MTV3 & MTV3 MAX & MTV3 Katsomo F1-kaudella 2015

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8483
Sijainti
Helsinki
Ei Salo kyllä tuossa linkissä ainakaan sanonut Saaren twitteröinneistä mitään, kylmyyttä ja sadettahan tuo valitti.
Hupsis:eek: Salo olisi halunnut höpistä aika-ajoista, ei diibadaabaa. Kuten edel. viestissä totesin, Sky:lla käsitellään twitteröinnit erikseen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen haukkunut tuota Heidi Suomen roolin tarpeettomuutta aiemmin, en muista olenko itse henkilöä... vielä. Sillä nyt on sen aika: jestas mikä bimbo.
"Mullehan tuo gt tarkoittaa enemmän juomaa, tirsk hihihi". Ennenkin jossain tekniikkajutuissa tehnyt itsestään tyhmän blondin karikatyyrin. Tämmönen nolla on sitten moottoriurheiluohjelmassa mukana... Tällä logiikalla Maikkari laittais varmaan jonnekin taitoluisteluohjelmaan kommentaattoriksi jonkun kaljamahaäijän ihmettelemään että mikä ihmeen kolmoisaxel? Akselit mulla on autossa, höhöhö.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Olen haukkunut tuota Heidi Suomen roolin tarpeettomuutta aiemmin, en muista olenko itse henkilöä... vielä. Sillä nyt on sen aika: jestas mikä bimbo.
"Mullehan tuo gt tarkoittaa enemmän juomaa, tirsk hihihi". Ennenkin jossain tekniikkajutuissa tehnyt itsestään tyhmän blondin karikatyyrin. Tämmönen nolla on sitten moottoriurheiluohjelmassa mukana... Tällä logiikalla Maikkari laittais varmaan jonnekin taitoluisteluohjelmaan kommentaattoriksi jonkun kaljamahaäijän ihmettelemään että mikä ihmeen kolmoisaxel? Akselit mulla on autossa, höhöhö.
Ennakkotunnelmissa pelkästään pari minuuttia meni siinä, että Suomi kertoi, että kuinka voi osallistua sosiaalisessa mediassa keskusteluihin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Pieni huomio: Kolmosen aika-ajo ja Nelosen Pirates of the Caribbean menossa samaan aikaan. Molemmat yhtaikaa mainostauolla. Kolmosen F1-lähetys jatkuu mutta Nelosella edelleen mainoksia. Leffa jatkuu vasta, kun kolmonen on jo uudestaan menossa mainoskatkolle. Järjettömän pitkiä nuo leffojen mainoskatkot (ainakin Nelosella).
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Jäi vähän ikävä maku tuosta studiossa vierailleesta "Afasta". Ihme nillitystä Alonson ja Buttonin hauskuutteluista. Tuohon olisi voinut joku sivaltaa, että sun laskuun tuskin tulee koskaan ajamaan edes GP-voittajaa.
 

Krtecek

Pirkanmaan tietäjä
Liittynyt
25.5.2015
Viestit
837
Olen haukkunut tuota Heidi Suomen roolin tarpeettomuutta aiemmin, en muista olenko itse henkilöä... vielä. Sillä nyt on sen aika: jestas mikä bimbo.
"Mullehan tuo gt tarkoittaa enemmän juomaa, tirsk hihihi".
Just loistava kevennys työ ukkojen lauantai iltaa piristämään. :alppu:
 

Petri

Scuderia Ferrari
Liittynyt
5.3.2005
Viestit
259
menneet on menneitä, mutta mennään vielä tähän tiedätte kyllä mihin viittaan ei kahta ilman kolmatta

TURPA KIINNI JO EKÖ TUOTA OLE JAUHETTU JOKA HELVETIN PÄTKÄSSÄ ?


mutta hei ? miten olis mikan ohitus schumacherista tähän väliin ?

:idea:
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Maikkari se vaan jatkaa kisasta toiseen samoilla aiheilla näissä ennakoissa. Aivan liian pitkät ennakot, kun niihin ei pystytä tuottamaan mitään uutta sisältöä. Ja nuo Jani Uotilan kuiskausinsertit, ei jumalauta, studioporukkakin usein nauraa niille. En ole maksanut Maikkarin sonnasta mitään tälle kaudelle. En tule maksamaan tulevaisudessakaan.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
menneet on menneitä, mutta mennään vielä tähän tiedätte kyllä mihin viittaan ei kahta ilman kolmatta

TURPA KIINNI JO EKÖ TUOTA OLE JAUHETTU JOKA HELVETIN PÄTKÄSSÄ ?


mutta hei ? miten olis mikan ohitus schumacherista tähän väliin ?

:idea:
Ja taas jauhetaan samasta asiasta. :D
 

Petri

Scuderia Ferrari
Liittynyt
5.3.2005
Viestit
259
+1

mut hei, mitensnää kolarit, et samaadiibadaabaa viisi minuuttia... :mad_old:

talvikauden tärkeimmät kisateemat: keskinäiset kolarit, jäikö jännitteitä ?




entä katotaanko tähän väliin mikan ohitus schumacherista ?
 

Miikhail

Well-known member
Liittynyt
16.5.2010
Viestit
3477
Tulihan se Häkkisen ohitus taas tällekin viikonlopulle. :alppu:
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2189
Kieltämättä jotain uusia puheenaiheita näihin lähetyksiin kaipaisi...
 

Petri

Scuderia Ferrari
Liittynyt
5.3.2005
Viestit
259
Kieltämättä jotain uusia puheenaiheita näihin lähetyksiin kaipaisi...
edes vuosittainen juttujen päivitys olisi kiva

samat kisat, samat jutut


tulee mieleen vanha kemian maikka jonka luennolle pääsin sattuneesta syystä peräkkäisinä vuosina:

sanasta sanaan sama opetus ja kaksi vitsiä koko lukuvuoden aikana täsmälleen samalla kohdalla...
toinen vitsi oli, että "ydinpommista lähtee paljon ääntä" öhhöhehehhhh

ukko vissiin oli vetänyt samoista papereista viimeiset kolkyt vuotta

:nope:
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7514
1,5 tunnin ennakkopaketissa 95% ajasta muistellaan menneitä ja siinä ainoassa nykytekniikkaa koskevassa osiossa annetaan Oikarisen hätäisesti esitellä s-duct, johon Tuomisella ei ole muuta sanottavaa, kuin "On nää f-ykköset hienoja hei! Ja nyt pienelle tauolle."

E: Saari uudelleentwiitannut tämmöistä :nope:

Erkki Mustakarin kun sais takas selostuspuuhiin nykyisten veljmiesten kanssa, niin ois hyvä startata juhlakausi 2016 maaliskuussa!
Tämä alkaa vahvasti haiskahtaa siltä, että äijä on ensi kaudella Maikkarin F1-tiimissä.
 
Viimeksi muokattu:

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Jälkihöyryissä sitten hiihtoa, kele. :mad::mad_old:
Oisko kv. tallennetta, jossa näkyisi mm-pisteet jos on ollut, ku maikkari ei raskinnut näyttää vaikka sentään viimeinen kisa?
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8483
Sijainti
Helsinki
Maikkarin lähetykset koostuu suomi-hypetyksestä, sekoilevista selostajista sekä maksukamavien puffaamisesta. :nope: Onneksi katsoin SKY:n striimiä. :cool:

Milloin viimeksi on Maikkarilla ollut laadukasta selostusta? :confused:
 
Ylös