Zervuska Haidis Well-known member Liittynyt 8.1.2007 Viestit 12615 Sijainti Sivulla viisi 1.9.2010 #21 En ollut varma että kelpuutetanko lomaveikaustoikkiin jätettyjä veikkauksia, mutta olin minä sellaisen jättänyt.
En ollut varma että kelpuutetanko lomaveikaustoikkiin jätettyjä veikkauksia, mutta olin minä sellaisen jättänyt.
jupla Well-known member Liittynyt 30.6.2005 Viestit 12416 Sijainti Kurjala 1.9.2010 #22 Zervuska Haidis sanoi: En ollut varma että kelpuutetanko lomaveikaustoikkiin jätettyjä veikkauksia, mutta olin minä sellaisen jättänyt. Klikkaa laajentaaksesi... Jury kokoontui päässäni ja hyväksyi proteesin. Pitää tästä lähin käydä vilkuilemassa sielläkin. Korjaan tulokset.
Zervuska Haidis sanoi: En ollut varma että kelpuutetanko lomaveikaustoikkiin jätettyjä veikkauksia, mutta olin minä sellaisen jättänyt. Klikkaa laajentaaksesi... Jury kokoontui päässäni ja hyväksyi proteesin. Pitää tästä lähin käydä vilkuilemassa sielläkin. Korjaan tulokset.
Zervuska Haidis Well-known member Liittynyt 8.1.2007 Viestit 12615 Sijainti Sivulla viisi 2.9.2010 #23 Suuret kiitokset. :thumbup: