MP3-soittimet / CD-soittimet (Windows)

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Mitä itse käytätte? Itselläni on ollut käytössä Winamp, mutta vaihdan sen heti parempaan, kunhan löydän. Pahin vika on bugittavat soittolistat. Winamp vie lisäksi yllättävän paljon resursseja muulta toiminnalta.

Winamp 3.0 siis käytössä, vois kokeilla uusinta joka näyttää olevan jo vitossarjaa!

<small>[ 19-12-2003, 14:02: Message edited by: Asko S. ]</small>
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Winamp3 on ihan susi sen perusteella mitä oon testannut. Muistaakseni soittolistat siinä oli jotenki onnistuttu ryssimään pahemmin ku ryssät ryssi rystyset ryssityn valkoisena ryssnmaalla.
 

McMike

Guest
Winamp 5.0 on uusin versio ja suositeltava. On tullut monia parannuksia edelliseen versioon verrattuna ja siitä bugisuudesta on näemmä päästy eroon.

Kannattaa siirtyä Winamp 5.0 versioon.
 

Marsin Muinais Mies

Martian Member
Liittynyt
1.9.2002
Viestit
534
Ovat sitten palanneet vanhan WA:n surkeisiin soittolistoihin kolmosen erinomaisen systeemin sijasta. Surkeaa on se.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
WinAmp 3 oli kyl turha ohjelma. Itse pysyin 2.xx sarjassa loppuun asti ja nyt olen viitosta käyttänyt ensimmäisistä beta-versiosta asti.

Viitosessa hyvänä ominaisuutena on tämä InternetTV, tulee NBC:tä katseltua aika paljon.
 

Aeuk

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
1201
Minä siirryin tuossa joitakin kuukausia sitten Winampista (v2.8*) Quintessential Player'in eli QCD:n käyttöön. Kaikki mahdolliset musafilut soivat mainiosti (toisin kuin WA'ssa, ajoittain) eikä ole valittamista ollut. QCD:ssä hauskasti sisäänrakennettu skin browser, jolla voi esikatsella ja napata skinejä käyttöön. Ja toisin kuin Winamp'issa, niin QCD:ssä nuo skinit voivat olla keskenään todella erilaisia (ja lisäksi niistä voi vaihtaa värejä yms "hyödyllistä" wink ) ...
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6236
minusta kyllä tuo vitonenki on aika raskas varsinkin jos joku skini käytössä.

mutta se lite vissiin pyörii kevyemmin...

nii ja semmonen bugi tuli mieleen tuosta kolmosesta. siinä ei pysynyt nuo ääniasetukset kohillaan.

Miksköhän muuten ei ole winamp nelosta olemassa doubtful

<small>[ 01-01-2004, 12:02: Message edited by: Mikko_A ]</small>
 

Mie-

Well-known member
Liittynyt
16.7.2002
Viestit
652
Sijainti
Highland
Itse siirryin hiljattain käyttämään Winamp 5:ta. Winamp 3:n latasin ilmestyttyään, mutta playlistit siinä oli tosiaankin aika perseestä joten 2.80:a käytin ennen tuota vitosta.
 
Ylös