Muistakaa katsoa

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Torres

Well-known member
Ei uskalla katsoa.
Luulin aikoinaan, että olisi ollut oikeastikin pelottava pätkä, mutta kuten niin monessa muussakin vanhassa kauhupätkässä, tehosteet saavat välillä hymyn huulille. Onhan se ihan jännä leffa, mutta ei mitenkään erityisen pelottava tms. En pitänyt..

WebSlave

Trackman
Bouvet'n saaren tapahtumat pyramideineen ei tainnut montaa kiinnostaa:thumbfh:
Olin juuri ostanut molemmat AVP-leffat DVD:nä ja katsonutkin tuon ykkösen, joten katsoin sitten kakkosen myöhemmin tuona samana iltana (yönä). Mutta en siis Subilta katsonut ykköstä toistamiseen.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Douppauksen yleiset MM-kisat alkavat kisalähetysten muodossa tuossa vajaan kymmenen minuutin kuluttua YLE TV-2:n puolella. Sinne kaikki!

Estate

Well-known member
Luulin aikoinaan, että olisi ollut oikeastikin pelottava pätkä, mutta kuten niin monessa muussakin vanhassa kauhupätkässä, tehosteet saavat välillä hymyn huulille. Onhan se ihan jännä leffa, mutta ei mitenkään erityisen pelottava tms. En pitänyt..
Olen itse asiassa tuon joskus katsonutkin. :eek:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Goebbelsit on kyllä kylmäävä pariskunta tuossa Perikadossa. Olivat kyllä varmaan oikeastikin?

Veidt

Well-known member
Elokuvateattereissa pyörii District 9. Vuoden parhaimpia leffoja, suosittelen. Toki ei kaikki varmaan tykkää.

Knoukka

Well-known member
Näinä päivinä erittäin ajankohtainen aihe. Katsokoon kellä aate kestää katsella.

Spotlight: Yksityistämisen koettelemat

FST5 Klo: 21.00 Pvm: 09.09.2009

Karjaalla vanhukset joutuvat uuteen palvelukotiin, josta puuttuu liinavaatteet, wc-paperi ja lääkitys. Näin käy kun kunnalliset palvelut yksityistetään ja kilpailutetaan säästömielessä. Kun raha ratkaisee, laatu kärsii.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
No en minä noin ajattele kuin tekstissä sanon

Ohjelman selostuksesta saa jo selvän käsityksen, että tuo on jonkun kommarivasurin käsikirjoittama:frank: