Sepä se onkin, että pitäisi löytää sopivan potentiaalinen kuski kehitettäväksi. Minä en usko, että kenestä tahansa voidaan "tehdä" huippukuski vaan antamalla sen ajaa niin paljon kuin huvittaa. Duvalissa ehkä voi olla ainesta, mutta täytyy muistaa että sillä koulutuksella on hintansa. Jos tiimi ajattaa kahta auta ja toinen auto on sitten tällaisen koulutettavan käytössä niin kallistahan se on. Jos ajatellaan että kahden auton ajattaminen MM:n läpi maksaa vaikkapa 60 miljoonaa euroa(voi olla tuo arvio alakanttiinkin...), niin käytännössähän toisen auton ajattamiseen menee 30 miljoonaa euroa. Kokemattomuuden takia tulee 3-5 ulosajoa ja 10 rallissa ollaan kärkisijojen ulkopuolella. Rahaa on mennyt "hukkaan" 10-15 miljoonaa euroa. Sitten parissa rallissa taistellaan kärjessä ja hankitaan tallille sitä kaivattua menestystä. Tätä jatkuu pari vuotta, niin kyllä tälle juniorille sitten hintaakiin tulee. Siinä vaiheessa herran pitäisi olla kohtalaisen pätevä kuski ja pysyä tiimissä.
Itse näkisin parempana perinteisen systeemin, missä kuskien koulutus huipputasolle on "ulkoistettu". Eli kuskit tekevät taustajoukkoineen kovaa työtä yksityistallissa ja tulevat sitten tehdastiimiin paljon valmiimpina kuskeina. Niille voi sitten maksaa kunnon palkkaa tästä hyvästä. Onhan se pohjatyökin(investointi) maksanut maltaita. Yksityispuolen kautta voi tulla varsin valmiita kuskeja, jos ne on saanut pari näytön paikkaa heille hyvissä ralleissa. Siinä vaiheessa kaveri on valmis taistelemaan MM:stä ehkä yhden kauden jälkeen.