Lancer
Realisti
<pilkunnussintaa>Eikös se ollut Donington -93 kun sadekisa ajettiin?</pilkunnussintaa>
Joo mutta kyllä pitää olla todella tyytyväinen että näyttävät joka tapauksessa näitä hienoja vanhoja kisoja. Toivottavasti tästä tulee jokatalvinen tapa.F1 Ferrari sanoi:Ihan hyviä kisoja noi on mutta harmi, kun ei ole alkuperäis-selostusta
Kylläh.Jason Voorhees sanoi:<pilkunnussintaa>Eikös se ollut Donington -93 kun sadekisa ajettiin?</pilkunnussintaa>
Kyllähän mää noi kaikki kisat oon nauhoittanut, muttei aika/huvi/serverin tila riitä kokokisojen pistämiseen tänne.F1 Ferrari sanoi:Muutes, ootteko ottanut näitä kisoja talteen?
Ok, harmiKrikke sanoi:Kyllähän mää noi kaikki kisat oon nauhoittanut, muttei aika/huvi/serverin tila riitä kokokisojen pistämiseen tänne.
Jeps, muuten olisi voinut niitä tänne taas laitella, harmi että tuo edellinen servu jota käytin lopettaa toimintansa ihan lähiviikkoina.F1 Ferrari sanoi:Ok, harmi
No joo.Krikke sanoi:Maikkari vahvisti loput klassikkokisat, mitkä näytetään tv:stä, ja jopa 3 kisaa on 80-luvulta, kaiken huipuksi myös ilman alkuperäistä selostusta! :jaska: Tosin pitää olla tyytyväinen että ylipäätänsä näyttävät näitä.
Oli aika-ajojen 17.öö ruz sanoi:2005, aika tuore klassikoksi. Mistä ruudusta Kimi lähti tässä kisassa?
Epäilinkin että tämä oli se kisa. KLASSIKKO!!!!Jason Voorhees sanoi:Oli aika-ajojen 17.
Klassikoksi tätä ainakin itse kutsun vaikka näinkin tuore on.
2007 kauden Nürburgringin kisaakin voisi nimittää klassikoksi. Miksi maikkari ei sitten laita sitä klassikkokisana tulemaan talven aikana?Jason Voorhees sanoi:Oli aika-ajojen 17.
Klassikoksi tätä ainakin itse kutsun vaikka näinkin tuore on.
Koska se tuli jo tänä vuonna... :frank:Sue_me sanoi:2007 kauden Nürburgringin kisaakin voisi nimittää klassikoksi. Miksi maikkari ei sitten laita sitä klassikkokisana tulemaan talven aikana?
Klassikko on arvostettu ja esimerkillinen teos miltä tahansa taiteen tai tieteen alueelta. Klassikon asemaan teos ei nouse kovinkaan helposti, vaan siihen voi mennä vuosikymmeniä. Klassikoksi nouseminen ei kuitenkaan välttämättä vaadi pitkän ajan kulumista.
Klassikkoteoksessa tiivistyy jotain olennaista kansallisesta kulttuurista. Se kantaa mukanaan asenteita, arvostuksia ja maailmankatsomuksellisia periaatteita, ja sillä on usein kielellinen vaikutus eli ihmiset käyttävät esim. puheessaan lainauksia teoksesta.
Klassikkokirja ei välttämättä ole paljon luettu, esimerkkinä Alastalon salissa.
Minä näen klassikkokisat niin että Tonavassa saa velloa liki kymmenet kevättulvat, ennenkuin hyvää kisaa voidaan alkaa tituleerata todelliseksi klassikoksi.Jason Voorhees sanoi:Koska se tuli jo tänä vuonna... :frank:
Sue_me sanoi:Minä näen klassikkokisat niin että Tonavassa saa velloa liki kymmenet kevättulvat, ennenkuin hyvää kisaa voidaan alkaa tituleerata todelliseksi klassikoksi.
Eihän uusia autojakaan heti nimitetä klassikoiksi kun ovat juuri markkinoille tulleet. Aika ne klassikot tekee.
Ne, jotka eivät ole lajista oikeasti kiinnostuneita eivät saisi olla se kohderyhmä tällaisessa koostamisessa. Lajista oikeasti kiinnostuneet ovat kiinnostuneempia 1950-luvun kisasta kuin jostain 2001 Suzukasta.Mediaprofeetta sanoi:Ei ole tarkoituskaan näyttää jotain 50-luvun klassikoita joista ehkä yhteensä kolme ihmistä koko suomessa on kiinnostunut.