Muistakaa katsoa

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
TV1 SU 19.8.2007 klo21.15 "Osasto 10"
Vaikuttaa ohjelmalle, joka on muuttanut maailmaa, ainakin näitten syöpäsairaitten lasten.
Itsehän olin tänään monta tuntia Osasto 27:lla.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Ylen Sankia Priha sanoi:
Menossa jo mutta mainitaan nyt silti.

Ns 'profeetallisia' tekstejä (mm raamattua) voi väännellä ja tulkita niin monella tavalla että niistä voi ennustaa ihan mitä hyvänsä, joka on jo tässä vaiheessa ohjelmaa käynyt kristallinkirkkaaksi. Yhteistä niille kuitenkin on se ettei niistä varsinaisesti ennusteta yhtään mitään, vaan yhdistetään ne vain jo tapahtuneeseen ja sanotaan että 'tämä oli ennustettu'.. :rolleyes:
:D :D . Näin ohjelmasta loppua, jossa pähkäiltiin jotain olikohan se Nostredamuksen ennustusta kolmannesta antikristuksesta. Tekstissä oli maininta jostain, olikohan se "Mased" joka tulisi ja toisi tuhoa. Hienosti ne oikein "pähkäili" (tosi syvällä äänellä) että kun sen lukee takaperin ja vaihtaa vähän kirjaimien paikkaa, tulee siitä Sadem ja ruutuun pongahti Saddam Husseinin kuva. :D

Voi jessus millaista touhua. Oikeen 4D dokumentti ainesta.

Knoukka

Well-known member
Mulholland Drive Nelosella klo 22.55. En ole vielä kertaakaan kattonut tätä Lynchin mestariteokseksi mainostettua teosta. Lynchin kans on ollu vähän joko tai noiden leffojen kanssa. Mutta nyt yritän katsoa ajatuksen kans...

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Knoukkari sanoi:
Mulholland Drive Nelosella klo 22.55. En ole vielä kertaakaan kattonut tätä Lynchin mestariteokseksi mainostettua teosta. Lynchin kans on ollu vähän joko tai noiden leffojen kanssa. Mutta nyt yritän katsoa ajatuksen kans...
Mä olen kolme kertaa aloittanut katsomisen ja joka kerta kyllästynyt kesken kaiken. Josko sitä neljännellä kerralla nyt jaksais...saa nähä. Talteen menee kuitenkin tikiboksiin.

Knoukka

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä olen kolme kertaa aloittanut katsomisen ja joka kerta kyllästynyt kesken kaiken. Josko sitä neljännellä kerralla nyt jaksais...saa nähä. Talteen menee kuitenkin tikiboksiin.
Ei onnistunu. Lynch ei vaan tipu, ei onnistu tempaamaan mukaansa.

Sama homma Almodovarin kans. Tai ei ihan, Almodovarin tyyliä en siedä oikeastaan ollenkaan. Lynch vain väsyttää.

En ala leffoihin tai kirjoihin mitkä ei kosketa aikaani tuhlaamaan. Minkään teoksen paljon puhuttu nerokkuus ei kosketa jos siihen teokseen ei pääse tunteellaan mukaan.

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Kyllähän tässä jotain satumaisuutta tai taijanomaisuutta on. Ei todellakaan varsinaisesti mikään mukaansatempaava, mutta jotenkin utuisesti otteessaan pitävä kuitenkin. Vähän outo, mutta se ei välttämättä ole negatiivinen asia.
Joistakin kohdista ja tunnelmista tulee etäisesti mieleen Moulin Rouge, kuka lienee sen ohjannut(?)

Edittiä: Nyt kyllä putosin tämän filmin kyydistä kuin eno veneestä. Meni yli hilseen koko homma kun henkilöitä ryhdyttiin sekoittamaan (ilmeisesti) moneen aikaan ja paikkaan kesken selkeähkön leffan. Ihan pimee kuva - en käsittänyt lopulta yhtään mistä on kyse. Kohtalaisen alun jälkeen arvosana romahti kun leffasta tuli käsittämätöntä silppua.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Muistittehan katsoa tässä taannoin Drivenin? Miten niin ette? :confused:
Koska olin katsonut sen aiemmin ja oli sen luokan elokuvahistoriallinen merkkipaalu, jotten tahtonut aiheuttaa sille inflaatiota katsomalla sitä puhki. Ens kerran voisin katsoa joskus 2107, kun aika on kuultanut muistot.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Koska olin katsonut sen aiemmin ja oli sen luokan elokuvahistoriallinen merkkipaalu, jotten tahtonut aiheuttaa sille inflaatiota katsomalla sitä puhki. Ens kerran voisin katsoa joskus 2107, kun aika on kuultanut muistot.
Jahas, mutta nythän mä keksin, millä noi nukahtamisvaikeudet hoidetaan. Drivenillä! :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Jahas, mutta nythän mä keksin, millä noi nukahtamisvaikeudet hoidetaan. Drivenillä! :eek:
Taru Sorbusten herrastakin on mainio.

Varma tieto!:ahem:

Samoin Jerry McQuirre vai mikä se sientolookin lehva oli?

Meni vissiin 6 katselukertaa että pääsin loppuun asti lopulta. Aina lurpsahti nahka munan päälle kesken kaiken.:D

Knoukka

Well-known member
Tänään TV2 klo 22.35 Birth. Kerran nähnyt, diggasin kybällä.

Ja ihan sama vaikka olisi mitä, tässä leffassa kun näytetään minuuttien lähikuvia Nicole Kidmanin kasvoista ja pienen pienistä eleistä. Siinä naisessa on karismaa, taitoa ja kauneutta enemmän kuin lääkäri määrää ja laki sallii.