Monzan lauantai...

• Viestiketjun aloittaja entso
  • Aloituspäivämäärä

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Toivottavasti mies jaksaa katsoa koko kilpailun. Voi ottaa sitten niistä myöhemmistäkin vaiheista mallia :)

Nasu

Tollona Tollereihin
Sijainti
Keski-suomi
miihkali pitää kulissia pystyssä kevyellä polttoaine kuormalla! Kimin ja Montoyan kesken käydään kova kisa kilpailun voitosta!! :D :D :D :D :D

oltzu

Todella hidas
Sijainti
Oulu
Kyllä se on nyt niin, että Maranellon orit ovat lähteneet matkaan vähemmällä juomalla. Toivottavasti se taktiikka ei ole nopeampi tai sitten Monty pääsisi edelle, ja siten se taktiikka menis hukkaan. Kimi vois myös ottaa näpäkän startin ja ampaista Barrin ohi.. Tiukka kisa huomenna..

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
Tulee jännät paikat huomenna :) ei malttais millään odottaa :D Huomenna ei tosiaankaan huudeta Forza Ferraria vaan FORZA MINARDI!! :)

veekasi

Well-known member
Ferrari 4ever:
Itse toivon, että ensimmäisesta mutkasta selvitään ilman kolareita. Tuo ensimmäinen shikaani on aika vaarallinen kurvi, varsinkin lähdön jälkeen. Vuonna 2000 nähtiin ikävä tapaturma. Toivottavasti se ei toistu.
Mua ei kyllä montyn ja shummelin kolari haittais yhtää :D :D :D

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Verstappenille voisi todellakin toivoa pistettä tai pariakin. Olisi hienoa, jos Minardille jäisi tästä kaudesta jotain käteen. Sponsoreille katetta.

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Katos kummaa, vanha kehno näytti epäilijöille hanuria aika-ajoissa. Kisassa sitten nähdään riittääkö bensa paria kierrosta pidemmälle.

Zanthic

Musta Lammas
Sijainti
Oulu
Ei se Ferrari ole sen pienemmällä bensakuormalla menossa kuin muutkaan. Kimiltä ok suoritus eikä harmita yhtään kun Ferrrarit on iskussa vaikka radastahan se on aika pitkälti kiinni.

Täytyipä ostaa sitten päivän kunniaksi (punaista) Koffia kun kotipitäjän pojat voitti pesiksen mestaruuden kolmennen kerran putkeen...kivoja lauantai-illan nousuja itse kullekin väristä ja tiimistä piittaamatta. doubtful

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Zanthic:
Ei se Ferrari ole sen pienemmällä bensakuormalla menossa kuin muutkaan. Kimiltä ok suoritus eikä harmita yhtään kun Ferrrarit on iskussa vaikka radastahan se on aika pitkälti kiinni.

Täytyipä ostaa sitten päivän kunniaksi (punaista) Koffia kun kotipitäjän pojat voitti pesiksen mestaruuden kolmennen kerran putkeen...kivoja lauantai-illan nousuja itse kullekin väristä ja tiimistä piittaamatta. doubtful
Monzahan on tunnetusti rakennettu Ferrarin ympärille, joten siinä mielessä tulos oli ihan odotettu.

Kotipitäjälle nousee täälläkin!

Valde

Well-known member
Kristian S:

En nyt kovin paljoa FIA:n piikkiin laittaisi tätä Ferrarin nousua. Ensinnäkin, Michelin-tallit ovat yhdessä kuorossa vakuuttaneet uusien renkaiden olevan vähintään yhtä hyviä kuin vanhat. Toiseksi, nyt ollaan taas sellaisella vauhtiradalla, joka sopii Ferrarin nopeus-/aerodynamiikka -painotteiselle autolle (vrt. Montreal ja Silverstone). Veikkaan, että Indianapolisissa Ferrari on hivenen hitaampi, mutta Suzukassa erittäin nopea.

Hattua täytyy nostaa Schumille täydellisestä kierroksesta kovien paineiden alla. Itse kisassa Montoya tulee varmaan olemaan nopeusvaroiltaan vähintään yhtä nopea, mutta saattaa jäädä Rubensin taakse lähdössä.

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Räikkönen luottaa kisataktiikkaansa
13.09.2003 18:42

Suomen Kimi Räikkönen uskoo olevansa sunnuntaina mukana formula ykkösten Italian GP:n voittotaistossa, vaikka hän aika-ajoissa jäikin neljänneksi kahden kovimman kilpakumppaninsa paalupaikan vallanneen Michael Schumacherin ja kakkosruutuun kurvailleen Juan Pablo Montoyan taakse.

Kolme viikkoa sitten Unkarin GP:n aika-ajoissa Räikkönen jäi kärjestä sekunnin ja kuusi viikkoa sitten Saksassa 0,7 sekuntia. Nyt eroa paalupaikka-aikaan kertyi vain 0,5 sekuntia.

- Ihan normaali kierros. Ei ollut virheitä. Täytyy olla tyytyväinen siihen, mitä saatiin aikaiseksi. Ei tämä rata ole meille koskaan ollut vahvin. Ero kärkeen on pienempi kuin aikaisemmin, joten olen tyytyväinen. Totta kai olisin mieluummin ollut eturivissä, mutta kaikki on mahdollista myös toisesta rivistä. Uskon meidän olevan kisassa vielä kilpailukykyisempiä, sillä automme toimii mainiosti ja kisataktiikkamme on hyvä. Olen varma, että edessä on mahtava kisa, Räikkönen sanoi aika-ajojen jälkeen.

(MTV3)
---

Oliskohan Kimi painavammalla kuormalla matkassa? Kovin on ainakin positiiviset kommentit. :) Nyt jännittää todella, miten kisassa tulee käymään, vaikka hieman ensin petyin tuohon suureen eroon. Toivottavasti Kimin auto kestää. Lisäksi Schumi ja Montoya ovat todella herkullinen taistelupari. Ei muuta kuin kontaktia vaan ekassa mutkassa pojat ja etusiivet molemmilta pois. :D

Toivottavasti Kimi pääsee nopeasti nousemaan Rubensin ohi kolmanneksi ja tarkkailemaan Schumin ja Montyn menoa. Kolmannella autollahan on aina se paras paikka, koska kaksi ekaa tarkkailevat yleensä tosiaan ja keskittyminen menee yleensä vain siihen, ettei toinen pääse yllättämään. (Muistetaan esim. Australia 2002, Ranska 2002)

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Harmillisen vähän Monty jäi Schumacherin ajamasta haamu ajasta. Tuliko ero sitten suoralla, vai siinä juuri ennen takasuoraa edeltäneessä vasen-loiva oikea-vasen mutkayhdistelmässä, jossa Montoya joutui kerran korjaaman. No niin tasaista on että mitään en mene ennustamaan. Monzassa ei ole niin suurta merkitystä sillä onko oikealla vai vasemmalla puolella rataa, kun autot leikkaavat suoran suurinpiirtein keskeltä, aivan toisin kuin Unkarissa. Schumi ei ole ottanut loistavia lähtöjä pitkään aikaan, mutta ei Montoyankaan Unkarin lähtöä hyväksi voi kehua. Kimi sen sijaan nousee jälleen kerran edestä lähtevän Rubensin edelle, nyt ei ole Ralfiakaan siinä sotkemassa.

Todellakin alkulähetyksessä vitutti, kun näki että Gene lähtee lämmittelykierrokselle, ja sitten mennään mainoskatkolle, jota venytettiin niin vitun pitkäksi että kierrosta ei nähty kokonaan. Sitten muilla mainoskatkoilla takaisin tullaan ennen kuin auto lähtee lämmittely-kierrokselle. Siis mitä vitun järkeä MTV3. Saatoi olla Genen viimeiset aika-ajot koko urallaan, vois vähän ajatella mitä tekee :mad: :mad: :mad: :mad:

ja taas mentiin vakuuttelemaan Baumgartnerin ajosta kolmetonnisissa; olenko minä tässä ihan ulalla vai eikö tieto että kuski ei saa osallistua kahteen kilpailuun 48 tunnin sisällä pidä paikkaansa. Ainakaan Unkarissa mies ei kuulema ajanut.

Zanthic

Musta Lammas
Sijainti
Oulu
Kortteen Topi:
Monzahan on tunnetusti rakennettu Ferrarin ympärille, joten siinä mielessä tulos oli ihan odotettu.

Kotipitäjälle nousee täälläkin!
En enää näiden oluiden jälkeen osaa tulkita suomea mutta tänä iltana minut varmaan löytää viimeistään puolen yön aikaan kantakrouvista ja päällä on varmaan lähinnä mustaa kampetta, lyhyt musta tukka ja neljä korvista vasemmasta ulokkeesta löytyy joten jos samalta paikkakunnalta löydät itsesi niin saa tulla juttelemaan.

<small>[ 13-09-2003, 19:42: Message edited by: Zanthic ]</small>

GeGe

Talvihorrostaja
Jeesh..mielenkiintoinen kisa jälleen tulossa [odottelee käsiään hieroen Schumin ja Montoyan kohtaamista 1.mutkassa] :D

(Minä taasen juon laivalta tuotua Olvia ja surkuttelen Jypin huonoa kauden alkua wink wink )

<small>[ 13-09-2003, 19:52: Message edited by: GeGe ]</small>

FO110K

Banned
Ferrari 4ever:
Verstappenille voisi todellakin toivoa pistettä tai pariakin. Olisi hienoa, jos Minardille jäisi tästä kaudesta jotain käteen. Sponsoreille katetta.
jooo, toi on totta, mut ehkä epätodennäköstä, minardin koneet on paukkunu aika tahtia tällä kaudella...

molde

Well-known member
Molemmat Ferrarit starttaavat siis puhtaammalta puolelta... Kaikkein vähiten toivoisin että Ruubenssi nousisi startissa kakkoseksi ja jäisi kökkimään Juan-Pablon ja Kimin eteen.

Tosin Kimillä olisi siinä tilanteessa eräänlainen etulyöntiasema, kun Monty joutuisi hoitamaan "likaiset työt" ja parhaassa tapauksessa siivoaisi sekä itsensä että Barrichellon pois Kimin edestä :cool:

Vielä kun joku/jokin siivoaisi sen Skummelin sieltä ulos.. Olen vahvasti sitä mieltä että nyt on sen tilastokeskeytyksen paikka!!! :cool: :cool: :cool: wink

Zanthic

Musta Lammas
Sijainti
Oulu
GeGe:
Jeesh..mielenkiintoinen kisa jälleen tulossa [odottelee käsiään hieroen Schumin ja Montoyan kohtaamista 1.mutkassa] :D

(Minä taasen juon laivalta tuotua Olvia ja surkuttelen Jypin huonoa kauden alkua wink wink )
Olvi on kyllä yksi parhaista, varsinkin kun tuli heidän kotikonnuillaan asuttua kolme vuotta. Jokos lätkäkausi on alkanut, pentelesh. Mites Turun ja Jyskylän pojjaat on pärjännyt.

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Zanthic:
En enää näiden oluiden jälkeen osaa tulkita suomea mutta tänä iltana minut varmaan löytää viimeistään puolen yön aikaan kantakrouvista ja päällä on varmaan lähinnä mustaa kampetta, lyhyt musta tukka ja neljä korvista vasemmasta ulokkeesta löytyy joten jos samalta paikkakunnalta löydät itsesi niin saa tulla juttelemaan.
Kantis on tuttu paikka, mutta tänään et minua sieltä löydä. Olen asunut jo useamman vuoden täällä Tampereella ja tänään minut löytää jostakin näistä paikoista: Oluthuone, London bub, Ilves ja ehkä Panama. Ruskea nahkatakki ja farkut on asuste.