Ok, hyvä niin. Toivottavasti sadekisat jäivät tähän yhteen:dunno:hannu^ sanoi:Kallio kertoi että riskillä olisi voinut ajaa kärkiporukassa mutta päätyi kai sitten kruisailemaan tämän kisan.
Aika kovia näyttävät olevan nuo Mikan viimekautiset kilpatoverit piikeistä. Stonerista jäi mielikuva melkoisena rämäpäänä ja luonnonlahjakkuutena etenkin sateella. Viime vuotinen KTM tuskin oli aivan terävintä kärkitasoa, Stonerin ajo vain sai sen näyttämään hyvältä.Bleu sanoi:Kaksipuolikkaissa Dovizioso yrittää tosissaan jatkaa Poggialin ja Pedrosan linjoilla ja ottaa mestaruuden ensimmäisellä kaudellaan. Vaikka yhtään osakilpailuvoittoa hänellä ei ole, niin hyvät sijoitukset pitävät hänet sarjakärjessä.
Pedrosa oli odotetusti heikko sateessa, mutta sai sentään joitakin pisteitä noukittua. Stoner on ollut yllättävän vahva ja noussut Porton ohi parhaana Aprilia-kuljettajana.
Pedrosa tunnetaan varovaisena sadekuljettajana. Mielenkiintoista nähdä miten Stoner ja Dovisiozo pysyvät kyydissä, kun päästään kisaamaan kuivissa oloissa.Jones sanoi:Tänään oli Pedrosakin aikasen pihalla. Ihan hyvät asetelmat alussa mutta sitten vaan rupes porukkaa lappaamaan ohi.
Kallio varmisteli pisteet. Jos Kallio häviäisi vuoden lopussa mestaruuden muutamalla pisteellä ja olisi kaatunut Shanghaissa niin sitten syytettäisiin että miksi se ei ajanut varman päälle vaan lähti riskeeraamaanMutku sanoi:Jos Kallion "hitaus" johtui varmistelusta niin mitä ihmettä se tässä vaiheessa kautta "varmistelee"? :doubtful: Ei Laikaan paljoa varmistellut kun otti vielä maaliviivalla kyynärpäämatsia. :thumbup:
Tolla periaatteellahan kannattaa ajaa koko kausi varmistellenhannu^ sanoi:Kallio varmisteli pisteet. Jos Kallio häviäisi vuoden lopussa mestaruuden muutamalla pisteellä ja olisi kaatunut Shanghaissa niin sitten syytettäisiin että miksi se ei ajanut varman päälle vaan lähti riskeeraamaan![]()
Jos Kallio voittaa mestaruuden niin kukaan ei muista enää silloin tätä Shanghain kisaa. Kuivalla kelillä kuitenkin tuntuu kulkuja riittävän :ahem:
Siis kysehän on riskin määrästä. Sateella riski kaatua on luonnollisesti suurempi kuin kuivalla. Ja jos ei säädöt ole kohdallaan, niin kuin Mika on antanut ymmärtää, riskiä joutuu ottamaan entistä enemmän jotta pysyis kärjen vauhdissa.Jones sanoi:
Ihan yhtä hyvin sitä voi mennä nurin kuivallakin, ja silloin vielä yleensä sattuu enemmän.:ahem:
Toivottavasti Kallio voittaa mestaruuden, ja vaikka viidellä pisteellä, niin joudut syömään sanasi :ahem:Jones sanoi:Tolla periaatteellahan kannattaa ajaa koko kausi varmistellen![]()
Ihan yhtä hyvin sitä voi mennä nurin kuivallakin, ja silloin vielä yleensä sattuu enemmän.:ahem:
Nooh, toi ero on mestareilla ja ynnä muilla.vrt --> Valentino Rossi.
Toivottavasti:thumbup:hannu^ sanoi:Toivottavasti Kallio voittaa mestaruuden, ja vaikka viidellä pisteellä, niin joudut syömään sanasi :ahem:
Sitten ei kyllä kerrota mikä epäonni Kalliota kohtasi :doubtful:Epäonninen Kallio putosi kärjestä
Kyllä minäkin toivon Mikalle mestaruutta, sillä tämä on kyllä viimeisiä, jossei jo se viimeinen kausi Mikalle yrittää sitä mestaruutta piikeissä.hannu^ sanoi:Toivottavasti Kallio voittaa mestaruuden, ja vaikka viidellä pisteellä, niin joudut syömään sanasi :ahem:
Tai sitten Mika olisi kaatunut ja jäänyt matkan varrelle. :thumbdownaito_vale sanoi:Kyllä minäkin toivon Mikalle mestaruutta, sillä tämä on kyllä viimeisiä, jossei jo se viimeinen kausi Mikalle yrittää sitä mestaruutta piikeissä.
Mutta, jos ei Mika olisi ihan noin munatonta ajoa esittänyt, niin helposti olisi se mestaruus tullut ainakin kymmenen pisteen erolla.![]()
se kunnon vale
Tolla taktiikalla ei voiteta mestaruuksia.hannu^ sanoi:Tai sitten Mika olisi kaatunut ja jäänyt matkan varrelle. :thumbdown