Joo, mua rupesi kanssa tossa kohtaa v*****amaan selostajien typeryys.J.Heldenview sanoi:"Tuossa Schumacher ei vielä hävinnyt aikaa koska se oli ennen lähtölinjaa" tai jotain sinne päin.
Paskanmarjat!öö ruz sanoi:Kyllä Kyllönen olisi spekuloinut että miten siellä säännöissä on? esimerkiksi kun Leuka oli varikolla ilman renkaita vähän ennen lähtöä.
Mustakari ja Pulkkinen sentään kertoivat asian niin kuin olisivat sen tienneet koko kisan ajan, Saari alkoi meuhkaamaan asiasta oikein kunnolla. :jaska:J.Heldenview sanoi:Ja Buttonin 2 stopin taktiikan huomaavat siinä vaiheessa kun kierroksia on 20 jäljellä, mies on käynyt vain kerran varikolla ja johtaa kisaa 15 sekunnilla
Ralf Schumacherin paluu Williamsin
rattiin sen sijaan onnistui hyvin.
David Coulthardin aiheuttama kolari
pääsi kuitenkin pilaamaan Ralfin kisan
ja ajaessaan varikolle, hän käänsi
liian aikaisin vasemmalle, luullen sen
varikolle vieväksi tieosuudeksi.
Pikaisesti hän korjasi tilanteen, mutta
ajaessaan lopulta varikolle, hänen
autonsa työnnettiin sivuun, jotta heti
perässä tulevalle Juan Pablo Montoyalle
olisi ollut vapaa paikka varikkopysäh-
dystä varten.
Tässä on juuri se pointti mitä minäkin olen tarkoittanut.Jere1983 sanoi:Mustakari ja Pulkkinen sentään kertoivat asian niin kuin olisivat sen tienneet koko kisan ajan, Saari alkoi meuhkaamaan asiasta oikein kunnolla. :jaska:
Erkille ei kai tullut mieleen, että Ralf oli paluustaan huolimatta ajanut koko viikonlopun radalla ihan siinä missä muutkin. Ajanut varikollekin lukuisia (10-20?) kertoja eri sessioiden aikana. Miten hän nyt ei yht'äkkiä olisi muistanut/nähnyt miten varikolle ajetaan?Ma sanoi:Tuo Mustakarin selisty Ralfin tilanteesta kuulostaa lähinnä naurettavalta. Uskoisin että järkeenkäyvämpää on että talli kävi radiokeskustelua ja oli epäselvyyttä siitä tuleeko Ralf heti varikolle, kun Pablokin oli heti kohta tulossa.
Mikäs on se oikea selitys?