Vellu
Kuninkaalleninen
Itsehän olin tänään monta tuntia Osasto 27:lla.kouvotsvoni sanoi:TV1 SU 19.8.2007 klo21.15 "Osasto 10"
Vaikuttaa ohjelmalle, joka on muuttanut maailmaa, ainakin näitten syöpäsairaitten lasten.
Itsehän olin tänään monta tuntia Osasto 27:lla.kouvotsvoni sanoi:TV1 SU 19.8.2007 klo21.15 "Osasto 10"
Vaikuttaa ohjelmalle, joka on muuttanut maailmaa, ainakin näitten syöpäsairaitten lasten.
Luin: "Osasto 72:lla.":nope:Vellu sanoi:Itsehän olin tänään monta tuntia Osasto 27:lla.
Ylen Sankia Priha sanoi:Menossa jo mutta mainitaan nyt silti.
Ns 'profeetallisia' tekstejä (mm raamattua) voi väännellä ja tulkita niin monella tavalla että niistä voi ennustaa ihan mitä hyvänsä, joka on jo tässä vaiheessa ohjelmaa käynyt kristallinkirkkaaksi. Yhteistä niille kuitenkin on se ettei niistä varsinaisesti ennusteta yhtään mitään, vaan yhdistetään ne vain jo tapahtuneeseen ja sanotaan että 'tämä oli ennustettu'..![]()
Samat on suunnitelmat...Knoukkari sanoi:Mulholland Drive Nelosella klo 22.55. En ole vielä kertaakaan kattonut tätä Lynchin mestariteokseksi mainostettua teosta. Lynchin kans on ollu vähän joko tai noiden leffojen kanssa. Mutta nyt yritän katsoa ajatuksen kans...
Mä olen kolme kertaa aloittanut katsomisen ja joka kerta kyllästynyt kesken kaiken. Josko sitä neljännellä kerralla nyt jaksais...saa nähä. Talteen menee kuitenkin tikiboksiin.Knoukkari sanoi:Mulholland Drive Nelosella klo 22.55. En ole vielä kertaakaan kattonut tätä Lynchin mestariteokseksi mainostettua teosta. Lynchin kans on ollu vähän joko tai noiden leffojen kanssa. Mutta nyt yritän katsoa ajatuksen kans...
Ei onnistunu. Lynch ei vaan tipu, ei onnistu tempaamaan mukaansa.Runar ja Kyllikki sanoi:Mä olen kolme kertaa aloittanut katsomisen ja joka kerta kyllästynyt kesken kaiken. Josko sitä neljännellä kerralla nyt jaksais...saa nähä. Talteen menee kuitenkin tikiboksiin.
Koska olin katsonut sen aiemmin ja oli sen luokan elokuvahistoriallinen merkkipaalu, jotten tahtonut aiheuttaa sille inflaatiota katsomalla sitä puhki. Ens kerran voisin katsoa joskus 2107, kun aika on kuultanut muistot.AJ sanoi:Muistittehan katsoa tässä taannoin Drivenin? Miten niin ette?![]()
Jahas, mutta nythän mä keksin, millä noi nukahtamisvaikeudet hoidetaan. Drivenillä!kouvotsvoni sanoi:Koska olin katsonut sen aiemmin ja oli sen luokan elokuvahistoriallinen merkkipaalu, jotten tahtonut aiheuttaa sille inflaatiota katsomalla sitä puhki. Ens kerran voisin katsoa joskus 2107, kun aika on kuultanut muistot.
Taru Sorbusten herrastakin on mainio.AJ sanoi:Jahas, mutta nythän mä keksin, millä noi nukahtamisvaikeudet hoidetaan. Drivenillä!![]()
Masamyöhästenkin kannattaisi jo pikkuhiljaa ostaa noita tikipoksei.Il Tempo Gigante sanoi:Ei näy Teemat, ei.