Montoya joutuu jättämään Bahrainin väliin ??

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Saukki

Well-known member
"Montoya jää
vaihtopenkille

F1-sähkeet 29.4.

Juan Pablo Montoyan paluu F1-kisoihin on yhä avoinna. McLarenin johtaja Ron Dennis vakuuttaa, että murtunut olka on tervehtynyt, mutta käden pitkäaikainen liikkumattomuus on johtanut lihasmassan surkastumiseen.

Kun Montoya saa luvan voimaharjoittelun aloittamiseen, lihasten palautuminen vaatii vielä aikansa.

Pahat kielet väittävät, että rangaistuksena varomattomuudestaan Montoya joutuisi aloittamaan paluunsa McLarenin harjoituskuljettajana.

TS/Heikki Kulta"

Että semmosta tällä kertaa kuuluu Kullan suunnalta...

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
Mistä näistä kaikista tietää... Alkukauden kisojen perusteella vaikuttaisi kyllä siltä että Montoya on ehkä tiimin neljästä kuskista hitain, vaikka onkin kerännyt mukavasti pisteitä. Miehestä on kumminkin maksettu miljoonia, joten ei tätä investointia huvikseen penkillä istuteta.

Felix

Well-known member
Törni sanoi:
Jos ei nyt mennä merta edemmäs kalaan niin tässä lähimmät:

Media: F1-Forum
Topiikin nimi: "Montoya joutuu jättämään Bahrainin väliin ??"
Replies: 136
Views: 69181

;) ;)
Niin kyseessä on edelleen pelkät huhut, minkäänlaista faktaa ei ole ollut kellään heittää pöytään. Väität että Mclaren valehtelee, pidät sitä jonkinlaisena totuutena pelkkien huhupuheiden perusteella. Aivan sama kuin väittäisin että minusta tuntuu että Ferrari tai norjalaiset hiihtäjät huijaavat, joten sen täytyy olla totta. Tottahan saattavat olla vaikka kaikki edellä mainitut väiteet, mutta niin kauan kuin ei ole mitään näyttöä asiaa on turha paisutella tai pitään jonain totuutena. Tietenkin tämä antaa mahdollisuuden haukkua koko Mclaren organisaatio lyttyyn ilman sen kummenpia perusteluja. Toki Montun tilanne on hämärän erikoinen ja se selviää joskus jos on jotain mitä selvitä. Ihan hauska nähdä Rosa ja Wurz tositoimissa totuutta odoteltaessa. The Ruth Is Out There...

Viimeksi muokattu:

Saukki

Well-known member
"Alexander Wurz tarvittaessa Barcelonan kisaan
[1.5.2005,12:08:11]
McLarenia lähellä olevien lähteiden mukaan Alexander Wurz on saanut käskyn valmistautua ensi viikonlopun Barcelonan kisaan, sillä Juan Pablo Montoyan toipumisesta ajokuntoon ei edelleenkään ole varmuutta. Montoya loukkasi pääsiäisenä olkapäänsä tenniskentällä ja oli sen seurauksena sivussa jo Bahrainin ja San Marinon osakilpailuista. Montoyan osallistuminen Espanjan osakilpailuun selviää ensi viikolla suoritettavassa lääkärintarkastuksessa.

Wurz lomitti Montoyaa viikko sitten Imolassa ja oli pestinsä arvoinen ohitettyaan ruutulipun neljäntenä. On mahdollista, että Wurz nousisi tuloksissa jälkikäteen kolmanneksi, koska Jenson Button saatetaan ensi viikolla hylätä BAR-autonsa alipainoisuuden takia.

Toimitus / Sportti.com"

Aika ristiin menee nämä tiedot että ajaako siellä De La Rosa vai Wurz... Mutta jotenkin uskon enempi Maikkarin ja Sportin uutisiin (jotka ajaa tästä asiasta samaa linjaa) kuin TS:sän juttuihin...

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
sporti.comihan vain kopioi muitten uutisia :frown:

Sinänsä ihmetyttäisi jos deLaRosa ajaisi kisakuskina kun autoa on nyt sovitettu Wurzin mahtuvaksi ja jos hänellä kerran on sopimuksellisesti oikeus olla se ykkös varamies kisakuskiksi.

Törni

Well-known member
Felix sanoi:
Niin kyseessä on edelleen pelkät huhut, minkäänlaista faktaa ei ole ollut kellään heittää pöytään.
Juuri tästä tiedottamisessa on kysymys. Katkaistaan huhuilta siivet antamalla oikeaa ja rehellistä informaatiota julkisuuteen. Tämä on ainoa oikea tapa nostaa organisaation luotettavuutta suuren yleisön ja sponsoreiden silmissä.

patriot

Foorumin senaattori
Törni sanoi:
Juuri tästä tiedottamisessa on kysymys. Katkaistaan huhuilta siivet antamalla oikeaa ja rehellistä informaatiota julkisuuteen. Tämä on ainoa oikea tapa nostaa organisaation luotettavuutta suuren yleisön ja sponsoreiden silmissä.
Mitenkäs sä sen määrittelet mikä on oikeaa tietoa eikä valetta?

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Totuus harvemmin muuttuu hirvittävän montaa kertaa. Toki vammat (käsittääkseni varsinkin olkapäähän kohdistuvat) on aina aika yksilöllisiä ja paranemisennuste voi heittää paljonkin. Jos kuitenkin on niin, että oikea tila on ollut tiedossa pitempään, niin kyllähän tässäkin taas nähdään, kuinka fiksua totuuden peittely on. Huhuja kiertää ties kuinka monenlaisia.

Felix

Well-known member
Törni sanoi:
Kannattaisi varmaan kääntää Mclarenin sijaan katseet kohti Montoyaa, mies oli paikalla onnettomuuden tapahtuessa...Mclaren organisaatio ei. Edelleen haluaisin tietää kuinka olet niin varma ettei onnettomuus tapahtunut tenniskentällä? Kerro kerro meille tietolähteesi...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Felix sanoi:
Kannattaisi varmaan kääntää Mclarenin sijaan katseet kohti Montoyaa, mies oli paikalla onnettomuuden tapahtuessa...Mclaren organisaatio ei. Edelleen haluaisin tietää kuinka olet niin varma ettei onnettomuus tapahtunut tenniskentällä? Kerro kerro meille tietolähteesi...
Jos haluaa spekuloida niin ei ole Montoya itse kertonut missä loukkaantui. Eli sun, mun ja muiden mielipide perustuu eri mediohin. Toiset sanoo tenniskenttä (McLaren), Harley Davidson tai motocross-pyörä.

Aika kohtuutonta tivata tietolähdettä kun omakin tietolähde on vain joku talli joka varmasti haluaa pimittää kilpailijoilta niin paljon kuin vain on mahdollista.:nope:

Jos tämä asia olisi hoidettu oikein, niin Montoya olisi itse antanut heti miten lausunnon mikä meni ja missä. Kusetukseen tottuneet tallit ja niiden informaatiot aiheuttaa vain pelkkää spekulaatiota.

Kuten olemme huomanneet.;)

Pekkeli

Well-known member
Sijainti
Oulu
IS veikkaajassa oli juttua, että Mäkki ja Williams on sotajalalla, koska Williams levittää perättömiä juoruja. Williamssin joku mediavastaava oli pistänyt liikkeelle jutun tuosta Montoyan moottoripyöräonnettomuudesta ja samalla miehellä oli sormensa pelissä Kimin strippibaarisekoilussa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pekkeli sanoi:
IS veikkaajassa oli juttua, että Mäkki ja Williams on sotajalalla, koska Williams levittää perättömiä juoruja. Williamssin joku mediavastaava oli pistänyt liikkeelle jutun tuosta Montoyan moottoripyöräonnettomuudesta ja samalla miehellä oli sormensa pelissä Kimin strippibaarisekoilussa.
:D

Kyllä muuten Williamskin viime kaudella Ralfin Indyn mällin jälkeen puhu ihan huuhaata paluuajankohdasta:thumbdown

Samanlaisia kusettajia kaikki.:ahem:

Törni

Well-known member
Felix sanoi:
Kertoisitko sinä oman tietolähteesi? Missä minä olen sanonut, etten usko Montoyan kompastuneen tennispalloon?

Minä olen puhunut McLarenin tiedottamisesta ylipäätään. Miksi aluksi annettiin ymmärtää että Montoya saattaisi jopa osallistua Bahrainin osakilpailuun? Paranemisen arviointi saattaa tietenkin olla vaikeaa, mutta kyllä luunmurtumatapauksessa lääkäri pystyy sanomaan kestääkö toipuminen viikon vai kuukausia. Miksi Montoya ei ole esiintynyt julkisuudessa ja antanut haastatteluja? Hän on tallille ja sponsoreille tärkeä pr-henkilö. Kai hän pr-työtä kykenee tekemään vaikka ajaminen ei sujukaan. Jos Montoyaa ei haluta näyttää julkisuudessa käsi kipsissä, kannattaisi asiasta ehkä kertoa avoimesti. Näin katkaistaisiin huhuilta siivet.

Ja vielä alkuperäiseen kysymykseen. En ole sanonut etten usko Montoyan loukkaantuneen tenniskentällä. Näin surkean tiedottamisen jälkeen on kuitenkin kovin vaikea päättää mitä enää kannattaa uskoa.

Toni_V

Well-known member
Juorut ovat osa Formuloita niinkuin ovat aina olleet. Sen lisäksi tiimeiltä on ihan normaalia taktiikkaa pimittää kuskia viimeiseen asti. Vasta kun on varmaa ettei kuski pysty kisassa ajamaan, julkaistaan kuljettajaksi testikuski. Jos arvuuteltaisiin kuskeja etukäteen, se aiheuttaisi vain enemmän sotkua. Ja tuskinpa siihen ajamiseen on paljon Ronilla sanottavaa, sehän on enemmin lääkäreiden asia. Lääkärit taas eivät yleensä paljoa arvaile vaan toteavat ettei mies ole ajokunnossa, katsotaan myöhemmin uudelleen.

Vaikea sanoa onko Williams ja McLaren riidoissa keskenään, mutta kyllä Ron varmaan hiukan tuhahti kun kuuli että Williamsin "rekrytoija" on ollut Kimiä kuskaamassa ympäri strippibaareja.

Felix

Well-known member
Törni sanoi:
Minä olen puhunut McLarenin tiedottamisesta ylipäätään. Miksi aluksi annettiin ymmärtää että Montoya saattaisi jopa osallistua Bahrainin osakilpailuun?
Se on siis mielestäsi valehtelua jos sanotaan että Montoya saattaa ajaa seuraavassa kilpailussa? Onhan siitä tiedoitettu useaan otteeseen että Montoyan tilanne katsotaan aina kisaviikolla ja jos ei ole kunnossa autoa ajaa joku muu.

Oletko äänekkäästi haukkunut suomen kiekkomaajoukkueen tiedoitusta, eilen nimittäin sanottiin että Jokiselta saattaa jäädä Ukraina ottelu väliin, ei jäänyt...hemmetin valehtelijat :D

Teet kyllä kärpäsestä vähintään norsua. Koko Mclaren on siis mätä valehteleva organisaatio joka on pilannut maineensa Montoyan tiedottamisella...aukaise ylin nappi puserosta jos noin kiristää....

Viimeksi muokattu:

Törni

Well-known member
Felix sanoi:
Teet kyllä kärpäsestä vähintään norsua. Koko Mclaren on siis mätä valehteleva organisaatio joka on pilannut maineensa Montoyan tiedottamisella...aukaise ylin nappi puserosta jos noin kiristää....
Minä en ole ainoa joka on ihmetellyt McLarenin tiedotustoimintaa. Mm Keke ihmetteli että onko tallilla homma enää ollenkaan hanskassa. Keke voidaan tietenkin määritellä henkilöksi joka ei mitään mistään tiedä. Näin varsinkin jos hänen mielipiteensä ei tue omia näkemyksiä. Montoyan tapaus on kuitenkin herättänyt ihmetystä paljon laajemmin. Ja avainkysymys ei todellakaan ole se, missä Montoya vammansa hankki. Täytyy olla melko kapeakatseinen jos ei näe McLarenin tiedottamisessa mitään omituista.

Napin avaamisesta: Tarkoitatko että minun on lopetettava kirjoittaminen tänne, koska olen eri mieltä sinun kanssasi ;)

Felix

Well-known member
Törni sanoi:
Napin avaamisesta: Tarkoitatko että minun on lopetettava kirjoittaminen tänne, koska olen eri mieltä sinun kanssasi ;)
Eri mieltä saa tietenkin olla, mutta onko nyt ihan kohtuullista väittää Mclaren-tallia valehtejaksi jos tiedoitus on puutteellista tai vajaavaista. Puutteellinen ja valheellinen ovat kuitenkin aika kaukana toisistaan.

Törni

Well-known member
Felix sanoi:
Eri mieltä saa tietenkin olla, mutta onko nyt ihan kohtuullista väittää Mclaren-tallia valehtejaksi jos tiedoitus on puutteellista tai vajaavaista. Puutteellinen ja valheellinen ovat kuitenkin aika kaukana toisistaan.
Alat siis lopultakin olla kokonaisuudesta kanssani samaa mieltä. Nyt kinastelet enää sanamuodoista. Hienoa. Vielä kun itse löysäät nappia, niin meillähän alkaa kulkea vallan mainiosti :D