Ferrari 4ever
Well-known member
Toivottavasti mies jaksaa katsoa koko kilpailun. Voi ottaa sitten niistä myöhemmistäkin vaiheista mallia
Nyt on teknisen vian paikka Kerppenin miehelle! Me vaadimme sitä!leipurihiiva:
kerro poika ihmeessä lisää tästä "tilastokeskeytyksestä".patriot:
Me vaadimme Schumin tilastokeskeytystä!
Mua ei kyllä montyn ja shummelin kolari haittais yhtääFerrari 4ever:
Itse toivon, että ensimmäisesta mutkasta selvitään ilman kolareita. Tuo ensimmäinen shikaani on aika vaarallinen kurvi, varsinkin lähdön jälkeen. Vuonna 2000 nähtiin ikävä tapaturma. Toivottavasti se ei toistu.
Schumi chopper!!! putosin!Ferrari 4ever:
Ja nyt voidaan innolla odottaa, että nähdäänkö pitkästä aikaa se kunnon "Schumi chopper" lähdössä.
Monzahan on tunnetusti rakennettu Ferrarin ympärille, joten siinä mielessä tulos oli ihan odotettu.Zanthic:
Ei se Ferrari ole sen pienemmällä bensakuormalla menossa kuin muutkaan. Kimiltä ok suoritus eikä harmita yhtään kun Ferrrarit on iskussa vaikka radastahan se on aika pitkälti kiinni.
Täytyipä ostaa sitten päivän kunniaksi (punaista) Koffia kun kotipitäjän pojat voitti pesiksen mestaruuden kolmennen kerran putkeen...kivoja lauantai-illan nousuja itse kullekin väristä ja tiimistä piittaamatta. doubtful
En enää näiden oluiden jälkeen osaa tulkita suomea mutta tänä iltana minut varmaan löytää viimeistään puolen yön aikaan kantakrouvista ja päällä on varmaan lähinnä mustaa kampetta, lyhyt musta tukka ja neljä korvista vasemmasta ulokkeesta löytyy joten jos samalta paikkakunnalta löydät itsesi niin saa tulla juttelemaan.Kortteen Topi:
Monzahan on tunnetusti rakennettu Ferrarin ympärille, joten siinä mielessä tulos oli ihan odotettu.
Kotipitäjälle nousee täälläkin!
jooo, toi on totta, mut ehkä epätodennäköstä, minardin koneet on paukkunu aika tahtia tällä kaudella...Ferrari 4ever:
Verstappenille voisi todellakin toivoa pistettä tai pariakin. Olisi hienoa, jos Minardille jäisi tästä kaudesta jotain käteen. Sponsoreille katetta.
Olvi on kyllä yksi parhaista, varsinkin kun tuli heidän kotikonnuillaan asuttua kolme vuotta. Jokos lätkäkausi on alkanut, pentelesh. Mites Turun ja Jyskylän pojjaat on pärjännyt.GeGe:
Jeesh..mielenkiintoinen kisa jälleen tulossa [odottelee käsiään hieroen Schumin ja Montoyan kohtaamista 1.mutkassa]
(Minä taasen juon laivalta tuotua Olvia ja surkuttelen Jypin huonoa kauden alkua wink wink )
Kantis on tuttu paikka, mutta tänään et minua sieltä löydä. Olen asunut jo useamman vuoden täällä Tampereella ja tänään minut löytää jostakin näistä paikoista: Oluthuone, London bub, Ilves ja ehkä Panama. Ruskea nahkatakki ja farkut on asuste.Zanthic:
En enää näiden oluiden jälkeen osaa tulkita suomea mutta tänä iltana minut varmaan löytää viimeistään puolen yön aikaan kantakrouvista ja päällä on varmaan lähinnä mustaa kampetta, lyhyt musta tukka ja neljä korvista vasemmasta ulokkeesta löytyy joten jos samalta paikkakunnalta löydät itsesi niin saa tulla juttelemaan.