Eiköhän Ferrari pikemminkin etsi kuskia, joka pysyy otsikoissa sen jälkeen kun itse pääpiru lopettaa. Rossilla lienee sen verran kokemusta kylki kyljessä ajamisesta ja tönivistä ohituksista, että jos hän liittyisi sarjaan, riittäisi lehdillä kirjoiteltavaa Ferrarin pahuudesta.Ehkäpä Rossia kaivataan testaamaan kaksipyöräistä Ferraria, jos joku kanssakilpailija onnistuu poistamaan Schumin autosta myös takarenkaan eturenkaan kanssa tulevaisuudessa!
Hui! Manner-eurooppalainen tapa puhallettavan (eikös ne kaikki ole) peeniksen heiluttelusta yleisellä paikalla ei kuulosta kovinkaan kultturellilta tavalta juhlia. wink Mutta kaipa tuo tosiaan olisi persoonallista....ja sellaista mitä pitäisi F1:siinkin saada. doubtfulpmv:
Mielissäni olisin, jos Valentino Rossin kaltainen kaveri siirtyisi autourheilun puolelle. Ei siinä mitään, onhan se MotoGP:kin katselemisen arvoista(tai siis huomattavasti jännempää viihdettä ja kovempaa sporttia kuin ykköset), mutta Rossin kaltainen persoona värittäisi tapahtumia sekä radalla että radan ulkopuolella.
Valentinon kaltainen lahjakkuus kyllä oppii hallitsemaan laitteen kuin laitteen reippaalla testaamisella.
Siinä vain voisi olla f1 väki ihmeissään, kun Rossi juhlii voittoaan, toivottavasti se nyt ei rupeaisi tuulettelemaan sillä lipulla, jonka varteen on kiinnitetty verrattaen iso puhellettava penis. Sellaistakin on nähty RR:n puolella.
Olen ensimmäinen joka myöntää naiiviutensa ja typeryytensä... Kyllä, kuvittelen että Rossi voisi pärjätä. Ei tietenkään heti, mutta muutaman vuoden harjoittelun jälkeen.Finn75:
No niin... ei kai kukaan kuvittele että rossilla olisi mahkuja pärjätä ykkösissä?
Vähän samoilla linjoilla Hannubin kanssa...Hannub:
... en itse kaipaisi mokomaa pölvästiä Ykkösiin. Parempi olla huippukorrekti kuin täysi vähäpäinen torvelo.. Jollaista persoonalliseksikin kutsutaan.
..