kuten sanoin, nyky R1 hinnoilla pääluokkaan pääsee kaikki harjoittelemaan, joilla on todella rahakkaat taustajoukot, viis kokemuksesta ja taidoista ja nopeudesta
Ketä tällaisia kuskeja siellä on harjoittelemassa tällä hetkellä?
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
10366
Sijainti
Savon ja Pengonpohjan välimaasto
Oliko tuossa nelospätkässä jotain erilaista aiempiin kun Hyundait (Tänak, Neuville) oli ihan hyvässä vauhdissa päihittäen mm. kaikki Toyotat? Samoin muutenkin kärki oli tiiviimpi kuin aiemmilla ek:lla ja pelkkä muutaman kilsan lyhyempi-ek ei tuota selitä.
Liukkaampaa ainakin oli, ja tosiaan myös ylämäkeä (tosin aiemmilla pätkilläkin Hyundait jäi ylämäessä)
 

cesar

Well-known member
Liittynyt
21.10.2009
Viestit
457
Tämä alkaa käymään vähän väsyneeksi, mutta näistä sinun kokeneista kuskeista Mikkelsen viimeksi Monte Carlon pääluokassa rikkoi auton ja keskeytti, Suninen ajoi seinään ennen ensimmäisen ek:n maalia ja keskeytti ja Östberg ajoi viimeksi 2016, jolloin tuli tosin neljänneksi mutta autot oli tehottomampia. Eli aika heikot tulokset noilla sinun ehdotuksilla.
Löysin tuollaisen "jätä käyttäjä huomioimatta (ignore)" täpän. Siistiyty kummasti moni topikki..
 
Ylös