MTV3+ lähetyksistä

jäämies

Well-known member
Liittynyt
7.3.2004
Viestit
825
Mitäs mieltä tämän MTV3+ formulapaketin hommanneet ovat paketista. Meinaattekos hommata myös ensi kaudella?
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Ehdottomasti, mulle riittää jo se että mainokset eivät katko kisaa.
Toki Inside gp:t ja vapaat harkatkin kelpaa.
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Kyllä ehdottomasti hankin. Tähän on jo jäänyt koukkuun. Nyt jos pitäisi kuvitella ettei voikaan katsoa kaikkia harjoituksia ja aika-ajoja ja kisoja livenä ilman mainoksia, niin voi v...! Paketti on ollut erittäin hintansa arvoinen, joskin 50e alkaa olla sikäli kova hinta ettei siitä parane hirveästi maikkarin nostaa enää, ellei sitten sisältöäkin tule selvästi lisää. Mulle kyllä passaa 50e ja sama paketti kuin tänä vuonna erinomaisen hyvin. En kaipaa lisää materiaalia tai hintaa! :D
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Enemmän tai vähemmän tahallista mutta on aika puuduttavaa katsella jotain MTV:n omia täytemainoksia mainoskatkon pidennykseksi...:mad:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Kyl mää sen tiedän, mutta epäilen vaan sitä että MTV:n taktiikkana olisi "hiillostaa" edes tosi-fanit digin puolelle.
 

Wasserschwein

Well-known member
Liittynyt
7.7.2003
Viestit
255
En hanki ellei hinta ole alle 20 €.

Syy ei kaikesta huolimatta ole Maikkarin vaan itse kisojen. Välillä tulee katsottua osa kisasta keittiössä köyhäinlähetyksen kautta ja sen lähetyksen ehdottamasti parasta antia ovat mainokset. Sitä oikein ilahtuu kun mainoskatko alkaa.

Maksullisella puolella taas uni tulee heti välittömästi ekojen varikkokäyntien jälkeen. Siinä vaiheessa SS johtaa minuutilla ja Räkä on keskeyttänyt. Loppukisa onkin sitten täyttä p*skaa. Ensin ajellaan toista tuntia jonossa ja ohitellaan Minardeja kierroksella, samaan aikaan Pulkkinen metsästää Räkän kommentteja varikolla siinä kuitenkaan onnistumatta, sitten SS voittaa, sitten SS tekee homohypyn ja tallin väki juhlii teennäisellä tavallaan ja lopulta SS selittää lehdistötilaisuudessa kuinka tiukka kisa oli kun Ruupeni pääsi lopussa melkein viiden minuutin päähän. :yuck:

Alkaa pahasti vaikuttaa siltä, että ensi kaudella teen sen saman tempun minkä jo huolestuttavan moni muukin on tehnyt, eli lopettanut koko lajin seuraaminen. Tapana on ollut pelata sulkapalloa sunnuntaisin ja nykyään ei voisi juuri vähempää kiinnostaa jos jää formulat näkemättä sen takia. Vuoroa varatessa ei tule enää koskaan tarkistettua milloin se startti olikaan. Vielä jokunen vuosi sitten olisin ollut valmis tekemään henkirikoksen nähdäkseni GP:n, mutta nykyään tilanne on valitettavasti tämä. :nope:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Wasserschweinin kanssa samaa mieltä, 2002 kauden jälkeen ei oo oikein samalla mitalla kiinnostanut, kisat tulee katsottua, ja varmasti katsoisin harkatkin, mutta yli 30€ en itse maksa lähetyksistä... kisavkloppuja on kuitenkin "vain" 18, ja tuon kortin kanssa hinnaksi tulee liki 80eur... ei kiits.
 

williams

Well-known member
Liittynyt
12.6.2003
Viestit
168
80 euroa samasta kuvasta kuin "tavallisella" pääkanavalla?
huh huh..monikavana taisi maksaa saman vuodessa ja siinä oli sentään 7 kanavaa..ja kunnon selostajat.:cool:
 
Viimeksi muokattu:

Felix

Well-known member
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
1258
williams sanoi:
80 euroa samasta kuvasta kuin "tavallisella" pääkanavalla?
huh huh..monikavana taisi maksaa saman vuodessa ja siinä oli sentään 7 kanavaa..ja kunnon selostajat.:cool:
Monikanavalähetyksiä varten piti maksaa itsensä kipeäksi muilla Canalin kk-maksuilla vaikka itse kisapaketti olikin halpa...
 

williams

Well-known member
Liittynyt
12.6.2003
Viestit
168
Felix sanoi:
Monikanavalähetyksiä varten piti maksaa itsensä kipeäksi muilla Canalin kk-maksuilla vaikka itse kisapaketti olikin halpa...
Niin niin..tosiaan..aika kultaa muistot:D
Olihan toi canalin paketti tosi sika kallis...mutta saipahan katsella pari vuotta elokuvia joka päivä..siis silloin kun ei näkynyt formulaa..
 

thInk

Palava peikko
Liittynyt
10.6.2002
Viestit
273
Sijainti
Maranello
Formulat on nykyään tylsiä.

Ja kun toi BumtsiBum tulee lauantaisin, näkee HH:n joka viikonloppu ilman formuloitakin.
 

jleinonen

Well-known member
Liittynyt
6.3.2003
Viestit
684
Sijainti
Grandriver
Empä taida turhasta maksaa. Mielestäni aika vähiin jäi tuo hyöty ko. kortista.

Digiboksinkin pistin jo myyntiin :eek:
 
Ylös