Musteet Kimi Räikkösen iholla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliPöhkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiköhän ne liene julkisuuden henkilöiden yksityisasioita nämä tämmöiset hommat. Jotkut julkut hermostuvat jo pienemmistäkin asioista.

keznx3.jpg

kimiraikkonennewtattoojkw2.jpg

icemannc0.jpg

Minun mielestäni tuo Aurinko on tosi symppis. Tuo päälle tehty tribaali on taas tuollainen tositylsä Keravalaisen tatuointi.

Olisi voinut samantien ottaa otsaansa tatuoinnin, jossa lukee Räkä.

Kalevi Häkkinen = Häkä.
Mika Häkkinen ei voi olla Häkä, koska se on varattu, joten hän on Iceman.
Kimi Räikkönen ei voi olla Iceman, koska se on varattu, joten hän on Räkä.

Antti82 sanoi:
Minun mielestäni tuo Aurinko on tosi symppis. Tuo päälle tehty tribaali on taas tuollainen tositylsä Keravalaisen tatuointi.
Toi aurinko on ehkä tyhmimpiä tatskoja mitä oon nähny. Onkohan Kimble ollut kännissä vai sammunut kun toi on sen ihoon hakattu? Ei ihme että on peittänyt, vaikkakin keravalaishenkisellä tribaalilla, jonak tyylikkyydestä olen samaa mieltä Antin kanssa. Voisko olla hävitty vedonlyönti ja kaverit saanu läpällä suunnitella susiruman tatskan Kimberille? Ei kimikään kai NIIN tyylitajuton voi olla että olsii itse suunnitellut ton auringon ja pitäis sitä vielä tyylikkäänä, ei kai se muuten sitä ois peittänyt.

Skenejeesus sanoi:
Voisko olla hävitty vedonlyönti ja kaverit saanu läpällä suunnitella susiruman tatskan Kimberille? Ei kimikään kai NIIN tyylitajuton voi olla että olsii itse suunnitellut ton auringon ja pitäis sitä vielä tyylikkäänä, ei kai se muuten sitä ois peittänyt.
mun muistaakseni ottivat kaverin kanssa samanlaisen auringon kun tulivat täysi-ikäiseksi.

Itse umpitatuoituna aina kiinnostava aihe. En oikein tykkää, tollaset tribaalihässäkät ei ole yhtään mun makuun.

Iceman-logo ja tribaalikuvio tuovat molemmat mieleen jonkin tuunatun teiniauton liekkeineen ja tarroineen.

Mikäs tuo arpi on? Onko Kimin rannetta leikelty?

Renessanssinero sanoi:
Olisi voinut samantien ottaa otsaansa tatuoinnin, jossa lukee Räkä.

Kalevi Häkkinen = Häkä.
Mika Häkkinen ei voi olla Häkä, koska se on varattu, joten hän on Iceman.
Kimi Räikkönen ei voi olla Iceman, koska se on varattu, joten hän on Räkä.

Buahahaha! kuolen nauruun..aaargh...!! aih...:D :tongue: :alppu:

Jätkähän on suorastaan Nero!

Viimeksi muokattu: