Musiikillinen poll.

Mielestäni paras versio Lännentien tunnusmusiikista on...

• Äänestäjiä yhteensä
    13
  • Äänestys suljettu. .

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
En tiedä mikä on Lännentie, enkä jaksa kuunella biisejäkään, joten jätän kostoksi vastaamatta!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Äänestin nelosta. On eka versio kappaleesta jonka olen kuullut. Ei noissa muissakaan sinänsä mitään vikaa ole, mutta kyllä DK-versio taitaa olla ainoa, jonka cd:llä hankkisin ja soimaan laittaisin.

Pobeda

Well-known member
Ykkönen vie niukasti mutta selvästi. Kakkonen on toinen, se on hyvä mutta pidän enemmän ykkösen tunnelmasta ja tausta pysyy paremmin laulajan taustana. Pellepumput ei kiinnosta.

Archie

Well-known member
Bluesin veljesten versio on paras. Jätkillä on asenne kohdallaan.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Dead Kennedys. Tietty.
Ainoa versio myös mulla, jonka laittasin mielelläni soimaan muutoinkin ku polliin vastatessa.

-edit- Omasta mielestä kaikkein paras versio lienee Meteors -nimisen orkesterin.

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Dead Kennedys. Tietty.
Ainoa versio myös mulla, jonka laittasin mielelläni soimaan muutoinkin ku polliin vastatessa.

-edit- Omasta mielestä kaikkein paras versio lienee Meteors -nimisen orkesterin.
Just tänään katselin paikallisessa divarissa Meteorsin levyä, pitäisiköhän korjata se hyvään kotiin sieltä. Aikoinaan (joskus 80-luvulla) tuli piisin tai parin verran yhtyettä äänitettyä rock-radiosta.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Palloilen vielä hetken BB:n ja DK:n välillä. Jompikumpikimpikampikompi. BB -versiota tullut kuunneltua ihan pienen ajan sisään, DK-versiota en ollutkaan kuunnellut yli/lähes(?) kahteenkymmeneen vuoteen. Molempia tullut laulettua mukana monet kerrat yksin kotona joko levyn tai elokuvan tahdissa.