Maikkarin F1-touhuista voi vetää suoran vertailun Hockey Night-lähetyksiin, jotka junnas paikoillaan vuosikausia ilman, että edes lähetysten tunnaria olis vaihdettu. Itse peli tuntui olevan täysin toissijainen asia, tärkeämpää oli "hauskat" selostajat, Jutin ylämummot, Wilman "parhaat" paikat, ja että mainoksia myydään niin pirusti. Lätkäfanit ruuhkautti maikkarin palauteosiot, mutta ton lafkan tietäen ne viestit tod.näkösesti poistettiin suoraan lukematta Win 95:sen roskakoriin ja mikään ei muutunut lähetyksissä. No onneks neki lähetysoikeudet meni lopulta viimein Canal+:salle. Vielä kun sais Formulat esim. Neloselle, Urheilukanavalle tai YLE:lle, niin v-käyrä ei nousis lähetyksiä katsoessa.
Maikkarin taso on kyllä laskenu hävyttömän alas siitä mitä se oli vielä 90-luvun alun. Silloin kanava oli vielä hyvä vaihtoehto YLE:lle, mutta sitte ku Nelonen tuli ja otti paikkansa esim. parhaana leffakanavana, MTV:stä tuli humppakanava; Bumbtsibumia, Salkkareiden uusintoja, Ostoskanavaa, Chattia, vi*tun Mobiilipelejä, mahdollisimman halvalla ostettuja jenkki-sitcom sarjoja, Reality-tv paskaa, surkeasti toteutettua lätkää ja F1:stä.. lista olis loputon.
Sekä joka paikkaan tungetut ärsyttävät mainos-spotit plussapaketeista millon mihinki hevospooloon tai lasketteluun F1:sistä puhumattakaan; "kauden 5 viimeistä kisaa 24.90€ tilaa nyt; jokaisessa lähetyksessä F1-studio, Sasha sekä kuljettajien kommentit luettavissa teksti-tv:n sivuilta klo..."
Joskus Saksalaisen RTL:n F1-lähetyksiä nähneenä pitää vain ihmetellä sitä valtavaa kuilua lähetysten toteutuksessa; selostajat eivät tuo itseänsä esille vaan selostavat itse kisatapahtumaa. Jokaisen kisan jälkeen ainaki tunnin pituinen F1-studio missä liveyleisö, pari paikalle roudattua F1:stä koristeeks ja Niki Lauda kommentoimassa kisan tapahtumia tilanne kerrallaan. Lisäksi haastatteluja (esim. tallipäälliköitä kisan jälkeen) sekä erilaisia spotteja kuskeista, autojen tekniikasta jne. Tietenki Suomi on pienempi maa ja TV-yhtiöillä pienemmät resurssit mutta siitä tuskin on silti epäilystä etteikö koko ns. pakettia selostajineen voitaisi hoitaa paremmin. Joku muu kanava sen tekisi, eikä se tason nosto edes paljon vaatisi kun vertaa nykymeininkiä maikkarilla.
Digipakettia en hanki niin kauan kun itse tuote on täydellisen huono vitsi. Nyt vaikka Neloselle ne lähetysoikeudet, kiitos.