Lunssila
Well-known member
Ei todellakaan.Olenko ainut, joka pitää tästä nykyisestä kipaleesta? Vähän turhan lyhythän se on, mutta sitä entistä tum-tum-tum, tu-tum-tumtumia ei tule ikävä.
Ei todellakaan.Olenko ainut, joka pitää tästä nykyisestä kipaleesta? Vähän turhan lyhythän se on, mutta sitä entistä tum-tum-tum, tu-tum-tumtumia ei tule ikävä.
Niillähän oli tuo yksi vuosi. Ilmaispuolella Kyllönen & Eki, maksupuolella Saari, JJ & Pulkkinen.Pitäs saada vaihtoehtoinen selostus noihin kisalähetyksiin. Saaren ja Salon sijasta voisi valita Kyllösen ja Mustakarin. Että kun kuitenkin luette tätä Maikkari, niin pistäkääs töpinäksi. Maksukorttikauppa kävisi kuumana.
Jep. Jotenkin siinä on vain vaikea keskittyä kun ei ole mitään selostusta / kun ei saa selostuksesta selvää.Itse ainakaan en siis ole sitä mieltä, että selostamattomuus olisi parempi vaihtoehto kuin Maikkari, vaikka live timingin avulla kartalla pysyisinkin.
Näin siis maikkarilla.Mikäli Bahrainissa ajetaan, ei siellä kuitenkaan nähdä yhtä paljon toimittajia kuin F1-kisoissa yleensä.
- Aika moni televisioyhtiö ei tule lähettämään sinne omia työntekijöitä lainkaan. Tämän päätöksen on tehnyt myös MTV3, Mustakari kertoi.
Ei nykinyt mut harvat pari kertaa tuli "ladataan videota" ilmoitus. Ainut mikä vähän häiritsi oli äänien pätkiminen jota havaitsin myös Malesian lähetyksissä. Luulis että tämäkin ongelma ratkeaa kun kisat siirtyy ns "ihmisten ilmoille"Nykikö muilla katsomon kuva tänään, via oliko se mun päässä tai tietokoneen päässä? Sellasta häiritsevää jatkuvaa töksötystä.
Joo muutaman kerran oli jotain minuutin mittasia pätkimisjaksoja mullakin..Nykikö muilla katsomon kuva tänään, via oliko se mun päässä tai tietokoneen päässä? Sellasta häiritsevää jatkuvaa töksötystä.
Toimii.Toimiiko katsomo muilla?
No nyt toimii. Olikohan siellä joku tauko just vai...Toimiiko katsomo muilla?