MTV:n lähetykset 2017 - uusi kokoonpano

kana-fin

Well-known member
"mä olen varma, että valtteri nousee yhdeksänneltä sijalta pisteille" -eki

uuci

Well-known member
Laskinko oikein että jälkihöyryt kesti tänään 50 minuuttia (!), joka on todella pitkä mielestäni antiin nähden.

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Laskinko oikein että jälkihöyryt kesti tänään 50 minuuttia (!), joka on todella pitkä mielestäni antiin nähden.
Taitaa olla niin, kisalähetykselle ennakkoineen ja jälkihöyryineen on varattu neljä tuntia riippumatta kisan kestosta. Silverstone on nopea rata, joten kisa kestää vähemmän aikaa, joten jälkihöyryille jää enemmän aikaa.

Ekistä sen verran, että mielestäni sopii paljon paremmin studiokeskusteluun kuin kommentaattoriksi suoraan lähetykseen.

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Mun mielestä Juusela sais olla paikan päällä selostamassa näitä kisoja jotta saataisiin tunnelma välitettyä kotikatsomoon.
Lisäksi Kalliolta pitäisi saada tilannepäivityksiä kisan aikana ja hän saisi olla lähtösuoralla ennen kisaa.
Plus jollain cmore-kanavalla saisi näkyä kansainvälinen kuva ihan aamusta asti(siitä kun se alkaa).
Kyllä on monta kertaa tänä vuonna tullut mietittyä, että mistä mä oikein maksan. Kiitos.

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Eki tekee paluun kisakommentaattoriksi tänä viikonloppuna.

ferrarkimir

Well-known member
Kuukauden tauko päättymässä, Span legendaarinen ja yleensä viihdettä tarjoava kisa edessä, Kimin jatkosopimus juuri julkaistu = Formulakiima valtava.
Sitten saat lukea, että Mustakari toimii kommentaattorina koko viikonlopun...

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
"Kyllähän se Mikan ohitus Schumista ja Zontasta vuonna 2000..." -muisteluita, jälleen siis, odotellessa. Ja Se klippi luonnollisesti perään.

Jacobus

Well-known member
DNA:n antenni- ja kaapeliverkossa C More Max on vapaassa katselussa pe 25.8. klo 16.00 – ma 28.8. klo 8.00, joten Belgian GP:n lauantain ja sunnuntain tapahtumat ovat katsottavissa livenä. Lähde: DNA.

Saatana.

Well-known member
Ihmeellistä markkinointia Maikkarilta... Ne ei vissiinkään edes halua myydä CMorea, kun nyt on Mustakari äänessä. Jos ne hauaisi lisää (F1)asiakkaita, niin olisivat laittaneet ykköketjun viikonlopuksi hommiin. Ihme kun ei kaivaneet Kyllöstä vielä lähetyksiin mukaan.